دسته‌بندی نشده

نمایندگی رنگ ساندورا در کرج

نمایندگی رنگ ساندورا در کرج

نمایندگی رنگ ساندورا در کرج

رنگ ساندورا، یکی از انواع رنگ های ساختمانی است که دکوراسیون ها به کار برده می شود. نمایندگی رنگ ساندورا در کرج، یکی از نمایندگی های شرکت ساندورا می باشد که این امکان را به شما می دهد تا انواع مختلف از این رنگ را با کیفیت های بسیار بالا در اختیار داشته باشید، و زیبایی دکوراسیون منزل و ساختمان خود را دو چندان کنید. در ادامه به بررسی رنگ ساندورا و نمایندگی آن در کرج می پردازیم.

رنگ ساندورا چیست؟

رنگ ساندورا، نوعی رنگ ساختمانی است که به نسبت رنگ های دیگر، از کیفیت بالاتری برخوردار است. این رنگ به دلیل مواد تشکیل دهنده و اولیه آن، سبب شده تا برتر از سایر رنگ ها باشد و زیبایی بیشتری را برای نمای مورد نظر ایجاد کند. رنگ ساندورا غلظت بسیار بالایی دارد و همین امر سبب شده تا مقاومت و دوام بالاتری نسبت به رنگ های دیگر داشته باشد.

در حالت کلی، این رنگ شکل یکدست و همواری دارد و در دو نوع براق و مات، در قوطی های فلزی در بازار عرضه می شود. همچنین رنگ ها و طرح های متنوعی دارد که بسته به سلیقه ی افراد می تواند خریداری شود. این محصول ماندگاری و دوام بسیار زیادی دارد که همین امر سبب شده تا محبوبیت زیادی داشته باشد.

شرکت رنگ ساندورا

شرکت تولیدی شیمی گردان فردا که با برند تجاری ساندورا (Sandora) شناخته شده است، شرکتی در زمینه ی تولید انواع رنگ های ساختمانی بر پایه آب می باشد که از سال ۱۳۸۹ در این زمینه فعالیت می کند. محصولات این شرکت برای نماهای داخلی و خارجی ساختمان کاربرد دارد و انواع مختلفی از آنها را در رنگ ها و طرح های متنوع برای سلیقه ها و کاربردهای گوناگون، تولید می کند.

این شرکت، نمایندگی های مختلفی دارد که نمایندگی رنگ ساندورا در کرج یکی از آنها می باشد که در همین راستا فعالیت دارد که به دلیل کیفیت بالای محصولاتش، مشتریان زیادی را به خود جذب می کند. همچنین باید توجه داشت که این شرکت، دارای گواهینامه فنی  مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و تایید اداره استاندارد ایران و ۵ نشان استاندارد ملی است.

همچنین باید توجه داشت که شرکت ساندورا در راستای حمایت از محیط زیست عمل می کند، و رنگ هایی که تولید می کند، همگی بر پایه آب هستند و همین امر کمک بسزایی به محیط زیست می کند.

انواع رنگ ساندورا در نمایندگی رنگ ساندورا در کرج

همان طور که گفته شد، رنگ ساندورا انواع مختلفی دارد که هر کدام جدا از کیفیت، رنگ ها و طرح های گوناگونی دارند. در ادامه انواع مختلف از رنگ های ساندورا که در نمایندگی ها و شرکت ها عرضه می شوند، بررسی می شود.

  • رنگ های دکوراتیو و صدفی ساختمانی
  • رنگ ساختمانی اکریلیک (نیمه مات)
  • رنگ ساختمانی اکریلیک (براق و نیمه براق)
  • رنگ های عایق و رنگ استخری
  • رنگ های اکریلیک زیرکار و آستری
  • رنگ های جدولی ،سوله و ضد زنگ ها
  • رنگ های پلاستیک با رزین V.A
  • رنگ های اکریلیک بیس A-C
  • رنگ نما بافت دار و ساده

روش استفاده از رنگ ساندورا

قبل از استفاده از رنگ ساندورا باید سطح مورد نظر برای رنگ آمیزی، باید به طور کامل تمیز شود و آلودگی ها، لکه ها و مواد چسبنده کاملا از سطح آن پاکسازی شود. سپس باید سطح را یکدست، صاف و هموار کنیم تا رنگ کاملا روی آن بنشیند و یکدست باشد، از این رو می توان از دکو پرایمر ساندورا استفاده نمود تا نیاز به استفاده از چند رنگ برای یکدست سازی نباشد. پس از رنگ آمیزی، سطح رنگ شده به مدت ۲۴ ساعت نیاز به خشک شدن دارد.

نکته حائز اهمیت این است که در صورت استفاده از رنگ ساندورا، باید تهویه مناسب در آن محیط فراهم باشد. از طرفی نیز برای حفظ سلامتی و جلوگیری از مشکلات احتمالی، بهتر است از ماسک و دستکش استفاده نمود.

کلام آخر

شرکت رنگ ساندورا، با تولید انواع رنگ برای نماهای داخلی و خارجی ساختمان، این امکان را به شما می دهد تا از بهترین و با کیفیت ترین برند  نسبت به سایر رنگ های ساختمانی، برای رنگ آمیزی سطوح مختلف استفاده کنید. این رنگ انواع مختلفی دارد که می توان آنها در رنگ ها و طرح های متنوع تهیه نمود. نمایندگی رنگ ساندورا در کرج یکی از چند نمایندگی شرکت رنگ ساندورا در شهرهای مختلف می باشد که بهترین محصولات را به مشتریان ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *