دسته بندی فروشگاه, دسته‌بندی نشده

روغن جلا چوب ” خرید و قیمت روغن و رنگ جلا چوب “

آشنایی با روغن های چوب خرید و مشاوره

روغن جلای چوب

در زمان های قدیم از محصولاتی برای حفظ و نگهداری چوب و مشتقات چوبی استفاده می کرده اند. حتی در زمان های دور نیز انسان ها به دنبال روش هایی بوده اند تا بتوانند سازه های چوبی خود را از خطرات محیطی هم چون پوسیدگی، نفوذ حشرات و موریانه ها و غیره حفظ کنند. در حال حاضر محصولی به نام روغن جلای چوب ساخته شده است که تمامی این مشکلات را به آسانی برطرف می کند و موجب افزایش دوام و ماندگاری سازه های چوبی می شود.

برای تمیز کردن درب های چوبی روغن جلا بسیار مناسب و کاربردی است. این روغن به راحتی بر روی درب های چوبی اعمال می شود و دیگر نیاز نیست که برای تمیز کردن آن ها از پارچه های نم دار استفاده کنید. روغن های جلا دارای رنگ دانه های شفافی در ساختار خود هستند که از الکید آهن ساخته شده اند، موجب درخشنده و براق نمودن سطوح چوبی شده و در بهبود جلوه ظاهری آن ها نقش بسزایی دارند.

روغن جلای چوب

رنگ جلا چوب

رنگ جلا چوب در مقابل رطوب و حرارت زیاد چندان مقاومتی از خود نشان نمی دهد و برای وسایلی چوبی دکوری و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان که در معرض آب و رطوبت زیادی قرار ندارند مناسب استفاده است. اگر قرار باشد که از رنگ جلا چوب برای کار های هنری و تزئینی استفاده کنید، باید رنگ و روغن را با هم ترکیب نمایید. به رنگ جلا آلسی هم می گویند، چون در ساختار آن از الکل و اسید های ارگانیک استفاده شده است. برای اینکه روند خشک شدن رنگ جلا بر روی سازه های چوبی تسریع یابد، برای آن از مواد خشک کننده استفاده می شود.

مشخصات روغن جلای چوب

روغن جلا دارای رنگ قهوه ای روشن مایل به قرمز است و به عنوان یک رنگ نهایی بر روی سازه های چوبی اعمال می شود. شما می توانید از این روغن به تنهایی استفاده کنید و یا به همراه محصولاتی هم چون سیلر، کیلر، لاک و الکل آن را به کار برده و بر میزان براقیت سازه های چوبی خود بیفزایید. روغن جلا در مقابل حرارت و نفوذ آب چندان مقاومتی از خود نشان نمی دهد. این روغن با کیلر فرق می کند. کیلر یک رنگ شفاف است که به عنوان لایه ای نهایی بر روی سیلر چوب اجرا می شود. کیلر ها متشکل از رزین های اکرولیک هستند و از زردی چوب و رنگ آن جلوگیری می کنند، برای براق کردن چوب به کار می روند و دارای دو نوع مات و براق می باشند.

نکات مهم در هنگام استفاده از روغن جلای چوب

• بعد از استفاده از روغن جلای چوب، باید در قوطی آن را محکم بسته و کنار بگذارید.

• حتما در هنگام اجرای روغن جلا، از ماسک محافظ استفاده کنید و در مکان مورد نظر تهویه کافی برقرار باشد.

• بعد از اتمام کارتان دست هایتان را تمیز بشویید.

• در محلی که در مجاورت نور خورشید نباشد، از روغن جلا نگهداری کنید. محیط مربوطه بهتر است که خشک و خنک باشد.

خرید روغن جلای چوب

روغن جلای چوب از آلکید رزین ساخته شده است. برای خرید روغن جلای الکیدی و روش استفاده صحیح از آن به وب سایت اینترنتی رنگ با چوب مراجعه نمایید و با کارشناسان و متخصصان ما ارتباط برقرار کنید. کارشناسان ما به صورت دقیق و جامعی شما را در مورد روغن جلای چوب و خرید آن راهنمایی خواهند کرد.

روغن جلا چوب

روغن جلا دهنده چوب به نوعی روغن گفته می شود که با استفاده از آن به چوب، جلا و درخشندگی بیشتری می بخشید. روغن جلا چوب در قالب محصولات متنوعی ولید و به بازار هدف معرفی می شوند.

انواع روغن جلا چوب

  • یکی از محصولات روغن جلا چوب برای فضا های بیرونی کاربرد دارد و در ساخت آن از روغن های طبیعی استفاده می شود. در برابر اشعه UV نور خورشید به شدت مقاوم است و عاری از هر گونه VOC می باشد. در اثر استفاده از آن سطح چوب دیگر پوسته پوسته نمی شود و در برابر عوامل آسیب زای محیطی انعطاف پذیری بالایی دارد.
  • یکی دیگر از روغن های جلا دهنده، مناسب برای استفاده در ظروف چوبی آشپزخانه هم چون تخته کار، ظروف پذیرایی، قاشق، چنگال چوبی و غیره می باشد و از سطح کیفی بالایی برخوردار است. با استفاد از آن سطح چوب جلایی طبیعی پیدا کرده و دیگر دچر لکه نخواهند شد. این روغن به شدت از بافت آن محافظت می کند و در ساخت آن از مواد طبیعی استفاده شده است.
  • یک نوع از محصولات جلا چوب موجود می باشد که برای تمامی سطوح چوبی قابل استفاده بوده و برگرفته از مواد طبیعی است . بر اثر استفاده از آن دیگر سطح چوب دچار خراش نخواهد شد و مقاومت آن افزایش می یابد.
  • برخی از جلا دهنده های چوب بدون اینکه آسیبی به محیط زیست وارد کنند، برای لوازم تزیینی مناسب استفاده هستند. موجب محافظت بی نظیری از سطوح چوبی از جمله ترموود می شوند و مقاومت چوب را در برابر اشعه ماوراء بنفش نور خورشید بالا می برند. به دلیل دارا بودن تمامی استاندارد های بهداشتی، حتی برای رنگ آمیزی اسباب بازی های کودکان نیز کاربرد دارند.

انواع رنگ جلا چوب

رنگ جلای چوب به سه دسته اصلی تقسیم می شود که عبارتند از:
رنگ جلا طبیعی: این نوع رنگ جلا شکل ظاهری و طبیعی چوب را حفظ می کند و نباید به همراه رنگ لمینت مورد استفاده قرار بگیرد.
جلا رنگ: برای رنگ هایی هم چون رنگ لمینت مناسب استفاده است.
جلا ملامین: برای سطح چوب مناسب است و موجب افزایش دوام و ماندگاری آن می شود. بعد از جلا ملامین، می توانید از جلای مات یا براق استفاده کنید. جلا ملامین گران تر از سایر جلا ها می باشد.
نکات مهم در هنگام استفاده از رنگ جلا
هر میزان رنگ جلا که برای کارتان نیاز دارید را به بنزین یا تینر روغی ترکیب کنید. انتخاب هر کدام از این رقیق کننده ها با رنگ جلا به جنس و سطح کیفی رنگ جلا بستگی دارد.

  • برخی دیگر فاقد مواد سمی و فلزات سنگین می باشد، به همین دلیل می تواند جهت رنگ آمیزی اسباب بازی های کودکان مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول به دلیل نداشتن هیچ گونه مواد آلی غیر فرار و رادیو اکتیوی از گواهینامه موسسه ساختمان سبز آلمان برخوردار است. می توان از آن برای کفپوش ها، مبلمان و کلیه سطوح چوبی دور تا دور استخر ها استفاده کرد.
  • یکی از روغن های جلا دهنده چوب برای انواع پارکت ها، میز و صندلی های چوبی، کتابخانه و دکوراسیون چوبی مورد استفاده قرار می گیرد و مقاومت چوب را در برابر لکه، خط و خراش افزایش می دهد. هم چنین بر اثر استفاده از آن سطح چوب حالتی ابریشم گونه و نرم پیدا می کند.
  • برخی از محصولات حاوی افزودنی های خاصی هستند به همین خاطر میزان مقاومت چوب را در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید بالا می برند و عمر مفید آن را طولانی می کنند. بدین ترتیب چوب دیگر اکسید و سفید نخواهد شد.
  • در اثر استفاده از محصول دیگری از روغن های جلا دهنده، چوب بافتی ابریشمی و مات پیدا می کند و در برابر سایش و خراش دوام بیشتری خواهد داشت. به عنوان یک پوشش محافظتی از سطح چوب به کار می رود.

تاثیر روغن جلا روی چوب

بیش از نیم ساعت طول نمی کشد که روغن جلا خشک می شود و این به دلیل مواد و ترکیبات تشکیل دهنده آن می باشد. در واقع روغن جلا از آخرین لایه های رنگ بر روی سطح چوب محسوب می شود. این روغن موجب بالا بردن میزان چسبندگی و عدم نفوذ پذیری هوا به بافت چوب می شود. از روغن جلا همان طور که بیان نمودیم می توان برای دکور و تزیینات چوبی و مبلمان استفاده نمود.

انتخاب رنگ جلای مناسب برای چوب

رنگ جلای چوب بسیار متنوع است که هر کدام برای چوب خاصی به کار می رود. انواع رنگ جلای چوب شامل موارد زیر می شوند:
رنگ جلا پایه روغن: برای رنگ کردن چوب خام نیاز است که در ابتدا زیر سازی آن را انجام دهید. برای زیر سازی آن روغن برزک و یا کتان مناسب است. روغن های برزک و کتان مدت زمان زیادی طول می کشد تا خشک شوند. برای تسریع بخشیدن به روند خشک شدن آن؛ کافیست مقداری بنزین به آن ها اضافه کنید.
رنگ جلا پایه آب: چون در ترکیب این جلا دهنده ها از آب استفاده می شود به آن رنگ جلا پایه آب گفته می شود. چون دارای آب در ترکیبات خود می باشند، بنابرین روش استفاده راحت تری دارند. هم چنین از میزان بوی بد آن ها کاسته می شود. برای انتخاب صحیح جلا دهنده پایه آب، می توانید به مشخصات و ترکیبات سازنده آن توجه نمایید. اگر هم جلا دهنده و هم وارنیش چوب دارای آب در ساختار خود باشند برای چوب مناسب تر خواهد بود. وارنیش های پایه آب بر روی آستر های روغنی به کار نمی روند.
روش استفاده از رنگ جلا پایه آب راحت تر است، چون سریعا خشک می شود. یکی از مشکلات جلا دهنده های پایه آب، نمایان کردن بافت چوب زیرین است. اگر می خواهید چنین مشکلی ایجاد نشود، می توانید در ابتدا سطح چوب را سنباده بزنید تا صاف و صیقلی گردد و سپس با یک قلمو روغن جلا را بر روی آن اجرا نمایید.
رنگ جلا ژله ای: این نوع رنگ جلا به رنگ جلای روغنی بی شباهت نیست، اما ضخامت بیشتری دارد. برای تمیز کردن آن از حلال های معدنی استفاده می شود. این نوع جلا دهنده ها شکل زیبا و همگنی را به سطح چوب می بخشند. برای اجرای روغن جلا ژله ای باید از پارچه استفاده کنید.
رنگ جلا پلی اورتان: این روغن جلا برای سازه های چوبی هم چون کابینت ها، کمد ها، درب و پنجره ها، مبلمان و کف پوش ها مناسب است و موجب ضد آب کردن و افزایش دوام و ماندگاری آن ها می شود. این جلا دهنده شکل زیبایی به چوب می بخشد.
روغن جلا تک مرحله ای: نوع جدیدی از رنگ جلا محسوب می شود که مدت زمان پرداخت چوب را کاهش می دهد، چون دارای وارنیش در ساختار خود است. این جلا دهنده در دو نوع پایه آب و پایه روغن موجود می باشد. روغن جلا تک مرحله ای موجب افزایش مقاومت و تغییر رنگ چوب می شود.

خرید روغن جلا چوب

خرید روغن جلا چوب

سفارش روغن جلا چوب

جهت خرید روغن جلا چوب در انواع مختلف، می توانید به وب سایت تهران وود سری بزنید. تمامی محصولات با نازل ترین قیمت ها در پیج ما مشهود هستند. متخصصین ما در سایت تهران وود، شما را جهت خریدی بهتر و با کیفیت بالاتر راهنمایی خواهند کرد.

روغن جلا روی چوب خام

چوب خام به دلیل آنکه هنوز تحت هیچ گونه فرآیندی نرفته، به سرعت ممکن است از بین برود و یا در معرض آسیب های مختلف قرار بگیرد. به همین دلیل برای حفظ ماندگاری و زیبایی چوب خام، استفاده از روغن بسیار مهم و ضروری است.

استفاده از روغن برای چوب خام، علاوه بر افزایش ماندگاری آن، باعث ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطح چوب می شود که مانع از ورود رطوبت و آب به داخل چوب می شود. همچنین، روغن باعث افزایش زیبایی و جذابیت چوب خام می شود و به آن شادابی و درخشندگی می بخشد.
نوع روغنی که برای چوب خام استفاده می شود، بسیار مهم است.

بهترین روغن ها برای استفاده بر روی چوب خام، روغن های طبیعی هستند که به خوبی با چوب تعامل دارند و نه تنها به آن زیبایی می بخشند، بلکه به ماندگاری آن نیز کمک می کنند. از جمله روغن هایی که برای چوب خام مناسب هستند، روغن کنجد، روغن زیتون، روغن کلزا و روغن پوست پنبه هستند.

در صورت استفاده از روغن برای چوب خام، باید به این نکته توجه شود که باید از مقدار مناسبی استفاده شود و باید حتما به صورت یکنواخت بر روی سطح چوب پخش شود. همچنین، باید پس از استفاده از روغن، به مدت حداقل ۲۴ ساعت چوب را در معرض هوای آزاد قرار داد تا روغن به خوبی جذب شود و بعد از آن می توان آن را برای کاربرد های مختلف استفاده کرد.

روغن جلا برای درب چوبی

از روغن جلا برای رنگ آمیزی انواع درب های چوبی به کار رفته در دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می شود. روغن جلا دارای قدرت چسبندگی بی نظیری است و موجب عدم نفوذ پذیری هوا در بافت چوب می شود، بنابراین برای فیشینگ و آخرین لایه رنگ آمیزی گزینه خوبی محسوب می شود. فروشگاه رنگ با چوب از عرضه کنندگان اصلی انواع رنگ چوب ها و روغن های براق کننده چوب در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور می باشد. جهت خرید و تهیه این محصول مفید و کاربردی، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

تاثیر جلا و ماندگاری روغن جلا روی چوب خام

استفاده از روغن برای نگهداری و حفاظت از چوب خام بسیار موثر و مفید است. با استفاده از روغن‌های مناسب و با رعایت روش‌های صحیح، می‌توان چوب خام را در برابر خوردگی، حشرات و ورود رطوبت و آب محافظت کرد و عمر آن را افزایش داد. همچنین، استفاده از روغن برای چوب خام باعث ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطح چوب می‌شود که باعث می‌شود رطوبت و آب به داخل چوب نفوذ نکند. بنابراین، برای حفظ ماندگاری و زیبایی چوب خام، استفاده از روغن بسیار مهم و ضروری است.

روغن جلا برای درب چوبی

از روغن جلا برای رنگ آمیزی انواع درب های چوبی به کار رفته در دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می شود. روغن جلا دارای قدرت چسبندگی بی نظیری است و موجب عدم نفوذ پذیری هوا در بافت چوب می شود، بنابراین برای فیشینگ و آخرین لایه رنگ آمیزی گزینه خوبی محسوب می شود. فروشگاه رنگ با چوب از عرضه کنندگان اصلی انواع رنگ چوب ها و روغن های براق کننده چوب در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور می باشد. جهت خرید و تهیه این محصول مفید و کاربردی، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

خرید رنگ جلای چوب

برای خرید رنگ چوب می توانید به فروشگاه رنگ با چوب مراجعه نمایید. رنگ با چوب دارای سال ها سابقه کار و اعتبار بالایی در زمینه عرضه انواع رنگ چوب ها و روغن های جلا دهنده چوب در بالاترین میزان کیفیت به سراسر کشور می باشد. جهت خرید و ثبت سفارش رنگ جلای مناسب و مرغوب برای سازه های چوبی خود تنها کافیست با شماره های ما تماس بگیرید.

نکات خرید روغن جلا چوب

روغن جلا جزوه پوشش های مهم در صنعت چوب است ، سازه های چوب در صنایع چوب مانند: دکوراسیون ها،آلاچیقها،اسباب بازی ها،سوناخشک، مبلمان،میزها،ظروف چوبی و به طور کلی هر سازه چوبی که در صنعت چوب ساخته میشود برای محافظ نیازمند پوشش است و جدا از محافظت برای افزایش زیبایی و کیفیت اش نیاز به جلا کننده دارد سازه های چوبی هر چقدر هم که تولید خوبی داشته باشند و با چوب با کیفیت مانند چوب ترمووود ساخته شده باشند باز هم برای افزایش زیبایی و درخشندگی به جلا کننده نیازمند هستند.

جلا کننده ها تاثیر فوق العاده ای در افزایش زیبایی ظاهری چوب دارند شما حتی می‌توانید با استفاده از جلا کننده ها سازه های قدیمیتان را که کیفیت اولیه خودشان را از دست داده اند را مانند روزهای اول درخشان و زیبا کنید.از بهترین جلا کننده ها روغن ها هستند ، که امروزه بیشترین استفاده و محبوبت را بین مردم دارند استفاده از روغن ها در اروپا متداول است و امروزه در ایران هم استفاده از روغن ها بخصوص روغن های گیاهی متداول شده است.

روغن جلا چوب خانگی

فروشگاه رنگ با چوب انواع رنگ چوب ها و روغن های براق کننده چوب را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور عرضه می کند. یکی از روغن های براق کننده چوب خانگی عرضه شده در فروشگاه ما؛ روغن جلا است که جلوه ای براق و درخشان به سطح چوب می بخشد، بنابراین جهت فیشینگ چوب گزینه خوبی محسوب می شود. توسط روغن جلا حتی وسایل چوبی قدیمی نیز به راحتی رنگ کنید و موجب براق و زیباتر نمودن آن شوید.

اجرای روغن های جلا دهنده بسیار ساده و راحت است ، علاوه بر روغن ها میتوان از لاک ها و وارنیش ها هم استفاده کرد اما اجرایشان دشوار تر است، اگر به دنبال اجرای ساده و راحت هستید و تخصصی در رابطه با اجرا ندارید حتما از روغن ها استفاده کنید که به سادگی با قلممو و غلطک رنگ آمیزی می‌شوند.جلادهنده ها علاوه بر جلادهندگی و براق کردن چوب تاثیراتی در محافظت از چوب هم دارند که آن به محصولی که خرید بر میگردد.

شما میتوانید برای خرید جلادهنده چوب از محصولات رنگ با چوب استفاده کنید ، برای خرید جلادهنده چوب میتوانید در حجم های کم از ۱۰۰ میلی‌لیتر و ۵۰۰ میلی لیتری حجم های بیشتر ۱ لیتری و ۴ لیتری با قیمت ها مختلف و مقرون به صرفه جلا دهنده سفارش دهید ، در هر کجای ایران که باشید محصولات سفارش داده شده ارسال میشود.

برای تمامی فضاهای داخلی و بیرونی و انواعو اقسام سازه های چوبی جلا دهنده های سایت رنگ با چوب کاربرد دارند، به طور مشخص در صفحه خود محصولات اطلاعات کامل و دقیقشان قرار گرفته شده است.

روعن کرال یکی از جلادهنده های بسیار خوب با قیمت مقرون به صرف است،این روغن با ترکیبات که دارد از جمله رزین های با کیفیت جدا از جلادهندگی بسیار خوب و اجرای راحت ، تاثیرات مهمی در محافظت چوب در برابر انواع تهدیدات جدی چوب مثل : نفوذ آب، کپک و قارچ، حمله حشرات،اشعه های مضر خورشید،چوب را مقاوم می‌کند.و مانع از بین رفتن بمرور چوب در برابر این آسیب ها و از دست رفتن کیفیت چوب میشود.این محصول را میتوانید در حجم های یک لیتری و ۴ لیتری سفارش دهید.

مشاوره و خرید روغن جلا چوب

سایت رنگ با چوب محصولات دیگری هم برای جلا دهندگی به چوب دارد که در همین صفحه قرار داده شده است، برای راحتی شما اطلاعات کامل و دقیق هر محصول در صفحه خوده محصول قرار داده شده است شما عزیزان میتوانید براحتی سفارشتان را ثبت کنید.و در صورتی که هر سوالی دارید میتوانید خیلی راحت از ما بپرسید.

رنگ جلای چوب چیست؟

از این محصول به طور معمول در جهت حفظ و نگهداری وسایل چوبی استفاده می شود که موجب محافظت از وسایل چوبی در مقابل پوسیدگی، نفوذ حشرات و موریانه ها و غیره می شود. روغن جلا چوب موجب افزایش دوام و ماندگاری سازه های چوبی می شود و به دلیل رنگ دانه های شفافی که دارد، موجب براق و درخشان کردن سطوح چوب می شود، در نتیجه جلوه زیبایی را به چوب می بخشد. رنگ جلای چوب در مقابل رطوبت و آب مقاومت کمی دارد و بیشتر برای وسایل چوبی که در معرض آب و رطوبت قرار ندارند مناسب استفاده می باشد.

روغن جلای چوب چه نوع مشخصاتی دارد؟

این محصول دارای رنگ قهوه ای روشن مایل به قرمزی است  و به عنوان رنگ نهایی بر سطوح چوبی اعمال می گردد. این محصول هم به تنهایی و هم به همراه محصولاتی هم چون سیلر، کیلر و لاک الکل قابل استفاده است و موجب افزایش براقیت سازه های چوبی می شود. روغن جلا در برابر آب و حرارت چندان مقاومتی ندارد.

تفاوت کیلر با روغن جلا در چیست؟

کیلر و روغن جلا با هم متفاوت می باشند. کیلر ها دارای رنگ شفافی هستند و هم چون لایه ای نهایی بر روی رنگ چوب اعمال می گردند. کیلر ها از رزین های اکرولیک ساخته شده اند، مانع از زرد شدن چوب می شوند، جهت براق شدن چوب به کار می روند و دارای دو نوع مات و براق هستند.

در هنگام استفاده از روغن جلا باید به چه نکاتی توجه نمایید؟

بعد از هر بار استفاده حتما درب قوطی حاوی محصول را محکم بسته و کنار بگذارید. در هنگام اجرای روغن جلا از ماسک محافظ استفاده کنید. مکان مورد نظر باید دارای تهویه مطلوبی باشد. بعد از اتمام کارتان دست هایتان را تمیز بشویید و به هیچ عنوان روغن جلا را در مجاورت نور خورشید قرار ندهید، تا حد امکان برای نگهداری محصول از محیط های خشک و خنک استفاده کنید.

روغن جلای چوب چیست؟

روغن جلا برای تمیز کردن سازه های چوبی و محافظت از آن ها در مقابل پوسیدگی، نفوذ حشرات و موریانه ها  و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و به افزایش دوام و ماندگاری آن ها کمک بسزایی می کند. روغن های جلا دارای رنگ دانه های شفافی در ساختار خود هستند و موجب براق و درخشنده شدن سطوح چوبی می شوند و جلوه ظاهری زیبایی را به آن ها می بخشند.

نکات مهم در هنگام استفاده از روغن جلا را نام ببرید؟

بعد از هر بار استفاده درب قوطی محصول را محکم بسته و کنار بگذارید. حتما از ماسک محافظ استفاده کنید و بعد از هر بار استفاده دست های خود را تمیز بشویید. این محصول نباید در مجاورت نور خورشید قرار بگیرد و محیط مربوطه باید کاملا خشک و خنک باشد.

انواع روغن جلا چوب چیست؟

یکی از انواع روغن جلا برای فضای بیرونی ساختمان مناسب استفاده است و در مقابل اشعه یو وی خورشید مقاومت بالایی دارد و هیچ گونه مواد آلی فراری در ساختار آن وجود ندارد. یکی دیگر از انواع روغن جلا برای ظروف چوبی آشپزخانه کاربرد دارد، جلای طبیعی به چوب می بخشد و بی نهایت با کیفیت است و ظروف را دچار لکه نمی کند. یک نوع دیگر دارای مواد طبیعی است، از ایجاد خط و خش بر روی سطوح چوبی جلوگیری می کند و موجب افزایش مقاومت آن می شود. برخی دیگر از آن ها هیچ آسیبی برای محیط زیست ندارند و مناسب برای لوازم چوبی دکوری می باشند و همه استاندارد های بهداشتی و کیفی لازم برای رنگ کردن اسباب بازی های کودکان را دارند.

 

روغن جلا بر روی چوب چه تاثیری می گذارد؟

هنگامی که روغن جلا بر روی چوب خشک می شود، موجب بالا بردن میزان چسبندگی و عدم نفوذ پذیری آب به درون بافت چوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *