دسته بندی فروشگاه, دسته‌بندی نشده

رنگ مین وکس (MINWAX) نمایندگی رنگ چوب مین وکس در ایران

رنگ چوب مین وکس

رنگ چوب پایه آب آبی مین‌وکس ۴۶۰۰۰۰

رنگ چوب پایه آب تیک مین‌وکس ۴۶۰۰۰۰

رنگ چوب پایه آب سبز مین‌وکس ۴۶۰۰۰۰

رنگ چوب پایه آب سفید مین‌وکس ۴۶۰۰۰۰

رنگ چوب پایه آب طوسی مین‌وکس ۴۶۰۰۰۰

رنگ چوب پایه آب عسلی مین‌وکس ۴۶۰۰۰۰

رنگ چوب پایه آب فندقی مین‌وکس ۴۶۰۰۰۰

رنگ چوب پایه آب کرم مین‌وکس ۴۶۰۰۰۰

رنگ چوب پایه آب گردویی تیره مین‌وکس ۴۶۰۰۰۰

رنگ چوب پایه آب گردویی روشن مین‌وکس ۴۶۰۰۰۰

رنگ چوب پایه آب لاک ۴۶۰۰۰۰

رنگ چوب پایه آب ماهگونی مین‌وکس ۴۶۰۰۰۰

ویژگی های رنگ مین وکس چیست ؟

  • پایه آب
  • قابل استفاده برای فضای خارجی و داخلی
  • باصرفه
  • قابل استفاده روی چوب، ترمووود، روکش و …
  • مقاوم به نفوذ آب
  • مقاوم به اشعه UV
  • ضد کپک و قارچ
  • اجرای آسان
  • پوشش دهی بالا
  • استفاده به عنوان آستر
  • قابلیت ترمیم آسان

 

حجم

قیمت (تومان)

۱ لیتر ۴۶۰,۰۰۰
۴ لیتر ۱,۵۰۰,۰۰۰
اجرای انواع رنگ های مین وکس

رنگ مین وکس

رنگ مینوکس رنگی مناسب و اقتصادی با خاصیت پوشش دهی بسیار خوبی است که، میزان مقاومت انواع وسایل چوبی به کار رفته در دکوراسیون بیرونی و درونی را در برابر عوامل و شرایط نا مناسب محیطی افزایش می دهد و مانع از نابودی چوب در برابر اشعه یو وی خورشید، نفوذ آب و خوردگی حشرات می شود. برای خرید مینوکس با کیفیت بالا و قیمت مناسب، به فروشگاه رنگ با چوب سری بزنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید مین وکس و دریافت نمایندگی مین وکس

رنگ با چوب مرکز پخش و نمایندگی رنگ و لاک مین وکس میباشد، شما عزیزان میتوانید برای خرید محصولات مین وکس در تعداد خرده و عمده با تخفیفات فروشگاهی محصولات مین وکس را از ما بخرید ، همچنین در صورتی که قصد فروشندگی محصولات مینوکس را دارید میتوانید برای دریافت نمایندگی محصولات مینوکس در شهرتان با ما تماس بگیرید.

 

مشخصات مین وکس

مین وکس جزء پرطرفدار ترین محصولات برای اجرا بر روی چوب چه در فضای داخلی و چه در فضای خارجی میباشد.مین وکس یک محصول با اجرای فوق العاده آسان و راحت بدون نیاز به تجهیزات پاششی است ، برای اجرای مین وکس تنها به قلم مو، دستمال،ابر یا غلطک نیاز دارید تا خیلی راحت سطح چوب را رنگ بزنین. مینوکس علاوه بر رنگ دهی به چوب باعث محافظت چوب در برابر پوسیدگی ، خرابی و از بین رفتن در برابر : رطوبت ،فرسایش ، اشعه uv ، باکتری و … است.

با مینوکس میتوانید از ۲۰ تا ۲۵ متر مربع پوشش به اجرای هر دست اجرا بر روی چوب بدهید، و برای دو دست اجرا هم از ۱۰ تا ۱۲ متر مربع پوشش میدهد.لاک مینوکس بهترین گزینه برای اجرا روی ترمووود و انواع روکش های چوبی ، فناوری شده و چوب طبیعی است. لاک مین وکس را می‌توان به عنوان آستر رنگ های پایه رزین هم استفاده کرد.

رنگ چوب minwax

رنگ چوب مینوکس رنگی بر پایه آب است که دارای خاصیت پوشانندگی بی نظیری می باشد. این رنگ از لحاظ اقتصادی دارای قیمت بسیار مناسبی بوده، از طرفی میزان مقاومت هر نوع وسیله چوبی که در محیط داخلی و خارجی قرار گرفته است را افزایش می دهد و از برخورد مواردی هم چون اشعه یو وی نور خورشید، نفوذ آب و رطوبت و خوردگی حشرات جلوگیری می کند. جهت خرید رنگ مینوکس به وب سایت رنگ با چوب مراجعه کنید و کاتالوگ محصولات ما را همراه با مشخصات درج شده در کنار آن رویت نمایید.

مزیت استفاده از رنگ چوب مینوکس

مزیت استفاده از رنگ چوب مینوکس

رنگ چوب مینوکس؛ ساخت کشور کانادا می باشد. در برابر نور خورشید و آب، مقاومت چوب را افزایش می دهد. این محصول از مزیت های بی شمار دیگری نیز برخوردار است هم چون:

• برای هر نوع دکوراسیون داخلی و خارجی هم چون آلاچیق ها، سونا خشک و غیره مناسب استفاده می باشد.
• موجب افزایش استحکام و دوام ترمووود ها شده و در طیف رنگی متنوعی موجود است.
• نحوه کار با آن برای هر وسیله چوبی مناسب است.
• موجب افزایش پوشانندگی سطوح چوب، جلوگیری از نفوذ کپک و قارچ ها به درون بافت چوب و پوسیدگی آن می شود.
• رنگی کاملا اقتصادی است و از نفوذ پذیری بسیار خوبی برخوردار است.
• مانع از ترک ترک شدن و نفوذ اشعه های مضر نور خورشید به سطح چوب می گردد.
• موجب از بین رفتن طرح و بافت طبیعی چوب نمی شود و تمامی طرح و نقوش چوب از زیر کار نمایان است.

روش اجرای رنگ چوب مینوکس

روش اجرای رنگ چوب مینوکس

برای اجرای این نوع رنگ چوب، نیاز به داشتن تخصصی ندارید. برای اینکه سطح کیفی و دوام چوب خود را افزایش دهید، رنگ چوب مینوکس را برای آسترکاری و زیر کار رنگ به کار ببرید. رنگ چوب آماده مینوکس را جهت رنگ آمیزی، باید با ۲۰ درصد آب ترکیب کنید. برای رنگ های پوششی هم چون پلی اورتان، لاک های پایه آب و پلی استر، یک رنگ زیر کار بسیار خوب و مقرون به صرفه می باشد.

قیمت رنگ چوب مینوکس

رنگ چوب minwax دارای قیمت ثابت و مشخصی نمی باشد و با توجه به حجم رنگ، برند سازنده و میزان کیفیت دارای قیمت های متفاوتی می باشد. برای استعلام قیمت رنگ چوب minwax، کافیست با شماره های کارشناسان ما در وب سایت رنگ با چوب تماس بگیرید تا از قیمت روزانه و دقیق این نوع رنگ چوب مطلع شوید. ما شما را در جهت خریدی بهتر و با کیفیت تر راهنمایی خواهیم کرد.

آشنایی با رنگ مینوکس

رنگ مین وکس minwax محصول پایه آب تولید کانادا می باشد، رنگ چوب مینو کس مقاومت خوبی در برابر نور خورشید آب دارد. این محصول هم در فضای داخلی و هم در فضای خارجی کاربرد دارد، در صورتی که سطوح چوبی تان در برابر تابش مداوم خورشید است این محصول بسیار مقاوم و مورد استفاده است.

مزایای رنگ مینوکس

رنگ چوب مین وکس را برای استفاده در دکوراسیون های داخلی و خارجی روکش های چوبی،آلاچیق‌ها، سونا خشک و دیگر سطوح مورد استفاده قرار می گیرد.

می توانید برای مقاوم سازی چوب های ترموود از این محصول استفاده کنید، در صورتی که قصد سفارش محصول را دارید. برای خرید این محصول می توانید رنگ های یک لیتری یا چهار لیتری را در هشت کد رنگی سفارش بدهید.

از دیگر مزایای استفاده از رنگ چوب مین وکس اجرای راحت آن بر روی سطح چوب است، رنگ چوب مین وکس پوشش دهی بالایی دارد و همانطور که گفتیم مقاومت در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر اشعه های مضر خورشید، ضد کپک و قارچ بودن از تاثیرات رنگ مین وکس بر روی چوب است.

قابلیت استفاده در فضای داخل و خارج، به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی، قابلیت ترمیم آسان، استفاده به عنوان آستر،پای آب بودن از جمله ویژگی های رنگ چوب مینوکس است. این رنگ چوب به دلیل عمق نفوذ بالایی که دارد، می توان به عنوان پوشش نهایی چوب از آن استفاده کرد.

در این محصول از فیلترهای ضد یووی استفاده شده است به همین خاطر سطوح چوب را در برابر اشعه های مضر خورشید که به مرور به چوب آسیب وارد می کنند و سبب از بین رفتن چوب می شوند مقاوم می کند.

البته لایه محافظ رنگ چوب مین وکس  مقاومت های دیگری به چوب می بخشد مثل: مقاومت در برابر کپک و قارچ، حملات حشرات،همچنین مقاومت در برابر نفوذ آب از دیگر خصوصیات مثبت رنگ چوب مین وکس میباشد.

شما زمانی که از رنگ چوب مین وکس استفاده بکنید، رنگ چوب مین وکس گره های طبیعی و بافت های چوب را نمی پوشاند به طوری که اصلا مشخص نباشد، بلکه در زیر راه های رنگ گره های طبیعی و بافت های طبیعی چوب مشخص است.

نحوه اجرا رنگ مین وکس

اجرای رنگ مین وکس بر روی سطوح چوبی نیازمند مهارت و تخصص نیست و برای همه ممکن است تا بتوانند به راحتی از رنگ چوب مین وکس جهت مقاوم سازی چوب و افزایش کیفیت چوب استفاده بکند. از رنگ مین و کس می توان به عنوان آستر یا رنگ زیر کار استفاده کرد.

محصول رنگ مینوکس یک محصول آماده است،که نیاز به ترکیبات دیگری ندارد اما اگر می خواهید به نتیجه بهتری برسید در دست اول رنگ آمیزی اندازه ۲۰ درصد حجمی آب به رنگ چوب مین ومکس بزنید.

مینوکس را می توان به عنوان رنگ زیر کار پوشش های دیگر مانند: رنگ پلی اورتان، لاک های پایه آب و پوشش های پلی استر استفاده کرد.

قیمت رنگ مین وکس

قیمت رنگ مین وکس در حجم یک لیتری اکنون ۴۶۰ تومان و قیمت رنگ ۴ لیتری یک میلیون ۵۰۰ میباشد، در صورت تغییر قیمت ها در صفحه خود محصول قیمت ها آپدیت می‌شود، جهت سفارش و پرسش سوالاتتان با ما تماس بگیرید.شما عزیزان میتوانید در هر تعدادی و در هر کجای ایران که هستید رنگ های مین وکس را د سایت رنگ با چوب سفارش بدهید.

رنگ مین وکس

به رنگی گفته می شود که موجب پوشش دهی مطلوب چوب می شود و دارای قیمت مناسب و اقتصادی است . این رنگ موجب بالا بردن مقاومت سطوح چوبی در مقابل عوامل آسیب زای محیطی در فضای داخلی و خارجی ساختمان می شود و در مقابل اشعه یو وی خورشید، نفوذ آب و حشرات چوب خوار از تخریب و نابودی چوب جلوگیری می کند.

مین وکس از رنگ چوب های مناسب برای فضای داخلی و خارجی ساختمان ها محسوب می شود و به راحتی و با کمترین تجهیزات و امکانات، می توانید این رنگ را بر روی سطوح چوبی خود اجرا نمایید. رنگ مین وکس موجب محافظت از چوب در مقابل رطوبت، فرسایش، اشعه یو وی، رشد قارچ ها و باکتری ها و غیره می شود و مانع از تخریب، پوسیدگی و ترک ترک چوب می گردد. این محصول بر پایه آب است و دارای قیمت مناسب و پوشانندگی بی نظیری می باشد.

لاک مین وکس برای پوشش دهی ترمووود ها، روکش های چوبی مختلف، چوب طبیعی و فناوری شده بهترین گزینه محسوب می شود ،هم چنین می تواند به عنوان آستری رنگ های پایه رزین به کار رود.

برای انواع سازه های چوبی موجود در محیط های داخلی و خارجی ساختمان قابل استفاده است، موجب بالا بردن میزان استحکام و دوام چوب های ترمو می شود، تمامی سطح چوب را پوشش می دهد و در مقابل عوامل محیطی مخرب به خوبی از چوب محافظت می کند، رنگی کاملا قیمت مناسب و اقتصادی است و دارای نفوذ پذیری بالایی می باشد.، مانع از ترک خوردن و نفوذ اشعه یو وی خورشید به چوب می شود، طرح و بافت طبیعی چوب را تغییر نمی دهد و نقوش طبیعی چوب از زیر کار مشخص است.

زمان خشک شدن مین وکس سریع است بعد از چند دقیقه خشک میشود اما برای اینکه دست دوم را اجرا کنید بین ۴ تا ۸ ساعت زمان دهید تا رنگ کاملا در بافت های چوب نفوذ کند.

بله مین وکس جزء رنگ های بادوام بوده ، برای افزایش دوام رنگ مینوکس حتما رنگ را دو دست اجرا کنید ، در دست اول ۱۰ الی ۱۵ درصد آب به رنگ اضافه کنید و در دست دوم بدون اضافه آب رنگ را اجرا کنید.

یک فکر در مورد “رنگ مین وکس (MINWAX) نمایندگی رنگ چوب مین وکس در ایران

  1. محمد جواد خلیلی گفت:

    سلام، رنگ مین وکس یه کیلوییش چنده ؟؟؟؟
    خرید حضوری هم دارین ؟؟

    1. rangbachoob گفت:

      درود بر شما
      رنگ مین وکس یک کیلیویی در حاله حاضر ۴۶۰ تومنه
      بله میتونید حضوری هم خرید کنید.

  2. سمیرا حکمت گفت:

    وقتتون بخیر رنگ مین وکس میخام ، فقط یک سوال داشتم با یک لیتر رنگ مینوکس میتونیم یک مبل رو به صورت کامل رنگ بکنیم ؟ یا نیاز به حجم بیشتری است ؟

    1. rangbachoob گفت:

      سلام هر لیتر ۱۰ تا ۱۲ متر مربع را برای دو دست اجر پوشش خواهد داد.

      1. ابولفضل گفت:

        مینواکس نیاز به ترکیب با چیزه دیگه ای هم داره؟؟؟

        1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

          خیر ، نیازی نداره میتونین رنگ را به صورت آماده استفاده کنین
          یا اینکه با آب ترکیب کنید.

  3. امیر گفت:

    وقت بخیر رنگ مین وکس برای استفاده ظروف اسباب بازی مناسب هستش؟

    1. rangbachoob گفت:

      وقتتون بخیر رنگ یا کیلر گرین گیتی برای اسباب بازی مناسب تره ، اونو پیشنهاد میکنم.

  4. مهدی گوهری گفت:

    جناب رنگ مینوکس به تنهایی استفاده میشه یا باید همراه با محصوله دیگه ای ازش استفاده کنیم؟؟

    1. rangbachoob گفت:

      درود بر شما
      بله نیاز به استفاده همزمان با محصول دیگه ای نیست.

  5. کیارش بامری گفت:

    سلام.
    قبل و بعد از استفاده از وین مکس از سیلر وکیلر میتوان استفاده کرد ؟

    1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

      سلام و درود بله میتونین
      سوال دیگه ای بود در خدمتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *