دسته بندی فروشگاه, دسته‌بندی نشده

رنگ فوری چوب $ قیمت رنگ فوری چوب + کیفیت مناسب

راهنمایی برای خرید رنگ چوب فوری

رنگ آجر پاین پکس

رنگ پایه روغن Diotrol Natural مخصوص ترمووود

رنگ چوب پایه آب گرین گیتی گره نما ۴۵۰.۰۰۰

رنگ چوب پایه آب مین‌وکس ۴۶۰۰۰۰

رنگ چوب گیاهی درودگر دارای تنوع رنگی و کیفیت بالا

رنگ چوب و ترمو وود کیلز آلمان

رنگ و روغن گیاهی مراقبت از چوب سیرانوا CIRANOVA

روغن ظروف چوبی ۴۲۰۰۰۰

روغن فضای داخلی ساختمان

روغن کرال، لاک چوب پایه روغن ۷۸۰۰۰۰

روغن گیاهی ضد یو وی چوب و ترمو وود

روغن مبلمان و سطوح​​​​​​​

راهنمایی برای خرید رنگ چوب فوری

در این محتوای متنی قصد داریم بیشتر در مرود خرید رنگ چوب فوری نکاتی را عنوان کنیم و البته برای آن دسته از افرادی که قصد آشنایی با رنگ چوب فوری را دارند توضیحات مفیدی را در یک صفحه دیگر با نام رنگ چوب فوری مطلبی را آماده کرده ایم.

اگر قصد خرید رنگ چوب فوری را دارید و احتیاجی برای خواندن اطلاعات در رابطه با رنگ های فوری ندارید ،خیلی سریع به سراغ محصولات سایت رنگ با چوب بروید و برای خرید و سفارش این محصول اقدام کنید به این منظور میتوانید با شماره تماس قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و یا خیلی راحت در خود سایت محصول را سفارش دهید.

رنگ چوب فوری

رنگ های فوری دارای طیف وسیعی هستند و در نمونه های مختلفی به بازار عرضه می گردند. از انواع رنگ چوب های فوری می توان به رنگ هایی هم چون پلی استر، نیم پلی استر، سیلر، کیلر و رنگ های خودرویی اشاره کرد. برای رنگ نمودن سازه ها و پایه کار چوبی می توان از رنگ های خودرویی استفاده کرد. غلظت رنگ بر نتیجه نهایی و زیبایی کار تاثیر مهمی دارد. رنگ های فوری هم چون نیم پلی استر و سیلر ها دارای غلظت بالای هستند، نیازی به دریافت حرارت، یا ترکیب شدن با مواد و اضافه کردن حلال دیگری ندارند.

برای سطوح بزرگ و کوچک چوبی از وسیله های مختلفی برای اعمال رنگ چوب های فوری استفاده می شود. برای اجرای این رنگ چوب ها، می توانید قلم مو و یا پیستوله به کار ببرید. اما چون رنگ های فوری دارای غلظت بالایی هستند کمی کار کردن با آن ها سخت است، بنابراین نیاز دارند که با تینر مناسبی رقیق شوند. برای رقیق نمودن رنگ های فوری، باید از تینر های فوری استفاده نمایید. این نوع تینر ها دارای رنگ شفافی هستند و بوی تند و تیزی دارند. در هنگام کار با تینر فوری مراقب باشید، چون بسیار خورنده و دارای قدرت بالایی در پاک کنندگی می باشد.

روش خشک کردن رنگ چوب های فوری

برای خشک نمودن رنگ های فوری اعمال شده بر روی وسایل چوبی خود بهتر است به نکاتی دقت نمایید هم چون:
• رنگ های فوری در اثر مجاورت با هوا به راحتی خشک نمی شوند.
• رنگ های فوری هوا خشک نیستند.
• برای خشک کردن رنگ های فوری هم چون تمام پلی استر باید حتما روندی شیمیایی طی شود.
• برای خشک کردن رنگ های فوری هم چون نیم پلی استر و تمام پلی استر، از هاردنر و خشک کن استفاده می شود.
• برای آماده کردن رنگ های فوری باید رنگ فوری، تینر فوری و هاردنر به میزان معینی با هم ترکیب گردند.

خرید رنگ چوب فوری

رنگ با چوب عرضه کننده انواع رنگ چوب های فوری در بهترین برند و کیفیت به بازار می باشد. رنگ با چوب با دارا بودن چندین سال سابقه کار و کارشناسانی توانمند، آماده ارائه محصولات و خدماتی ارزنده به شما عزیزان می باشد. شما می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید و انواع رنگ چوب های فوری را با بهترین کیفیت از ما تهیه و خریداری کنید. برای ثبت نهایی سفارش محصول مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.

روش خرید رنگ فوری چوب

برای خرید محصول میتوانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین اقدام به خرید محصول کنید همچنین هر گونه سوالی در خصوص محصولات رنگ فوری چوب راید کافی است که با ما تماس بگیرید.اگر قصد خرید اسپری های رنگ چوب فوری دارید، ما محصول رنگ چوب فوری را به صورت اسپری در حجم های مختلف داریم ، و اگر قصد خرید رنگ چوب فوری را برای پروژه های بزرگ تر برای استفاده به صورت مایع رنگ، خمیر رنگ و حلال دارید ،سفارش این محصولات هم در صورت موجود در فروشگاه رنگ با چوب قابل ثبت و سفارش است، تا در کوتاهترین زمان در هر کجای ایران که باشید سفارش شما ارسال شود.

در این مطلب قصد داریم که در رابطه با رنگ فوری چوب اطلاعاتی به شما عزیزان بدهیم تا هم با رنگ فوری چوب آشنا شوید و هم در رابطه با خرید محصولات رنگ فوری اطلاعاتی داشته باشید، برای خرید محصولات لطفا به صفحه خرید رنگ چوب فوری در سایت رنگ با چوب مراجعه کنید.

رنگ چوب فوری کاربرد و استفاده اصلی اش زمانی است که ما می‌خواهیم چوب زود خشک شود، رنگ چوب فوری هم مانند دیگر محصولات پوششی چوب، هدفش محافظ و افزایش زیبایی و جلای چوب میباشد، اما استفاده از آن زمانی انحام می‌شود که ما می‌خواهیم فورا سطوح چوبی خشک شوند.

یعنی زمانی که سرعت خشک شدن چوب برای ما مهم تر از محافظت و جلا چوب است، از رنگ چوب فوری استفاده میکنیم و در مقابل زمانی که هدف اصلی و مهم تر ما محافظت بخشی به چوب است، از رنگ های فوری چوب استفاده نمیکنیم ، به این خاطر که در ترکیبات رنگ چوب فوری از مقدار زیادی حلال استفاده شده است، تا رنگ سریعا خشک شود، بنابراین تا رنگ بخواهد در درون بافت های چوب نفوذ کند خیلی زود خشک میشود ، به همین دلیل نمی‌تواند اثر بالایی در محافظت از چوب داشته باشد.

هر چقدر که رنگ چوب بیشتر در درون چوب نفوذ کند زمان بالاتری را از ما می‌گیرد بنابراین طول می‌کشد تا رنگ چوب خشک شود، به همین دلیل ما باید زمان بیشتری را صبر کنیم تا بتوانیم پس از خشک شدن چوب از سازه چوبی مان استفاده کنیم.

اما در مقابل هر چقدر که مدت زمان خشک شدن طولانی شود و رنگ چوب به خوبی در درون چوب نفوذ کند و به بافت های چوب برسد ، پوشش دهی چوب را بسیار بالاتر میبرد، به همین خاطر در محافظت از چوب در برابر انواع تهدیدات چوب را مقاوم تر می‌کند و به طور مثال در برابر نفوذ مقاومت بالاتری دارد، خیلی دیر تر از بین می‌رود و مدت طولانی تری را می‌تواند از چوب محافظت کند و به همین خاطر عمر چوب را هم افزایش می‌دهد.

اما رنگ چوب فوری بخاطره حلال های زیادی که دارد، اجازه نفوذ زیاد رنگ را به چوب نمیدهد و زود خشک میشود، بنابراین تنها سطح چوب را پوشش دهی می‌کند، به همین خاطر نمی‌تواند مقاومت خیلی زیادی در برابر نفوذ آب و دیگر تهدیدات مثل تهدیدات فیزیکی مانند ضربه به چوب و دیگر تهدیدات داشته باشد.

اما اگر قصد دارید زود تر از وسیله رنگ شده استفاده کنید از رنگ چوب فوری استفاده کنید،رنگ چوب های فوری جلوه رنگی را به چوب می‌دهند و پوشش لازم را هم به سطح چوب می‌دهند.

رنگ های فوری را به خاطره مواد زود خشک شونده و حلال های زیادی که دارد در اسپری عرضه می‌شود اما برای کارهایی با حجم بالا به جای اسپری از رنگ ها مایع و یا خمیر رنگ در پیستوله ها انجام میشود تا با سرعت بالاتری عملیات پوشش دهی انجام شود .

رنگ چوب فوری

چه مواقعی رنگ فوری چوب بخریم ؟

خرید رنگ چوب فوری برای آن مواقعی استفاده می‌شود که زمان برای شما مهم است و می‌خواهید که به سرعت سازه رنگ آمیزی شده زود خشک شود، توصیه میشود. همچنین رنگ چوب های فوری برای استفاده از مواد مصنوعی مثل: پلای وود و ام دی اف که امروزه بسیار پرکاربرد هستند و نیازمند رنگ آمیزی با سرعت بالا هستند. از رنگ های فوری برای این سازه های مصنوعی استفاده می‌شود تا با کمک ابزار ها هم سریع رنگ شوند و هم سریع خشک شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *