دسته بندی فروشگاه, دسته‌بندی نشده

روغن چوب ضدآب (قیمت روغن ضد آب چوب $ ۱۴۰۳)

روغن چوب ضد آب

روغن چوب ضدآب

روغن چوب ضد آب با ایجاد لایه ای محافظتی و ضد آب بر روی وسایل چوبی، مانع از نفوذ آب و رطوبت، کپک زن، خوردگی توسط حشرات و پوسیدگی آن می شود. در اثر استفاده، چوب ظاهر طبیعی خود را حفظ می کند و به طول عمر آن افزوده می شود. از این نوع روغن چوب می توان برای دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده کرد. اگر قصد دارید چوب خام را ضد آب کنید، روغن چوب ضد آب بهترین گزینه است. با خواندن این مقاله با نحوه روغن کاری چوب خام آشنا خواهید شد.

خرید روغن چوب ضد آب

افراد برای خرید روغن چوب ضد آب می توانند به فروشگاه رنگ با چوب مراجعه کنند و به صورت آنلاین و حضوری خرید خود را ثبت نمایند. شما در فروشگاه ما برای ضد آب کردن چوب، محصولات متنوعی را مشاهده خواهید کرد و با دریافت مشاوره ای تخصصی از کارشناسان ما با توجه به نوع نیاز و کاربرد محصول چوبی تان، می توانید مناسب ترین نوع آن را تهیه و خریداری نمایید. روغن های ضد آب کننده چوب؛ برای انواع فضا های داخلی و خارجی قابل استفاده اند و با ایجاد لایه ای پوششی و غیر قابل نفوذ بر روی سطوح چوبی، از آن ها در مقابل نفوذ آب و رطوبت، نفوذ حشرات و موریانه ها، رشد قارچ و کپک و غیره جلوگیری می کنند.

یکی از روغن های مناسب برای ضد آب کردن سطوح چوبی، روغن کرال یا لاک پایه آب می باشد که دارای خاصیت آب گریزی است و موجب بالا بردن مقاومت چوب در برابر نفوذ آب می شود. به کمک روغن کرال؛ سطح چوب حالت نیمه براقی پیدا می کند، موجب برجسته تر کردن نقش و نگار های طبیعی چوب می شود و زیبایی آن را دو چندان می کند. اعمال روغن کرال بر روی سطوح چوبی، نیاز به تخصص و مهارت زیادی ندارد و به عنوان یک لایه پوشش دهنده و محافظتی بر روی رنگ های پایه آب و رنگ های پایه روغن کاربرد دارد.

یکی دیگر از روغن های ضد آب کننده چوب، روغن ظروف چوبی است که دارای ساختار گیاهی بوده و از هر گونه مواد آلی فرار و نفتی عاری می باشد. این روغن ها موجب نرمی و لطافت بخشیدن به سطوح چوبی می شوند و دوام و مقاومت آن ها را در برابر عوامل فیزیکی و محیطی نامساعد افزایش می دهند. این روغن برای پوشش دهی انواع ظروف چوبی هم چون کاسه، بشقاب، سینی سرو، قاشق و چنگال و سایر وسایل چوبی به کار می رود. برای خرید و ثبت سفارش این محصولات با کیفیت و منحصر به فرد با ما تماس حاصل فرمایید و به راحتی و در مدت زمان کوتاهی آن را درب منزل تحویل بگیرید.

جهت خرید روغن چوب ضد آب،در وب سایت فروشگاه رنگ با چوب به صورت حضوری و آنلاین خرید کنید و با مشاهده محصولات متنوع بهترین روغن چوب ضد آب را انتخاب و خریداری نمایید.

روغن چوب ضدآباین فراورده مراقبتی، برای مبلمان باغ و چوب‌های فضای بیرونی بکار می‌رود که به‌صورت عمیق در چوب نفوذ می‌کند. این روغن؛ یک محافظ و تقویت‌کننده محسوب می‌شود که یک لایه ضدآب روی سطح چوب می‌سازد و آن را از نفوذ آب و بخار آب محفوظ می‌دارد.این روغن باید بدون سرب باشد تا آسیب کمتری متوجه چوب شود.

کاربردهای دیگر آن در وسایلی مانند: چوب ترمو، فلاورباکس، آلاچیق‌ها، قایق‌ها، نما‌ها، کف‌های چوبی، کابینت‌ها و کمدهای چوبی است.روغن چوب ضدآب که با محیط زیست سازگار است؛ تقریباً  هر لیتر آن باید ۳۰ متر مربع لایه‌چوبی را پوشش دهد.‌انواع خوب این روغن به‌دلیل ایجاد پیوند مولکولی قوی با سلول‌های فیبر چوبی باعث طول‌عمر بالای چوب می‌شود.

این روغن‌ها که باعث حفظ بافت طبیعی چوب و ایجاد جلوه بهتر آن می‌شوند، قابل‌استفاده در فضاهای داخلی و خارجی هستند؛ در ضمن این روغن‌ها چوب را در برابر هرگونه خط و خراش، سایش و خش هم محافظت می‌کنند. همچنین در برابر شستشو و نفوذ آب در مناطق نمناک کارایی بسیاری دارند.

روغن چوب ضدآب از کپک‌زدن و سفیدک زدن چوب هم جلوگیری می‌کند. برندهای خوب موجود در بازار اکثراً علاوه‌ بر ضدآب بودن، چوب را در برابر اشعه UV هم محافظت می‌کنند.

چگونه با استفاده از روغن، چوب خام را ضد آب کنیم؟

روغن یکی از مواد ضد آب بسیار قوی است که به راحتی می‌توان از آن برای ضد آب کردن چوب خام استفاده کرد. برای ضد آب کردن چوب خام با استفاده از روغن، باید از روغن‌هایی استفاده کرد که آب را جذب نمی‌کنند و در برابر حشرات و قارچ‌ها مقاوم هستند. روغن‌های معمولی مانند روغن زیتون و روغن سویا برای ضد آب کردن چوب مناسب نیستند، بلکه باید از روغن‌های خاصی مانند روغن تونگ، روغن لین، روغن جوجوبا و روغن نارگیل استفاده کرد.

ابتدا باید چوب را به دقت بررسی کرد و اگر چوب خام خشک نیست، باید به مدت حداقل ۲۴ ساعت آن را در آب قرار داد تا خشک شود. سپس باید سطح چوب را با کاغذ مخصوصی که برای سطوح خشک استفاده می‌شود، سنگ زنی کرد تا سطح چوب صاف شود. سپس با یک دستمال خشک، همه گرد و غبارهای سطح چوب را تمیز کنید.

سپس باید روغن را به یک ظرف مناسب بریزید و با استفاده از یک برس یا فرشته، روغن را به طور یکنواخت بر روی سطح چوب بمالید. پس از مالیدن روغن به سطح چوب، باید به مدت حداقل ۲۴ ساعت چوب را به خشکی رها کنید. در صورتی که روغن به خوبی جذب نشده باشد، می‌توانید با استفاده از یک دستمال خشک، روغن اضافی را از سطح چوب پاک کنید.

بعد از اینکه روغن به خوبی جذب شد، می‌توانید چوب را سنگ زنی کنید تا سطح چوب صاف شود. سپس با یک دستمال خشک، سطح چوب را پاک کنید و مجدداً روغن را بر روی سطح چوب بمالید. باید این فرآیند را حداقل ۳ بار تکرار کنید تا چوب به خوبی ضد آب شود.

یک فکر در مورد “روغن چوب ضدآب (قیمت روغن ضد آب چوب $ ۱۴۰۳)

  1. hanihanpor گفت:

    با سلام روغن ضد آب خارجی هم دارین ، شما ؟

    1. rangbachoob گفت:

      با عرض سلام واحترام
      بله داریم.

  2. سیروس گفت:

    سلام روز بخیر
    من برای سقف خونه توشمال از لمبه چوب استفاده کردم .
    روغن بزرک بهش زدن.
    برای محافظت بهتر چه روغنی پیشنهاد میکنید؟

    1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

      سلام وقت بخیر
      از این محصول استفاده کنید هم گیاهیه هم قابلیت محافظت از چوب رو برخوردار است.
      https://rangbachoob.ir/product/%d8%b1%d9%86%da%af-%da%86%d9%88%d8%a8-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%db%8c/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *