دسته‌بندی نشده

رنگ ازمو $ قیمت رنگ و روغن چوب ازمو ” نمایندگی پخش “

رنگ ازمو

رنگ ازمو یک رنگ ترمو آلمانی است که برای چوب های ترمو به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ از پوشش دهی و سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است؛ هم برای فضای داخلی و هم فضای خارجی ساختمان مناسب و قابل استفاده است. این رنگ برای چوب های ترمو از محصولات پر اهمیت به شمار می رود و مناسب برای پردازش چوب است. به کمک رنگ ازمو، می توانید چوب های موجود در محیط های داخلی و خارجی ساختمان های خود را محافظت و رنگ آمیزی نمایید.

این رنگ از مواد اولیه طبیعی ساخته شده است و با جذب سریع در سلول های سطحی چوب موجب حافظت بهینه از چوب،  بالا بردن دوام و انعطاف پذیری آن می شود. این محصول مقاومت چوب های متخلخل را در مقابل فرسایش و شرایط آب و هوایی متغیر بالا می برد. روش استفاده از رنگ های ازمو راحت است و از ایجاد ترک های سطحی و پوسته پوسته شدن چوب در گذر زمان ممانعت می کند. شما می توانید به کمک رنگ ازمو آلمانی، به ترمیم جزئی سطوح چوبی خود بپردازید.

استفاده از روغن ازمو برای فضای بیرون ساختمان

رنگ های ازمو به دلیل فناوری خاصی که دارند، در برابر آب و اشعه یو وی خورشید مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و در طی زمان پوسته پوسته و دچار شکاف و ترک نمی شوند. روش اجرای رنگ های ازمو بسیار راحت است و تنها با اجرای یک لایه از آن، می توانید پوشش دهی خوبی حاصل کنید. این رنگ موج نما است و موجب حفظ ساختار طبیعی چوب می شود و اجازه نمی دهد که قارچ ها و کپک ها بر سطح چوب رشد کنند.

فروشگاه رنگ ازمو

فروشگاه رنگ ازمو

در فروشگاه رنگ ازمو انواع رنگ های برند ازمو در بالاترین کیفیت عرضه می گردند. رنگ با چوب یکی از نمایندگی ها معتبر و با سابقه عرضه کننده رنگ چوب های برند ازمو است که مدتی طولانی در این زمینه فعالیت می کند. بنابراین مشتریان می توانند با خیالی راحت این برند با کیفیت و منحصر به فرد را از فروشگاه ما به دو طریق حضوری و اینترنتی تهیه و خریداری نمایند.

ازمو یک شرکت آلمانی است که در زمینه تولید انواع پوشش ها، رنگ و روغن های طبیعی برای مکان های داخلی و خارجی، چوب های ترمو اشباع شده در سراسر دنیا فعالیت می کند. رنگ چوب های ازمو برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند؛ هم چون نما های چوبی، آلاچیق ها و پرگولا ها، مبلمان های باغی و پنجره های چوبی، پارکت ها و کف پوش های چوبی، کابینت ها و کمد های چوبی، مبلمان و وسایل چوبی منزل، اسباب بازی های چوبی و غیره.

فروشگاه رنگ ازمو

مزیت های رنگ چوب ازمو

رنگ چوب ازمو دارای مزیت های فراوانی است از جمله:

• این رنگ دارای قدرت پوشش دهی بالایی است. رنگ چوب ازمو از رنگ دانه و روغن های زیادی برخوردار است که موجب پوشش دهی سطوح چوبی شما می شود. هنگامی که رنگ چوب ازمو را در یک لایه یا دو لایه بر وی سطح کار اجرا می کنید، دیگر نیاز به استفاده از سیلر و کیلر نخواهید داشت و سطح مورد نظر شما بی نهایت زیبا خواهد شد. رنگ های ازمو حتی در صورتی که به صورت یک لایه نازک اجرا شوند، می توانند دو برابر اندازه رنگ های معمولی پوشش دهی حاصل کنند. این رنگ ها در قیاس با رنگ های دیگر که به سیلر یا کیلر نیاز دارند و یا رنگ های پایه آب که به پرایمر نیاز دارند، برای اجرای آن ها نیاز به صرف وقت چندانی نخواهید داشت.

• رنگی اقتصادی و مقرون به صرفه است.

• بری اجرای آن دیگر نیازی به سنباده کاری مجدد نخواهید داشت و به سرعت قابل اجرا خواهد بود. رنگ های طبیعی ازمو به راحتی و بدون صرف زمان زیادی قابلیت ترمیم دارند. با ترمیم و بازسازی این رنگ ها نیاز نیست که تمامی سطح چوب را سنباده کاری نمایید، بلکه تنها همان بخش های آسیب دیده سنباده کاری شوند کفایت می کند و فقط رنگ همان بخش را اعمال نمایید. به دلیل این مزیت مهم رنگ چوب های ازمو، می توانید برای کاربرد های مختلفی هم چون ترمیم چوب های ترمو، نما های چوبی، پنجره های چوبی، درب های چوبی و مبلمان چوبی از آن استفاده نمایید. با استفاده از این رنگ ها می توانید تا حد زیادی در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

• روغن ها و پوشش های رنگی ازمو دارای زیبایی منحصر به فرد و ماندگاری بالایی هستند. از آنجایی که تمام چوب ها دارای سلول هایی همانند پوست انسان هستند قادرند که رطوبت را گرفته و از دست بدهند، یعنی به عبارتی نفس بشکند. برای تنفس بهتر چوب باید سعی کنید که از پوشش های رنگی استفاده نمایید که موجب از بین بردن خاصیت طبیعی چوب شوند. رنگ های ازمو رنگ های پایه روغنی هستند که بعد از نفوذ عمیق خود در ساختار چوب، به خوبی از آن محافظت می کنند و موجب حفظ ظاهر زیبا و طبیعی چوب می شوند. این رنگ ها هم چون لاک ها عمل نمی کنند که لایه فیلمی بر روی چوب به وجود آورند و در گذر زمان به تدریج پوسته پوسته شوند، بلکه موجب حفظ بافت طبیعی چوب و افزایش جلا و زیبایی بی نظیر آن خواهند شد.

فواید رنگ ازمو

فواید رنگ ازمو

  • این رنگ در سلول های سطحی چوب ترمو جذب می گردد.
  • موجب حفظ شکل و ظاهر طبیعی چوب های ترمو می شود.
  • باعث متخلخل کردن سطح چوب می شود و به آن اجازه تنفس می دهد.
  • از ترک خوردن و پوسته پوسته شدن چوب جلوگیری می کند.
  • به کمک آن تعمیر جرئی سطح چوب امکان پذیر است.
  • یک پوشش دهی عالی به سطوح چوبی می دهد.
  • از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است.
  • از روغن های گیاهی ساخته شده است که به خوبی در بافت چوب جذب می شود و از درون چوب به خوبی محافظت می کند.
  • کیفیت و ماندگاری چوب را بالا می برد، به گونه ای که تمامی نگرانی های شما را برای نگهداری از چوب های ترمو به کلی برطرف می کند.
  • دارای گواهینامه ها و استاندارد های جهانی لازم می باشد.

کاربرد رنگ ازمو

  • برای رنگ کردن تمامی کف های چوبی مناسب استفاده است.
  • برای پلکان چوبی به کار می رود.
  • برای همه پروژه های چوبی که در فضای گرم و سرد اجرا می شوند مناسب استفاده است.

خرید رنگ چوب ازمو

خرید رنگ چوب ازمو

برای خرید رنگ چوب ازمو می توانید به فروشگاه رنگ با چوب مراجعه نمایید. ما یکی از بزرگ ترین و با سابقه ترین فروشگاه های عرضه کننده رنگ های برند ازمو آلمان به سراسر کشور می باشیم. جهت خرید و ثبت سفارش می توانید به دو طریق آنلاین و حضوری اقدام فرمایید. در صورتی که برای خرید خود نیاز به دریافت اطلاعات و مشاوره های تخصصی بیشتری دارید، می توانید از طریق کانال های مجازی واتساپ یا تلگرام و یا از طریق شماره های درج شده در وب سایت، با کارشناسان و مشاورین ما در وب سایت رنگ با چوب ارتباط برقرار نمایید. ایشان در تمامی ساعات شبانه روز، آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می باشند.

خرید رنگ چوب گیاهی ازمو

برای خرید رنگ چوب گیاهی مقاوم و منحصر به فرد ازمو، به وب سایت اینترنتی رنگ با چوب مراجعه نموده و به راحتی خرید خود را به ثبت برسانید. شما می توانید از مشاوره های تخصصی کارشناسان ما به صورت رایگان بهره مند شوید. برای خرید از طریق شماره های تماس درج شده در وب سایت و یا کانال های مجازی با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

سوالات متداول :

چگونه رنگ ازمو بخریم ؟

برای خرید روغن ازمو مرغوب و قیمت مناسب، می توانید به وب سایت اینترنتی رنگ با چوب مراجعه نمایید. رنگ با چوب عرضه کننده انواع رنگ چوب ها، روغن های براق کننده چوب، رنگ های ساختمانی و غیره به سراسر کشور می باشد. جهت خرید و ثبت نهایی سفارش با شماره های درج شده در وب سایت اینترنتی رنگ با چوب تماس حاصل فرمایید.

کاربرد های متعدد رنگ چوب ازمو را نام ببرید؟

از رنگ ازمو برای مصارف مختلفی هم چون نما های چوبی، آلاچیق ها و پرگولا ها، مبلمان های باغی، پنجره های چوبی، پارکت ها و کف پوش های چوبی، کابینت ها و کمد های چوبی، مبلمان و وسایل چوبی منزل، اسباب بازی های چوبی و غیره می توان استفاده کرد.

مزیت های استفاده از رنگ چوب ازمو را نام ببرید؟

این رنگ دارای پوشانندگی عالی است و رنگ دانه ها و روغن های فراوانی دارد که باعث پوشش دهی مطلوب چوب می شوند. با اجرای یک یا دولایه از این رنگ، دیگر نیازی به اجرای سیلر و کیلر نخواهید داشت، اجرای این رنگ ها راحت است و در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد. رنگی مناسب و اقتصادی به شمار می رود. برای اجرای آن به سنباده کشی مجدد نیاز ندارید،  به راحتی و بدون وقت زیادی با رنگ چوب ازمو، می توانید چوب های خود را ترمیم نمایید.

رنگ ازمو چیست؟

از رنگ های گیاهی روغنی است که با نفوذ عمیق خود در ساختار چوب به خوبی از آن محافظت می کند. رنگ ازمو زیبایی منحصر به فرد و ماندگاری قابل توجهی را به سازه های چوبی می بخشد و به چوب اجازه تنفس می دهد. شکل ظاهری و طبیعی چوب را حفظ می کند و موجب جلا و درخشندگی بی نظیر چوب می شود.

روغن ازمو

آیا بعد از اجرای رنگ ترمو ازمو، باید سطح چوب را سنباده کشی نمایید؟

خیر، بعد از اجرای رنگ، نیازی به سنباده کشی سطح چوب وجود ندارد و تنها بخش های آسیب دیده نیاز به ترمیم و بازسازی دارند، بعد از سنباده کشی و اعمال رنگ ازمو، دیگر نیازی به سنباده کشی مجدد چوب نیست، چون رنگ ازمو پوششی صاف و مطلوب بر روی سطوح چوبی ایجاد می کند.

چون چوب ها دارای ساختار زنده ای هستند، در مقابل عوامل محیطی نامطلوب به راحتی دچار تغییر شده و واکنش نشان می دهند. به همین خاطر برای محافظت از آن ها باید از پوشش های محافظتی مرغوب استفاده نمایید که به راحتی تخریب نشوند. رنگ گیاهی ازمو نه تنها به چوب اجازه تنفس می دهد، بلکه با یک پوشش دهی بی نظیر، از آن در مقابل تغییرات محیطی و جوی نامساعد محافظت می کند و استحکام و دوام چوب را افزایش می دهد.

• بالا بردن مقاومت چوب در مقابل آسیب ها فیزیکی: این رنگ به راحتی از چوب در مقابل ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن محافظت می کند. برای اجرای این رنگ ها و یا ترمیم رنگ، نیاز به ابزار و تجهیزات خاصی ندارید.

• ترمیم راحت رنگ ازمو: رنگ چوب ها به طور معمول در معرض آسیب های فراوانی از جمله اجسام نوک تیز، خط و خش، ترک خوردگی و غیره قرار می گیرند. ترمیم رنگ های ازمو بسیار راحت و کم هزینه می باشد.

• مناسب برای استفاده در فضا های داخلی و خارجی: چون عاری از مواد شیمیایی و آلی فرار هستند، برای انواع فضا های داخلی و خارجی می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.

• قابلیت ترکیب با روغن بی رنگ چند منظوره چوب: دارای انواع شفاف و مات هستند. روغن ازمو نه تنها بافت طبیعی چوب را حفظ می کند، بلکه به خوبی از آن در مقابل آلودگی، رطوبت و نفوذ آب محافظت می کند. روغن بی رنگ چند منظوره را می توانید با رنگ های موج نمای ازمو ترکیب نمایید.

• ایجاد لایه ای شفاف و بی رنگ بر روی چوب: : از پرایمر های شفاف ازمو برای مکان های داخلی می توانید استفاده کنید که با اشباع نمودن سطوح چوبی در مقابل رطوبت، به افزایش مقاومت آن کمک می کند. این محصول موجب آب گریز کردن چوب می شود و تنها در یک لایه، پوششی منحصر به فرد بر روی چوب ایجاد می کند. برای چوب های خام و روکش های چوبی مناسب است و بعد از آن می توانید از رنگ چوب های مختلفی استفاده نمایید.

• رنگ موج نما مخصوص چوب: دارای دو نوع براق و مات هستند که برای مکان های داخلی کاربرد دارند. مناسب برای استفاده در مبلمان داخلی، کمد و کابینت های چوبی، درب ها، اسباب بازی های کودکان، پنل ها و غیره هستند.

رنگ ازمو
روغن ازمو

یک فکر در مورد “رنگ ازمو $ قیمت رنگ و روغن چوب ازمو ” نمایندگی پخش “

  1. ghaseimiii گفت:

    وقت بخیر بنده به تازگی کاره ساخته زیور آلات چوبی رو شروع کردم به من گفتن که باید از روغن ازمو استفاده کنم ، میخاستم بدونم حجم روغن ها در چه ظرف هایی هست که قابل تهیه باشه ؟

    1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

      وقت شما هم بخیر روغن ازمو انتخاب بسیار مناسبی است برای زیورآلات برای اینکه هنر شما به زیباترین حالت حفظ و خوش رنگ بشه ، کمترین حجم ۱۲۵ سی سی
      میباشد. سوال دیگری بود در خدمتم.

  2. محدثه گفت:

    با درود آیا رنگ ازمو رو برای ترمو هم میتوان استفاده کرد؟؟

    1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

      بله روغن ازمو رای انواع چوب ها مناسب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *