دسته‌بندی نشده

رنگ لکه گیر چوب $ قیمت و خرید رنگ لکه گیر چوب

ماژیک لکه گیری چوب

رنگ لکه گیر چوب

افراد زیادی به دکوراسیون و وسایل چوبی علاقه دارند و ترجیح می دهند که وسایل چوبی خود را همواره شیک و تمیز نگه دارند. به طور قطع ترمیم و تمیز نمودن وسایل چوبی تاثیر زیادی بر جلوه و زیبایی فضا می گذارد. اما وسایل چوبی به دلیل نوع بافتی که دارند، دائما در معرض خط و خش و پوسیدگی قرار می گیرند. برای اینکه چنین مشکلاتی ایجاد نشوند و به خوبی از سازه های چوبی خود محفظت نمایید، باید از محصولات مناسبی هم چون رنگ لکه گیر چوب استفاده کنید. این نوع رنگ ها نه تنها ظاهر زیبا و درخشانی را به وسایل چوبی شما می بخشند، بلکه به خوبی از آن ها در مقابل آسیب های محیطی و خط و خش محافظت می کنند.

تقریبا اغلب افراد مایلند که از وسایل چوبی خود نهایت لذت را ببرند، بنابراین لازم است که شیوه محافظت و محصولات مناسب برای آن ها را ندانند. برای حفاظت از وسایل چوبی روغن، لاک و رنگ های مختلفی در بازار موجودند که شما می توانید علاوه بر لکه گیر چوب از آن ها استفاده نمایید و به خوبی سازه های چوبی خود را در مقابل لکه ها و عوامل آسیب زا مقاوم سازید. خراش ها باعث می شوند که ظاهر وسایل چوبی شما هم چون مبلمانتان کهنه و صدمه دیده باشد.

زیبایی وسایل چوبی از اهمیت زیادی برخوردار است و نقش مهمی در دکوراسیون منزل شما دارند، بنابراین باید برای از بین بردن لکه روی وسایل چوبی خود اقدام نماید. پاک کردن لکه های روی چوب چندان کار راحتی به نظر می رسد. با توجه به اندازه لکه از روش های مختلفی استفاده می شود. بنابراین برای لکه مورد نظر بر روی سطوح چوبی باید محصولی را متناسب با ابعاد و جنس لکه انتخاب نمایید تا بافت چوب را دچار تخریب نکند. برای نابود کردن لکه ها اگر فرد دارای دانش و تخصص چندانی نباشد زیاد کار راحتی نخواهد بود، اما برای از بین بردن آن ها روش های متعددی وجود دارند.

روش پاک نمودن این لکه ها بر روی چوب موجود در مبلمان با درب های چوبی فرق می کند. اما بهترین روش و کاربردی ترین نوع آن بکارگیری لکه گیر ها مخصوص چوب است. با استفاده از این محصولات به سادگی و با کشیدن آن ها بر روی سطوح چوب می توانید مطمئن باشید که دیگر هیچ لکه ای بر سطح چوب باقی نمی ماند، سپس بعد از اجرای محلول توسط دستمال خشک و تمیزی آن را پاک نمایید.

اگر در محیط منزل و یا محل کار خود دارای وسایل چوبی هم چون میز، مبل، کمد و غیره هستید که در گذشت زمان بر اثر ضربه و دیگر موارد دچار خط و خش شده است و ناچارید که رنگ روی آن ها را ترمیم نمایید، شما می توانید با بهره گیری از وسایل و روش هایی مخصوصی مجددا آن را نو و بازسازی کنید و جلوه زیبایی را به آن ها ببخشید.

یکی از این محصولات مناسب برای ترمیم بخش های آسیب دیده و از بین بردن خط و خش های آن ها، استفاده از رنگ لکه گیر چوب می باشد. این محصول می تواند نقش موثری را در تعمیر خراشیدگی و رنگ پریدگی مبلمان، کمد ها، میز ها یا هر وسیله چوبی دیگری ایفا کند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به اطلاعات جامع و کاملی در مورد مشخصات رنگ لکه گیر چوب و کاربرد های آن دست یابید.

ترمیم رنگ وسایل چوبی با رنگ لکه گیر چوب

ترمیم رنگ وسایل چوبی با رنگ لکه گیر چوب

برای ترمیم رنگ چوب افرادی می توانند از مواد شوینده مخصوص، بتونه اپوکسی و یا ژل های بتونه استفاده نمایند. تمامی موارد بیان شده برای لکه گیری و از بین بردن خط و خش های روی وسایل چوبی، می توانند به کار روند، اما در حال حاضر محصولات جدیدتری تولید و به بازار عرضه شده اند که موجب تسهیل و سرعت بخشیدن به روند کار افراد شده اند. محصولاتی هم چون ماژیک لکه گیر و ترمیم رنگ چوب، قلم لکه گیر و پاستل لکه گیر که با قیمت های مناسبی به بازار عرضه می گردند و تمامی خراش ها و رنگ پریدگی های سطحی را در مدت زمان اندکی محو می نمایند.

ماژیک های لکه گیر از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردارند و افراد متناسب با رنگ چوب اصلی خود، می توانند یک رنگ مناسب را انتخاب نمایند. ماژیک های لکه گیر تمامی خط و خش ها و لب پریدگی های موجود در سطوح چوبی را به صورت دائمی از بین می برند. این محصول مفید و منحصر به فرد در مدت زمان کوتاهی خشک می گردد.

قلم های لکه گیر در دو نوع مختلف تولید می شوند؛ برخی از این قلم ها هم چون لاک عمل می کنند و درون مخزن رنگی هستند و برخی از آن ها به صورت منفعل و دارای پالت می باشند. قلم هایی که دارای پالت رنگی هستند از طیف رنگی متنوعی برخوردارند، اما قلم های دسته اول تنها دارای یک رنگ مخصوص هستند. پاستل های لکه گیر نیز در قیمت های مناسبی به بازار عرضه می شوند، اما برای خرید حتما رنگی را انتخاب نمایید که با رنگ وسیله چوبی شما مطابقت داشته باشد.

رنگ لکه گیر چوب

مشخصات رنگ لکه گیر چوب

به طور معمول رنگ های لکه گیر چوب دارای رزین آلکید، نیترات سلولز و پیگمنت های آلی و معدنی می باشند. این رنگ ها به گونه ای ساخته شده اند که با شرایط جوی کشور ما کاملا مطابقت دارند و به سطوح چوبی مختلف براقیت، مقاومت و انعطاف فراوانی می بخشند. برای استفاده از این رنگ ها باید در ابتدا سطح چوب مورد نظر را از هر گونه آلودگی و گرد و غباری پاک نمایید و سپس آستری مناسب بر روی سطح چوب ایجاد نمایید و توسط قلم ریزی سطح آن ها را رنگ آمیزی کنید به گونه ای که دیگر هیچ لکه ای باقی نماند.

رنگ های لکه گیر چوب برای هر نوع وسیله چوبی قابل استفاده اند و نقش آن ها لکه گیری سطوح رنگ شده است، به همین خاطر به عنوان رنگ چوب و و هم رنگی چوب به کار می روند. ولی از آن ها می توانید برای سطوح فلزی، پلاستیکی و غیره نیز استفاده نماید. این رنگ ها موجب آب گریز کردن سطوح چوبی شده و بعد از استفاده، زیبایی بی نظیری را به سطوح چوبی می بخشند. رنگ های لکه گیر چوب به هیچ عنوان بافت طبیعی چوب را از بین نمی برند.

خرید رنگ لکه گیر چوب

فروشگاه رنگ با چوب، از عرضه کنندگان اصلی رنگ ها و براق کننده های چوب در برند های مختلف داخلی و خارجی به سراسر کشور می باشد. هدف مجموعه ما تنها فروش محصولات نیست، بلکه عرضه محصولاتی با کیفیت و مرغوب به مشتریان از مهم ترین اهداف ما می باشد. ما محصولات خود را به صورت تضمینی به شما عزیزان ارائه می دهیم.

بنابرین می توانید با خیالی راحت و مطمئن به وب سایت ما مراجعه نموده و خرید خود را به ثبت برسانید. جهت خرید و ثبت نهایی سفارش محصول مورد نظر خود، می توانید از طریق کانال های ارتباطی مجازی و یا شماره های درج شده در وب سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان ما در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند.

برای خرید این محصول مناسب و کاربردی جهت از بین لکه های روی سطوح چوبی و خط و خش های آن ها، می توانید به وب سایت اینترنتی رنگ با چوب مراجعه فرمایید. ما در فروشگاه خود انواع محصولات مرتبط با چوب و رنگ های مخصوص چوب را با کیفیت بالا و قیمت مناسبی به مشتریان عزیز عرضه می کنیم. جهت خرید با شماره های ما تماس بگیرید.

به محصولی گفته می شود که به منظور ترمیم و بازسازی خط و خش و پوسیدگی وسایل چوبی به کار می رود و جلوه و زیبایی بی نظیری به دکوراسیون درونی منزل می بخشد. این محصول نه تنها سطوح چوبی را بی نهایت زیبا و درخشان می کند، بلکه از چوب در مقابل عوامل آسیب زای محیطی و خط و خش محافظت می کند.

وجود خط و خش و لکه بر روی وسایل چوبی، موجب کهنه و مستهلک به نظر رسیدن آن ها می شود، برای از بین بردن لکه ها و خراش های روی چوب، بهترین روش استفاده از لکه گیر چوب است که متناسب با نوع لکه و جنس آن تعیین می شود تا بافت چوب را تخریب نکند. با لکه گیر های مخصوص چوب، دیگر هیچ لکه ای بر سطح چوب باقی نمی ماند و موجب نو شدن و بازسازی وسایل چوبی می شود.

برای تعمیر خراشیدگی ها و رنگ پریدگی های روی مبلمان، کمد ها، میز ها و صندلی های چوبی و هر نوع وسیله چوبی دیگری که نیاز به ترمیم و بازسازی دارد کامل مناسب استفاده می باشد.

انواع محصولات لکه گیرچوب شامل ماژیک لکه گیر چوب، قلم لکه گیر چوب و پاستل لکه گیر چوب می باشند که با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ای در بازار موجودند و در طیف های رنگی مختلفی به بازار عرضه می شوند.

قلم لکه گیر چوب دارای دو نوع مختلف می باشد و دارای کاربردی همانند لاک است. درون این قلم ها مخزن رنگی وجود دارد و به صوت مجزا و دارای پالت می باشند. قلم های لکه گیر، رنگ بندی های مختلفی دارند و برای خرید آن ها باید رنگی را انتخاب نمایید که با رنگ وسیله چوبی شما کاملا هماهنگی و مطابقت داشته باشد تا باعث هم رنگی سطح چوب گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *