دسته بندی فروشگاه, دسته‌بندی نشده

خرید رنگ چوب مبل $ قیمت رنگ چوب مبل ۱۴۰۳

خرید رنگ چوب مبل

رنگ آجر پاین پکس

رنگ پایه روغن Diotrol Natural مخصوص ترمووود

رنگ چوب پایه آب گرین گیتی گره نما ۴۵۰.۰۰۰

رنگ چوب پایه آب مین‌وکس ۴۶۰۰۰۰

رنگ چوب گیاهی درودگر دارای تنوع رنگی و کیفیت بالا

رنگ چوب و ترمو وود کیلز آلمان

رنگ و روغن گیاهی مراقبت از چوب سیرانوا CIRANOVA

روغن ظروف چوبی ۴۲۰۰۰۰

روغن فضای داخلی ساختمان

روغن کرال، لاک چوب پایه روغن ۷۸۰۰۰۰

روغن گیاهی ضد یو وی چوب و ترمو وود

روغن مبلمان و سطوح​​​​​​​

رنگ مخصوص چوب مبل

در فروشگاه رنگ با چوب انواع مختلفی از رنگ چوب های مخصوص مبلمان در طیف رنگی وسیع و در برند های متنوعی عرضه می شود. در صورتی که تمایل به رنگ آمیزی مبلمان خود، در محیط منزل و یا کارگاه رنگ کاری دارید، می توانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید و این محصولات با کیفیت را تهیه و خریداری کنید. به طور قطع رنگ طبیعی چوب از هر رنگ چوبی زیباتر است. برخی از افراد تمایل دارند که رنگ طبیعی چوب حفظ شده و فقط براق و شفاف تر شود، در این صورت می توانند با ایجاد لایه ای پوششی مات و یا براقی، ظاهر زیبا و منحصر به فردی را به آن ببخشند.

خرید رنگ چوب مبل

برای خرید رنگ چوب مبل می توانید به وب سایت اینترنتی رنگ با چوب مراجعه نمایید. رنگ با چوب عرضه کنده انواع رنگ چوب ها، رنگ های ساختمانی، روغن های جلا دهنده چوب و غیره به سراسر کشور می باشد. جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید بهترین و مرغوب ترین رنگ چوب برای رنگ آمیزی مبلمان خود، می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در وب سایت اینترنتی رنگ با چوب ارتباط برقرار نمایید.

انوع رنگ چوب های مخصوص مبل که در فروشگاه رنگ با چوب به شما عزیزان ارائه می شوند شامل موارد زیر هستند:

• لاک محافظ مین وکس: محصولی بر پایه آب بوده، دارای مواد آلی فراری نمی باشد و به خوبی از سطوح چوبی و ترمووود ها محافظت می کند. لاک محافظ مین وکس چون دارای نفوذ پذیری بالایی است، به راحتی در مقابل اشعه یو وی خورشید، نفوذ آب، رشد قارچ و کپک و غیره مقاومت می کند. این محصول دارای کاربری راحتی است و بعد از اجرا سریعا خشک می شود. برای هر نمای چوبی، سازه های چوبی درون و بیرون فضا، مبلمان فضای بیرونی، انواع آلاچیق ها و غیره کاربرد دارد.
• رنگ چوب پایه آب گرین گیتی گره نما: محصولی بر پایه آب و بدون بو است. موجب محافظت از چوب در مقابل نفوذ آب، قارچ و کپک و غیره می شود. دارای رنگ های متنوع و پوشش دهی بالایی است.
• رنگ چوب پایه آب مین وکس: محولی بر پایه آب و قابل استفاده برای انواع نما های داخلی و خارجی است. دارای قیمت مناسبی بوده و اجرای راحتی دارد. این محصول حتی به عنوان آستر هم مورد استفاده قرار می گیرد. موجب محافظت از چوب در برابر عوامل نامناسب محیطی می گردد.
• روغن کرال: به موجب استفاده از روغن کرال چوب ظاهر براقی می یابد. این روغن دارای پوشش دهی مناسبی است. موجب حفاظت از رنگ های پایه آب و پایه روغن در مقابل عوامل نامساعد محیطی می شود.
• روغن ظروف چوبی: برای تمامی ظرف چوبی که با مواد غذایی در تماس هستند مناسب است. دارای مواد آلی فرار نمی باشد و چون ساختار طبیعی دارد، برای سلامتی انسان و محیط زیست خطری ندارد.
• کیلر چوب ضد یو وی گرین گیتی: محصولی بر پایه آب است که بدون بو و ضد یو وی می باشد. در مقابل گرد و غبار، نفوذ آب و غیره از چوب محافظت می کند. دارای قابلیت تنفس پوشش می باشد.

خرید رنگ مخصوص مبل

خرید رنگ چوب مبل

جهت خرید هر کدام از محصولات ذکر شده می توانید به لیست محصولات ما در فروشگاه رنگ با چوب سری بزنید و با مشاهده اطلاعات دقیق و کاربری های هر محصول، بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را خریداری نمایید. مبل از جمله وسایلی است که بر روی دکوراسیون منزل تاثیر زیادی می گذارد. این روز ها استفاده از مبلمان چوبی در اکثر منازل بسیار متداول شده است. رنگ چوب مبلمان استیل و چوبی در انواع مختلفی در بازار موجود است که مشتری می تواند بر حسب سلیقه خود به انتخاب آن ها بپردازد. با خرید رنگ چوب می توان انواع مختلفی از وسایل چوبی و مبلمان را رنگ نمود.

انتخاب رنگ چوب متناسب با سلیقه مشتری و رنگ دکوراسیون، جنس مبل یا وسیله چوبی مربوطه صورت می گیرد. هرچند وضعیت آب و هوایی نیز در انتخاب رنگ مبل بی تاثیر نیست.

انواع رنگ چوب مناسب برای رنگ آمیزی مبلمان

مبلمان در زیبایی دکوراسیون منزل و محیط کار تاثیر شگرفی می گذارند. برای رنگ آمیزی چوب مبلمان، رنگ های مختلفی در بازار موجودند که افراد متناسب با نوع سلیقه و دکوراسیون محیط، جنس چوب، نوع مبلمان و سازه چوبی و شرایط آب و هوایی کشور بهترین نوع آن را انتخاب می کنند. رنگ مبلمان در گذر زمان تغییر کرده و مستهلک می شوند، بنابراین نیاز به ترمیم و تجدید رنگ دارند. رنگ چوب مبلمان تنوع زیادی دارد. برخی نیز تمایل دارند رنگ کلی مبلمان خود را تغییر دهند تا با سایر وسایل موجود در دکوراسیون مطابقت و هماهنگی بیشتری پیدا کند.

شما می توانید برای براق کردن رنگ مبل و قلم گیری های کوچک در خانه اقدام نمایید، بدون اینکه نیازی به تجهیزات تخصصی و یا اعمال رگن پاششی با پمپ هوا داشته باشید. اما اگر قرار باشد رنگ مبلمان خود را به سفید تغییر دهید، نیاز به دستگاه دارید و در خانه چنین عملیاتی امکان پذیر نمی باشد. برای اجرای رنگ های پولیشی و دیگر رنگ ها، می توانید از خدمات رنگ کاری اساتید حرفه ای ما در رنگ با چوب بهره مند شوید. ما دارای افرادی متخصص و مجرب در حوزه رنگ کاری چب مبلمان می باشیم. برای دریافت خدمات رنگ کاری کافیست با شماره های ما تماس بگیرید.

انواع رنگ چوب مناسب برای مبلمان به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. رنگ اصلی چوب نیز بی نهایت زیبا می باشد. اگر تمایل دارید که رنگ و ظاهر طبیعی چوب را حفظ کنید، می توانید از رنگ های شفاف استفاده کنید که رنگ اصلی چوب تغییری نکند. هر چند انتخاب رنگ های پوششی مات و براق کاملا سلیقه ای می باشد. برای افزایش براقیت چوب مبلمان، روغن جلا گزینه ای مناسب و کاربردی محسوب می شود. برای کات کردن رنگ چوب، کیلر و نیم پلی استر مناسبند. این رنگ ها می توانند موجب مات و یا براق نمودن اغلب سازه های چوبی هم چون درب های چوبی، پارکت ها و کف پوش ها و غیره شوند.

خرید رنگ چوب مبلمان

برای خرید رنگ های تک جزئی و چند جزئی جهت رنگ آمیزی سطوح چوبی مبلمان خود، به فروشگاه اینترنتی رنگ با چوب سری بزنید و از انواع محصولات ما دیدن فرمایید. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره تخصصی و استعلام دقیق قیمت رنگ چوب مبلمان داشتید، کافیست با شماره های موجود در وب سایت اینترنتی ما تماس حاصل فرمایید.

علت مهم بودن رنگ چوب مبلمان

به تدریج که زمان می گذرد سلیقه مشتریان نیز دستخوش تغییراتی می شود و ترجیح می دهند که رنگ مبلمان خود را عوض نمایند. در برخی مواقع نیز رنگ مبلمان به مروز زمان نیاز به بازسازی دارد.

تغییر رنگ چوب مبل را به کمک یک قلمو یا برس نقاشی برای براق نمودن و یا قلم گیری های کوچک را می توان در منزل انجام داد. اما اگر بخواهید رنگ چوب مبل را به سفید تغییر دهید نیاز به دستگاه مخصوص است که در منزل صورت نمی گیرد و باید حتما در محیط کارگاه اقدام به رنگ کاری آن نمود.

مشتریان عزیز می توانند جهت ثبت درخواست خود با تیم متخصص رنگ با چوب در زمینه رنگ کاری مبل تماس بگیرند و تمامی سوالات خود از قبیل هزینه و مدت زمان کار را جویا شوند.

رنگ چوب مبلمان

رنگ چوب مبلمان دارای انواع مختلفی است که شامل موارد زیر می شوند:
جلا: از این روغن برای براق نمودن چوب می توان استفاده کرد. جهت استفاده باید با تینر روغنی مخلوط شود و می توان انواع چوب کفپوش، درب ها و موارد دیگر را با آن جلا بخشید.

کیلر: برای براق کردن چوب کاربرد دارد. با تینر روغنی مخلوط شده و رقیق می گردد. کیلر مانع از نفوذ رطوبت به درون چوب می شود. کیلر نسبت به نور خورشید مقاوم نیست و بهتر است که در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد.

نیم پلی استر: برای مات و براق نمودن سطح چوب مناسب است. نیم پلی استر را به صورت لایه ای بر روی کیلر می کشند و موجب مقاومت بیشتر آن می شوند. این رنگ نسبت به کیلر در برابر مواد شیمیایی مقاوم تر است. در اثر استفاده حداکثری از کیلر سطح مورد نظر مات می شود. رنگ زیر نیم پلی استر بعد از ۵ الی ۸ ساعت خشک می شود.

پلی استر: این رنگ نسبت به رنگ نیم پلی استر زودتر خشک می شود و هنگامی که ترکیب می شود حالتی ژله ای مانند پیدا می کند و بعد از رنگ نمودن سطح مربوطه به حالتی سفت تبدیل می شود.

اپوکسی: این ماده از پلی استر مقاومت بیشتری دارد. با تینر ترکیب می شود و لایه ای شفاف بر روی سطح چوب ایجاد می کند. زمان زیادی نیاز است تاخشک گردد.

در وب سایت رنگ با چوب می توانید اطلاعات کاملی از هر رنگ و ابزار مورد نیاز آن را با توضیحات کامل رویت نمایید. برای ثبت سفارش می توانید به وب سایت رنگ با چوب مراجعه نمایید، محصول مورد نظر خود را جستجو نموده و یا وارد بخش دسته بندی محصول شوید.

انتخاب رنگ های تک جزئی و چند جزئی برای چوب مبلمان

در برخی از موارد نیاز است رنگی برای چوب مبلمان انتخاب شود که در مدت زمان کوتاهی خشک شود. اگر رنگ به سرعت خشک شود، امکان نشستن گرد و غبار بر روی آن به حداقل می رسد. جهت تسریع بخشیدن به عملیات رنگ آمیزی و خشک شدن رنگ بهتر است که از رنگ های دو و یا چند جزئی استفاده کنید. برای بالابردن سطح کیفی و خواص کار، رنگ های تک جزئی مناسب ترند. با ترکیب کردن مواد و تشکیل رنگ های چند جزئی رنگ چوب مبلمانتان تیره تر خواهد شد و شاید بعد از خشک شدن رنگی که مد نظرتان است حاصل نگرد. رنگ های تک جزئی هم چون کیلر، رنگ جلا و رزین ها برای رنگ آمیزی چوب مبلمان مناسب ترند. رنگ های چند جزئی نیز شامل پلی اورتان دو جزئی، پلی استر سه جزئی و نیم پلی استر می شوند.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *