دسته بندی فروشگاه, دسته‌بندی نشده

براق کننده چوب “بهترین رنگ و روغن براق کننده چوب” ایرانی و خارجی

رنگ با چوب بزرگترین فروشگاه عرضه کننده انواع براق کننده های چوب گیاهی و شیمیایی می باشد. جهت افزایش زیبایی، جلا دادن به محصولات چوبی خود و از آن مهم تر ایجاد پوششی محفظتی بر روی سطوح وسایل چوبی خود، می توانید به وب سایت رنگ با چوب مراجعه نمایید و انواع براق کننده های چوب را در بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت از ما بخواهید. ما همواره در خدمت شما عزیزان به صورت تمام وقت خواهیم بود.

آنچه در ادامه خواهید خواند

برای حفظ زیبایی ظاهری چوب و به وجود آوردن یک لایه محافظتی بر روی آن در جهت افزایش مقاومت و ماندگاری چوب، خرید یک براق کننده مناسب پیشنهاد می شود. فروشگاه بزرگ رنگ با چوب؛ عرضه کننده بهترین برند های براق کننده چوب با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بازار می باشد. جهت خرید این محصول ارزشمند و کاربردی با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن در هر مکان که بخواهید به سهولت آن را تحویل بگیرید.

براق کننده چوب

براق کننده چوب؛ به منظور افزایش دوام و ماندگاری سازه های چوبی محصولی بسیار مناسب و کاربردی تلقی می شود. این محصول لایه محفظتی سرسختی را بر روی چوب ایجاد می کند که نه تنها در مقابل عوامل محیطی مخربی هم چون بارش های جوی، نفوذ آب و رطوبت، تغییرات دمایی، ضربه و خراش، اشعه یو وی خورشید، ذرات گرد و غبار و غیره از چوب محافظت می کند، بلکه بر زیبایی و جلوه نهایی چوب نیز تاثیر مثبتی می گذارد. این رنگ موجب جلا بخشیدن و درخشندگی سازه های چوبی می گردد و برای سازه های چوبی که در گذر زمان مستهلک و فرسوده شده اند و دیگر رنگ و جلای اولیه خود را ندارند، می تواند موجب بازگرداندن کیفیت رنگ و افزایش زیبایی و تازگی آن ها شود.

رنگ با چوب؛ از نمایندگی های اصلی عرضه کننده انواع رنگ چوب ها، رنگ های ساختمانی، روغن های جلا دهنده سنگ و چوب و غیره در بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور می باشد. در صورتی که قصد خرید روغن براق کننده چوب را دارید، می توانید درخواست خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن به درخواست شما عزیزان رسیدگی خواهند کرد. هم چنین جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد مشخصات فنی، کاربرد ها و روش استفاده از روغن براق کننده چوب، می توانید از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های موجود در سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. ایشان اطلاعات جامع و تخصصی را در اختیارتان قرار می دهند.

براق کننده چوب چه کاربردی دارد ؟

انواع رنگ براق کننده چوب

در فروشگاه تخصصی رنگ چوب؛ براق کننده های متعددی برای چوب به فروش می روند که هر کدام دارای مشخصات منحصر به فردی می باشند. این براق کننده ها شامل موارد زیر می شوند:

  • رنگ چوب دولوکس: رنگ چوب دولوکس؛ نوعی رنگ انگلیسی و بر پایه روغن است که به صورت ویژه برای چوب های ترمو و روسی کاربرد دارد. این رنگ جلا و ماندگاری بی نظیری را به سازه های چوبی مختلف می بخشد و دارای طول عمر مفید بالا و روش اجرای بسیار آسانی می باشد. در جهت ضد آب کردن چوب، افزایش مقاومت چوب در مقابل حرارت، ضد یو وی کردن چوب، ممانعت از پوسته پوسته شدن و تبله کردن چوب، نفوذ قارچ ها و کرم ها و حشرات چوب خوار به درون چوب، جلوگیری از رنگ پریدگی چوب، جلوگیری از پوسیدگی چوب و غیره می توانید از کاربرد رنگ چوب دولوکس بهره مند شوید.
  • روغن کرال، لاک چوب پایه روغن: این رنگ دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای است، با این وجود پوشش دهی مطلوبی حاصل می کند و به راحتی قابل اجرا برای فضای بیرونی و داخلی ساختمان ها می باشد. روغن کرال موجب افزایش مقاومت چوب در مقابل عواملی هم چون نفوذ آب، رشد قارچ و کپک، اشعه یو وی خورشید، نفوذ حشرات چوب خوار و غیره می شود. این رنگ برای رنگ های بر پایه آب و بر پایه روغن گزینه مناسبی می باشد.
  • کیلر چوب ضد یو وی، کیلر چوب گرین: محصولی بر پایه آب است و هیچ بویی ندارد، از خواص ضد یو وی، ضد گرد و غبار، ضد آب، مواد نانو و ضد قارچ برخوردار می باشد. روغن کرال؛ لایه ای شفاف با پوشش دهی عالی بر روی چوب ایجاد می کند و جلوی تنفس چوب را نمی گیرد.

براق کننده چوب چه کاربردی دارد ؟

براق کننده های چوب با هدف جلا دهندگی به چوب و افزایش زیبایی رنگ طبیعی یا رنگ پوششی چوب به سطح چوب زده می شود، تا سطح چوب زیبایی و درخشندگی بیشتری پیدا کند، هر محصول و سطوح چوبی که چه در دکوراسیون چه در وسایل چوبی و هر نوع وسیله ای که با چوب ساخته می شود، نیاز به جلا بخشی دارد البته چوبها بعد از گذشت مدت زمانی کیفیت و جلای اولیه خودشان را از دست می دهند در این حالت هم می توان از براق کننده های چوب استفاده کرد.

مشخصات رنگ براق کننده چوب

رنگ های براق کننده چوب دارای انواع مختلفی هستند، بنابراین زمان خشک شدن هیچ کدام از آن ها با دیگری برابر نیست. توجه به این نکته در هنگام خرید رنگ براق کننده چوب الزامی است که مدت زمان خشک شدن رنگ بر میزان ماندگاری و مقاومت آن تاثیر فراوانی دارد؛ در واقع هنگامی که رنگ براق کننده چوب در جهت افزایش جلای چوب به کار می رود، در بافت چوب نفوذ یافته و موجب محافظت بهینه از چوب می شود. حال اگر در طی زمان طولانی تری این رنگ خشک گردد، نتیجه ای که حاصل می شود بسیار با کیفیت و با دوام تر خواهد بود. عوامل موثر بر میزان کیفیت رنگ براق کننده شامل مواردی هم چون میزان حلال و مدت زمان خشک شدن می باشند.

روغن براق کننده چوب خام

فروشگاه بزرگ رنگ با چوب؛ عرضه کننده انواع براق کننده های چوب خام به سراسر کشور می باشد. این براق کننده ها در انواع مختلف گیاهی و شیمیایی در فروشگاه ما موجود می باشند. به موجب استفاده از براق کننده های چوب خام، سطوح چوب زیبایی بی نظیری یافته و در عین حال بر جلا و درخشندگی آن ها افزوده می شود. براق کننده های چوب فقط برای زیبایی سطوح چوبی به کار نمی روند، بلکه موجب حافظت از سطوح در مقابل عوامل محیطی نامساعد هم می شوند.

این براق کننده ها هم چون لایه محافظتی بر روی سطوح چوبی قرار می گیرند و با پوششی که ایجاد می کنند، میزان دوام و ماندگاری آن ها را بالا می برند. فروشگاه رنگ با چوب؛ عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین روغن های براق کننده چوب خام در بازار است. اگر شما نیز متقاضی خرید این محصول مفید و کاربری می باشید، تنها کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرماید تا در مدت زمان کوتاهی به راحتی آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

بهترین براق کننده چوب

براق کننده های چوب به دو دسته محصولات گیاهی و شیمیایی از لحاظ طبیعی و غیرطبیعی یا شیمیایی بودن تقسیم می شود. محصولات گیاهی براق کننده های چوب معمولاً روغن ها هستند که امروزه جزء محبوب ترین و پر استفاده ترین محصولات تولیدی می باشد.

نحوه استفاده از براق کننده های چوب

نحوه استفاده کردن از بعضی از براق کننده های چوب ساده و راحت است، مانند همین روغنهای گیاهی که خیلی راحت با استفاده از قلمو میتوان سطوح چوب اش را براق کرد، اما نحوه استفاده کردن برخی دیگر از براق کننده ها نیاز به مهارت بالاتری دارد و باید با استفاده از برخی تجهیزات پاششی و کمپرسورها و سطوح چوب آب پاشیده شود.

براق کننده های چوب بعد از آنکه به سطوح چوب زده شود مدتی طول می‌کشد تا این براق کننده ها خشک شوند، برخی از براق کننده ها مثل اسپری ها خیلی زود خشک میشود و برخی دیگر مدت زمان بیشتری طول می کشد تا خشک شود.

مدت زمان خشک شدن براق کننده چه تاثیری در میزان براقیت چوب دارد ؟

 

البته نکته‌ای هم در این مدت زمان خشک شدن وجود دارد و آن نکته این است که هر چقدر که مدت زمان خشک شدن براق کننده بر روی سطح چوب بیشتر طول بکشد، معمولاً اثربخشی آن بیشتر است.

یعنی براقیت بیشتری به چوپ می بخشند به این خاطر که این براق کننده ها به خوبی در بافت های چوب نفوذ می‌کنند و به همین دلیل هم در براق کردن و هم در محافظت اثر بالاتری به نسبت براق کننده هایی که زود خشک میشوند می گذارند، البته بستگی به سطوح چوبی و نیاز شما می توانید انتخاب کنید که کدامین براق کننده ها را استفاده کنید.

از چه براق کننده هایی بیشتر استفاده میشود ؟

جلا دهنده ها از لحاظ رنگ می توانند جلا دهنده های بی رنگ و یا جلا دهنده های با رنگ باشد.استفاده از سیلر و کیلر که جزو مواد شیمیایی و برای براق کردن چوب محسوب می شوند قبل تر ها بسیار متداول بود اما اکنون از این براق کننده ها به خاطر ظهور روغنهای طبیعی استفاده کمتری دارند.

از براق کننده های چوب میتوان به صورت ترکیبی با پوشش های دیگر چوب استفاده کرد، به این خاطر که چوب علاوه بر براقیت به محافظت در برابر انواع تهدیدها نیاز دارد.

یک نکته دیگر که در بحث براق کنندگی چوب جا ماند این نکته است که هر چقدر که براق کننده چوب حلال کمتری داشته باشد به علاوه اینکه زود خشک نشود اثر بالاتری در براق کردن چوب دارد.

به همین خاطر است که روغن ها معمولاً تاثیر بالاتری در براق شدن چوب دارد.گفتیم که سطوح و محصولات چوبی علاوه بر براقیت نیاز بسیار مهمتری دارند آن هم محافظت در برابر انواع و اقسام تهدید ها از که در همه جا چه در فضای داخل و چه در فضای خارج همواره به چوب آسیب وارد میکند دارند، روغن ها علاوه بر اینکه براقیت بسیار خوبی به چوب می بخشند نقش مهمی در محافظت از چوب دارند.

خرید رنگ براق کننده چوب

برای خرید رنگ براق کننده چوب، می توانید به وب سایت اینترنتی رنگ با چوب مراجعه نموده و از انواع محصولات ما بازدید نمایید. جهت خرید و نهایی کردن سفارش خود با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

براق کننده ها تا چند درصد چوب را براق میکنند ؟

درصدهای براق کنندگی سطوح چوب در میان محصولات تولیدی شرکت های مختلف متفاوت است هر کدام از این محصولات بر اساس کیفیت ساخت میتوانند درصد متفاوتی در براق کردن چوب داشته باشند مثلاً برخی از محصولات ما هستند که تا نزدیک صد در صد یعنی بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد براقیت به چوب می بخشند و برخی دیگر مثلاً تا ۴۰ درصد به چوب براقیت می بخشد.

البته درصد براقیت تنها به کیفیت محصول مرتبط نیست همان گونه که گفتیم عوامل دیگری مانند درصد حلاله موجود در محصول و عوامل دیگری مثل مدت زمان خشک شدن هم در براقیت چوب تاثیر گذار هستند.

دسته بندی براق کننده ها

براق کننده های چوب به چند دسته کلی تقسیم می شود، روغن ها،وارنیشها،لاکها از مهمترین دسته بندی براق کننده های چوب هستند.هر کدام از این دسته بندی ها تاثیرات متفاوتی بر روی چوب دارند و نحوه استفاده و اجرای آنها بر روی چوب هم متفاوت است.

چه براق کننده هایی مقاوم تر اند؟

اگر می خواهید به سطوح چوبی تان ، علاوه بر براقیت مقاومت بالاتری ببخشید و چوب را در برابر تهدید ها و مقاوم تر کنید از لاک ها و وارنیش ها استفاده کنید به این خاطر که در مقاوم سازی تاثیر بالاتری می گذارند اما خوب باید نحوه اجرا آنها را بر روی چوب بلد باشیم یا از افراد ماهر در این زمینه استفاده کنید.

سوالاتتان را در خصوص براق کننده ها از ما بپرسید

در صورتی که تا اینجای کار سوالی یا درخواستی در مورد خرید محصول یا اجرای محصولات دارید با ما تماس بگیرید یا در بخش کامنت سوالات و نظرات خودتان را برای ما قرار دهیم تا در سریعترین زمان ممکن پاسخش را برایتان بگذاریم یا در صورتی که تجربه خوبی یا بدی در خصوص استفاده از براق کننده ها داریم در بخش کامنت برای ما و مخاطبان دیگر وب سایت رنگ با چوب به اشتراک بگذارید.

نکاتی که باید در خرید دقت کتید

پوشش های چوب هر کدام ویژگی ها و کاربرد ها خودشان را دارند و با توجه به شرایط مختلف در هر حالت تاثیرات مختلفی دارند پوشش ها نمی‌توانند تمام ویژگی ها را یجا در حد عالی داشته باشند برخی از آنها در دوام بر روی یک سازه اثر بالایی را دارند برخی دیگر در زیبایی و براق کنندگی و ترمیم کردن آسیب ها و کیفیت از دست رفته چوب و برخی دیگر در مقاومت چوب در برابر آسیب ها ، حالا اینکه به طور مثال مقاومت بخشی هم باز بستگی به تهدیدات چوب دارد.

بنابراین محصولات پوششی هر کدام بر اساس موقعیت ها ، کاربرد ها و جنس چوب ساخته شده اند تا در هر حالت اثر بخشی بالایی داشته باشند.

خرید براق کننده از فروشکاه تخصصی رنگ با چوب

بنابراین بهتر است توجه داشته باشید، برای اینکه بهترین براق کننده چوب را بخرید، باید از فروشگاه های تخصصی چوب اقدام کنید تا تخصصی بر روی این حوضه کار کرده باشند تا بتوانید طبق جنس،کاربرد و ارزش سازه چوبی تان و عوامل دیگر براق کننده یا پوشش مختص آن سفارش دهید.

روغن براق کننده چوب خام

چوب خام یکی از مواد اولیه مورد استفاده در ساخت و ساز و مبلمان است. اما برای حفظ زیبایی و عمر مفید چوب خام، باید از روغن‌های مناسب استفاده کرد. در این مقاله به بررسی روغن‌هایی که برای حفظ زیبایی چوب خام مناسب هستند، پرداخته‌ایم.

روغن توکسیده

روغن توکسیده یکی از روغن‌های مناسب برای حفظ زیبایی چوب خام است. این روغن از دو عنصر اصلی شامل روغن خام و فلزات تشکیل شده است. روغن خام مانع از نفوذ رطوبت و آب به داخل چوب می‌شود و فلزات هم موجب افزایش مقاومت چوب در برابر خوردگی و حشرات می‌شوند.

روغن پارافینی

روغن پارافینی یکی دیگر از روغن‌های مناسب برای حفظ زیبایی چوب خام است. این روغن از موادی تشکیل شده است که به راحتی در چوب جذب می‌شوند و مانع از نفوذ رطوبت به داخل چوب می‌شوند. علاوه بر این، این روغن موجب افزایش درخشندگی و زیبایی چوب می‌شود.

روغن آفتابگردان

روغن آفتابگردان یکی دیگر از روغن‌های مناسب برای حفظ زیبایی چوب خام است. این روغن از موادی تشکیل شده است که به راحتی در چوب جذب می‌شوند و مانع از نفوذ رطوبت به داخل چوب می‌شوند. علاوه بر این، این روغن موجب افزایش درخشندگی و زیبایی چوب می‌شود. همچنین، روغن آفتابگردان باعث تقویت ساختار چوب می‌شود و موجب افزایش عمر مفید آن می‌شود.

روغن کنجد

روغن کنجد یکی دیگر از روغن‌های مناسب برای حفظ زیبایی چوب خام است. این روغن از موادی تشکیل شده است که به راحتی در چوب جذب می‌شوند و مانع از نفوذ رطوبت به داخل چوب می‌شوند. علاوه بر این، این روغن موجب افزایش درخشندگی و زیبایی چوب می‌شود و همچنین موجب افزایش مقاومت چوب در برابر حرارت می‌شود.

آنچه گفته شد…

تا اینجا با کلیت استفاده از براق کننده های چوب مانند دسته بندی های اصلی براق کننده های چوب تاثیراتی که بر روی چوب می گذارند و نکات کلی که نیاز بود به صورت کلی مقدمات آشنایی با براق کننده های چوب را داشته باشید و برای خرید براق کننده ها این نکات را بدانید به شما تا اینجای کار گفتیم.

اما محصولات که در زمینه براق کردن چوب وجود دارد تاثیرات خوب و متفاوتی هم از لحاظ براق کنندگی و هم از لحاظ محافظت می تواننو بر روی چوب بگذارند.

همانطور که گفتیم در صورتی که براق کننده ای که بر روی چوب استفاده می کنید به طور مثال نمیتواند آنقدر که باید چوب شما را که مدام در برابر تابش شدید آفتاب است مقاوم کند میتوانید از پوشش دیگری هم به علاوه براق کننده استفاده بکنید.

در هنگام خرید براق کننده چوب حجم به نکات و ویژگیهای هر کدام از محصولات توجه کنیم در هنگام خرید محصولات بسیار مهم است که شما هم به چوبی که قصد براق کردنش را دارید توجه کنید یعنی هم به ارزش محصول چوبی تان هم به اینکه آن محصولات و سطوح چوبی در چه فضایی قرار دارند چه تهدید هایی جهت آسیب دیدگی به آنها وجود دارد توجه کنید و هم به محصولی که می خواهید بخرید توجه کنید.

اگر این دوتا را در هنگام خرید با هم تطابق بدهین، محصول موردنظرتان را پیدا می کنید، ما سعی میکنیم که همواره راهنماییهای خوب و مفید و البته علمی را در سایت قرار بدهیم و ویژگی های هر کدام از محصولات به شکل دقیق و کاملی در صفحه خود محصول قرار بدیم تا با کمک آنها خیلی سریع و راحت محصول مورد نظرتان را پیدا کنید البته حتماً سوالات دیگری برای شما در هنگام خرید محصول به وجود می آید کارها را می توانید خیلی راحت از طریق شبکه های اجتماعی و یا تماس از ما بپرسید بنابراین هرم سوالی که برای خرید محصول دارید کارشناسان ما پاسخگو سوالات شما هستند.

رنگ براق کننده چوب

از رنگ های براق کننده چوب در جهت جلا بخشیدن و افزایش زیبایی و شفافیت محصولات چوبی استفاده می شود. تقریبا تمامی وسایل چوبی به براق کننده هایی جهت افزایش درخشندگی و جلای خود نیاز دارند، چون چوب محصولی طبیعی است که بعد از مدتی تحت تاثیر عوامل محیطی مختلف، سطح کیفی و جلای ابتدایی خود از دست می دهد که در این صورت با استفاده از یک براق کننده مرغوب، می توانید به خوبی این مشکلات را برطرف سازید.

یکی از بزرگ ترین فروشگاه های عرصه کننده رنگ براق کننده چوب، فروشگاه بزرگ و معتبر رنگ با چوب می باشد. کاربران عزیز که قصد خرید این محصولات را دارند، با مراجعه به وب سایت اینترنتی ما می توانند طیف وسیعی از رنگ چوب های گیاهی و شیمیایی را مشاهده نمایند. براق کننده های چوب نه تنها موجب افزایش زیبایی و درخشندگی محصول می شوند، بلکه از آن در برابر عوامل تخریب کننده محیطی هم چون نفوذ آب، رطوبت، گرد و غبار، خط و خش، سایش و غیره محافظت می کنند.

براق کننده های چوب با ایجاد لایه ای پوششی و قوی بر روی محصولات چوبی، آن ها را به محصولاتی آب گریز تبدیل می کنند و موجب بالا بردن طول عمر مفید و استحکام آن ها در گذر زمان می گردند. برای خرید بهترین و مرغوب ترین رنگ براق کننده چوب به وب سایت ما مراجعه نمایید و برای خرید این محصول با کیفیت و کاربردی درنگ نکنید.

انواع رنگ های براق کننده چوب

به طور کی دو نوع رنگ براق کننده در بازار وجود دارد:
• براق کننده های گیاهی: شامل روغن ها می شوند که در حال حاضر بسیار محبوب و پرفروشند.
• براق کننده های شیمیایی: هم چون سیلر ها و کیلر ها. در ساختار این براق کننده ها از مواد شیمیایی استفاده شده و در گذشته کاربرد متداولی داشته اند.

مشخصات رنگ های براق کننده چوب

رنگ های براق کننده چوب دارای زمان های متفاوتی برای خشک شدن هستند، اما توجه به این نکته الزامی است که مدت زمان خشک شدن آن ها، بر میزان دوام و ماندگاریشان تاثیر مستقیمی می گذارد. با براق نمودن سازه های چوبی و نفوذ در بافت چوب، به خوبی از آن ها محافظت می کنند و هر چه مدت زمان بیشتری طول بکشد تا خشک شوند، نتیجه کار مقاوم تر و با کیفیت تر خواهد بود.

میزان براق کنندگی محصولات شرکت های مختلف با یکدیگر فرق می کند؛ در واقع با توجه به سطح کیفی محصولات، میزان براق کنندگی آن ها متفاوت می باشد، برخی ممکن است تا صد در صد موجب براق کردن محصول شوند و برخی تا ۴۰ الی ۵۰ درصد بیشتر موجب براق کرن محصول نمی شوند. البته علاوه بر سطح کیفی براق کننده ها، موارد دیگری نیز هم چون مقدار حلال موجود در آن و مدت زمان خشک شدن، بر میزان جلا دهندگی محصول تاثیر می گذارند.

خرید رنگ براق کننده چوب

رنگ های براق کننده چوب مشخصات متفاوتی دارند. کاربران باید با توجه به موقعیت مکانی، کاربرد و جنس چوب، بهترین نوع آن را برای سازه چوبی خود انتخاب نمایند. در این راستا اگر دارای اطلاعات کافی نیستید، می توانید از مشاوره های رایگان و تخصصی کارشناسان ما بهره مند شوید. جهت خرید و ثبت سفارش محصول مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.

یک فکر در مورد “براق کننده چوب “بهترین رنگ و روغن براق کننده چوب” ایرانی و خارجی

  1. نیما گفت:

    وقت شما بخیر من تولید کننده ظرف و ظروف هستم ، دنبال یه براق کننده هستم که چوب و در برابر آب هم مقاوم کنه ، از سیلر و کیلر استفاده میکردم، اما دنبال محصول بهتری هستم.

    1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

      وقت شما هم بخیر
      استفاده نکردن از سیلر و کیلر مخصوصا برای ضرف و ظروف تصمیم بسیار درستی است ، بله براقکننده مناسب که بر
      پایه آب و یا گیاهی هست و برای سلامتی خطری ندارد داریم ، میتونید برای راهنمایی بیشتر پیام بدید یا تماس بگرید.

  2. naase گفت:

    برای براق شدن چوب چه کنیم که بهترین نتیجه رو بده ؟ آیا بهترین روش استفاده از روغن هست ؟؟؟

    1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

      برای براق کردن چوب میتوانید از انواع و اقسام پوشش ها استفاده کنین مثل انواع : روغن ها ، لاک ها و … برای اینکه بتونم بهترین پیشنهاد رو بهتون بدم لطفا بفرمایید جنس چوب
      و کاربرد چوبتنون چیه ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *