دسته‌بندی نشده

رنگ چوب تیک $ قیمت و خرید رنگ چوب تیک

رنگ چوب تیک

در حال حاضر با توجه به نوع چوب و کاربردی که وسیله چوبی برای شما دارد، باید یکی از رنگ چوب های مناسب را خریداری نمایید. انتخاب رنگ مخصوص چوب با توجه به شرایط اقلیمی منطقه، نوع وسیله چوبی، نوع سلیقه مشتری و دیگر عوامل صورت می گیرد.

یکی از رنگ های متداول که برای انواع سطوح چوبی مناسب و کاربردی می باشد، رنگ چوب تیک است. این رنگ چوب نیز در انواع مختلف گیاهی، فوری، پایه روغن و غیره به بازار عرضه می گردد. یکی از رنگ چوب های تیک، رنگ های پایه آب آن می باشند. این نوع رنگ چوب تیک، دارای طیف رنگی وسیعی بوده و در دو حالت مات و براق به بازار عرضه می شود. این رنگ دارای غلظت بالایی است و ترانسپرت یا غیر پوششی می باشد و به کمک آن نقش و نگار های چوب از بین نمی رود.

اگر کاربران عزیز قصد داشته باشند از رنگ چوبی استفاده کنند که دارای رنگ مایه بوده و به کمک آن تمامی نقش و نگار ها و موج های سطوح چوبی را بپوشانند، بهتر است که از رنگ چوب های پوششی استفاده نمایند. اما اگر چوب دارای نقش و نگار های زیبایی بوده و می خواهید تنها به عنوان یک لایه محافظتی از رنگ چوب استفاده نمایید که در عین حال ظاهر طبیعی و نقش و نگار های چوب پوشانده نشود، استفاده از رنگ های غیر پوششی یا موج نما گزینه مناسبی است.

کاربرد:

رنگ چوب تیک برای موارد زیادی کاربرد دارد از جمله:
• تمامی سطوح چوبی و ترمووود و مبلمان باغی
• آلاچیق، نرده، سایبان و دیواره
• در و پنجره های چوبی
• سونا و جکوزی
• سقف های چوبی و فرنیچر چوبی و غیره
مشخصات رنگ چوب تیک
• دارای خاصیت ضد یو وی بوده و در برابر عوامل محیطی مختلف از مقاومت بالایی برخوردار است. هم چون یک لایه محافظتی قوی بر روی سطوح چوبی اعمال شده و از آن ها در مقابل نور آفتاب و باران محافظت می کند. برخی از رطوبت و و رسوبات به صورت قلیایی هستند، به موجب استفاده از رنگ پایه آب تیک از وسایل چوبی که در معرض رطوبت های مکرر قرار دارند هم چون سونا، استخر، جکوزی، پوشش های سقفی، نمای چوبی و آلاچیق ها به خوبی مراقبت می کند.
• محصولی است که از کپک زدن محصولات چوبی جلوگیری می کند.
• مانع از ایجاد خط و خش و پوسته پوسته شدن سطوح چوبی می گردد.
• رنگ چوب پایه آب تیک چون دارای خاصیت ضد یوی وی است در مقابل شرایط جوی نامطلوب، مقاومت چوب را افزایش می دهد. در برابر گرد و غبار و اشعه فرا بنفش نور خورشید در محیط های بیرونی از سطوح چوبی محافظت می نماید.
• هیچ گونه سربی ندارد، بنابراین برای محیط زیست و کودکان خطری ایجاد نمی کند.

روش اجرای رنگ چوب تیک

قبل از استفاده و اجرای رنگ چوب تیک بر روی وسایل چوبی خود بهتر است که قوطی رنگ را به خوبی همزده تا مخلوطی همگن ایجاد شود. برای اجرای رنگ چوب؛ باید حتما بین هر دو بار رنگ آمیزی با استفاده از یک سمباده نرم سطح چوب را صاف و صیقلی نمایید و سپس لایه بعدی را اجرا نمایید. در مواقعی که هوا بارانی است هرگز رنگ کاری نکنید و بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که بافت چوب تاثیر بسیار مهمی بر رنگ اعمال شده می گذارد.

خرید رنگ چوب تیک

بری خرید انواع رنگ چوب تیک با توجه به حجم رنگ خریداری شده، نوع رنگ و برند آن قیمت این رنگ چوب متفاوت می باشد. فروشگاه رنگ با چوب؛ عرضه کننده انواع رنگ چوب های تیک در بالاترین سطح کیفی و نازل ترین قیمت می باشد. برای خرید این محصول منحصر به فرد و بسیار مرغوب، به وب سایت ما مراجعه فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کافی در مورد مشخصات فنی رنگ چوب و کاربرد آن، جهت خرید و ثبت سفارش خود با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

رنگ چوب تیک چیست؟

این رنگ چوب نیز در انواع مختلف گیاهی، فوری، پایه روغن و غیره به بازار عرضه می گردد. یکی از رنگ چوب های تیک، رنگ های پایه آب آن می باشند. این نوع رنگ چوب تیک، دارای طیف رنگی وسیعی بوده و در دو حالت مات و براق به بازار عرضه می شود. این رنگ دارای غلظت بالایی است و ترانسپرت یا غیر پوششی می باشد و به کمک آن نقش و نگار های چوب از بین نمی رود.

کاربرد های مختلف رنگ چوب تیک را نام ببرید؟

تمامی سطوح چوبی و ترمووود و مبلمان باغی، آلاچیق، نرده، سایبان و دیواره، در و پنجره های چوبی، سونا و جکوزی، سقف های چوبی و فرنیچر چوبی و غیره.

رنگ چوب تیک چه مشخصاتی دارد؟

دارای خاصیت ضد یو وی بوده و در برابر عوامل محیطی مختلف از مقاومت بالایی برخوردار است. محصولی است که از کپک زدن محصولات چوبی جلوگیری می کند، مانع از ایجاد خط و خش و پوسته پوسته شدن سطوح چوبی می گردد، رنگ چوب پایه آب تیک چون دارای خاصیت ضد یوی وی است در مقابل شرایط جوی نامطلوب، مقاومت چوب را افزایش می دهد. در برابر گرد و غبار و اشعه فرا بنفش نور خورشید در محیط های بیرونی از سطوح چوبی محافظت می نماید، هیچ گونه سربی ندارد، بنابراین برای محیط زیست و کودکان خطری ایجاد نمی کند.

رنگ چوب تیک به چه صورت مورد استفاده قرار می گیرد؟

قبل از استفاده و اجرای رنگ چوب تیک بر روی وسایل چوبی خود بهتر است که قوطی رنگ را به خوبی همزده تا مخلوطی همگن ایجاد شود. برای اجرای رنگ چوب؛ باید حتما بین هر دو بار رنگ آمیزی با استفاده از یک سمباده نرم سطح چوب را صاف و صیقلی نمایید و سپس لایه بعدی را اجرا نمایید. در مواقعی که هوا بارانی است هرگز رنگ کاری نکنید و بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که بافت چوب تاثیر بسیار مهمی بر رنگ اعمال شده می گذارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *