دسته بندی فروشگاه, دسته‌بندی نشده

خرید روغن چوب ( قیمت روغن چوب ارزان و با کیفیت $ ۱۴۰۳ )

خرید روغن چوب + آشنایی با کاربرد روغن چوب

خرید روغن چوب + آشنایی با کاربرد روغن چوب

در این مقاله قصد داریم به تحلیل و کاربرد انواع روغن چوب و همچنین بررسی شیوه‌های تعیین قیمت روغن چوب بر اساس نوع آن بپردازیم.درمورد انواع روغن چوب بیشتر بدانیم.خرید روغن چوب به منظور محافظت از سازه های چوبی و بالا بردن میزان دوام و مقاومت آن ها صورت می گیرد. سازه های چوبی موجود در فضای داخلی و خارجی ساختمان در گذر زمان دچار مشکلاتی از جمله رنگ پریدگی می شوند. برای برطرف کردن چنین مشکلاتی باید از روغن ها و مواد براق کننده با کیفیتی برای چوب استفاده کنید. روغن چوب ماده پوشش دهنده ای چوب است که موجب نمایان نمودن بافت و نقوش طبیعی چوب و در عین حال محافظت از آن می شود. روغن چوب دارای کاربرد ها و فواید بسیاری است که موجب افزایش جلوه زیبایی و طول عمر سازه های چوبی شما می شود.

آنچه در ادامه خواهید خواند

جهت خرید بهترین و مرغوب ترین روغن چوب می توانید به فروشگاه بزرگ و تخصصی رنگ با چوب مراجعه نمایید. در فروشگاه ما انواع رنگ چوب ها و روغن های جلا دهنده چوب در انواع شیمیایی و گیاهی موجود می باشند. در صورتی که برای خرید این محصول نیاز به دریافت مشاوره و اطلاعات تخصصی دارد، می توانید با کارشناسان و متخصصان رنگ با چوب ارتباط برقرار نمایید.

از روغن چوب در صنعت های مرتبط با چوب به وفور استفاده می شود. به کمک روغن چوب می توان خصوصیات بی نظیری هم چون ضد آب شدن، محافظت از ساختار چوب، بالا بردن طول عمر چوب را ایجاد کرد. یکی از روغن های پر طرفدار برای وسایل چوبی، روغن بذر کتان است. برای روغن کاری نمودن سطوح چوبی خود، این روغن دارای مزایای فراوانی است که ما خرید آن را به شما توصیه می کنیم.

برای خرید روغن چوب می توانید به وب سایت آنلاین رنگ با چوب مراجعه کنید و انواع و اقسام روغن های چوب را مشاهده و سفارش دهید.
روش خریداری روغن چوب مناسب

برای خرید روغن چوب متناسب با نوع نیازتان، باید به چند نکته مهم توجه فرمایید. جهت خرید روغن چوب در فروشگاه رنگ با چوب، در کنار هر محصول مشخصات و راهنمای استفاده از آن درج شده است و موارد دیگری از قبیل:

نوع کاربرد روغن چوب

• ساختار گیاهی و یا غیر گیاهی آن
• استاندارد ها و گواهینامه های بهداشت محصول
• روش مصرف و اطلاعات بیشتر در رابطه با محصول
وجود دارد. اگر نیاز به دریافت اطلاعات و راهنمایی های بیشتر در مورد ویژگی ها و قیمت محصول داشتید، کارشناسان ما به صورت آنلاین و یا تلفنی پاسخ گوی شما خواهند بود.

دریافت مشاوره تخصصی در مورد خرید روغن چوب

تمامی کارشناسان ما در فروشگاه رنگ با چوب، دارای تخصص و تجربه کافی در مورد محصولات سایت و روش اجرای کار می باشند، کافیست سوالات خود را با آن ها مطرح کنید، در سریع ترین زمان ممکن بهترین راهنمایی و مشاوره های خوبی را از سوی ایشان دریافت خواهید کرد. برای خرید بهترین روغن چوب علاوه بر نوع کاربرد آن، باید به سطح کیفی محصول نیز توجه فرمایید. هر چند انواع روغن های چوب از لحاظ ویژگی و نوع کاربردی که دارند با هم فرق می کنند، بنابراین نمی توان قیمت ثابتی را برای آن ها لحاظ نمود.

نکات مهم خرید روغن چوب

برای خرید بهترین روغن چوب؛ روش های اصولی و تخصصی بسیاری وجود دارند، اما ما در فروشگاه رنگ با چوب چند روش ساده را به شما می آموزیم تا بتوانید بهترین محصول مورد نیاز خود را با دانش و درایت کافی خریداری نمایید. برای خرید روغن چوب مناسب، توجه به نکات زیر الزامی است که عبارتند از:

• نوع چوب: در ابتدا باید در نظر بگیرید قصد روغن کاری نمودن چه نوع چوبی را دارید؟ چوب ها از لحاظ ساختاری، مشخصات ظاهری، طرح و نقوش با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند. به عنوان مثال هیچ کدام از چوب های گردو، بلوط، راش و توسکا شباهتی از لحاظ ضخامت، رنگ و ساختاری با یکدیگر ندارند. بنابراین مهم است که بدانید قصد استفاده از روغن برای چه نوع چوبی را دارید؟ با توجه به آن، بهترین و با کیفیت ترین روغن چوب را خریداری می کنید.

کاربرد روغن چوب

دومین موردی که در خرید چوب بسیار مهم است، کاربرد چوب می باشد. منظور از کاربرد چوب این است که وسیله چوبی ما چه نوع کاربرد و استفاده ای را برایمان دارد؟ توجه داشته باشید هر کدام از وسایل چوبی ما هم چون صندلی چوبی، میز چوبی، کابینت ها و غیره دارای کاربرد های متفاوتی با یکدیگر هستند.

• عمر استفاده از محصول: حال که با کاربرد و نوع چوب جهت خرید آشنا شدید، توجه به مورد سوم برای خرید نیز خالی از لطف نمی باشد. توجه داشته باشید که وسیله چوبی که می خواهید آن را روغن کاری کنید، چه میزان قرار است مورد استفاده قرار بگیرد؟ قصد استفاده بلند مدت از آن را دارید؟ یا فقط می خواهید برای یکی دو سال آن را در اختیار داشته و بعد از مدتی دور بیندازید؟

قیمت تمام شده روغن چوب

برای خرید روغن چوب بهتر است بدانید که قیمت تمام شده محصول ساخته شده چه میزان است؟ که مطابق با آن روغن چوب مناسبی را خریداری کنید. به عنوان مثال یک محصول چوبی در اختیار دارید که بسیار لوکس و گرانبها است، طبیعتا برای روغن کاری آن نمی توان از روغن چوب های ارزان قیمت موجود در بازار که از کیفیت چندان خوبی برخوردار نیستند استفاده نمود.

فروشگاه اینترنتی رنگ با چوب تامین کننده و عرضه کننده انواع روغن چوب های با کیفیت با قیمت های بسیار مناسب می باشد. برای خرید و ثبت سفارش محصول مورد نیاز خود، با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

روغن های صنعتی

این نوع روغن های مخصوص چوب با استفاده از انواع مشتقات نفتی تهیه می شوند و می توانید آن ها را در دسته بندی جلادهنده ها و محافظت کننده های شیمیایی قرار دهیم.

روغن های طبیعی

این نوع روغن ها همانطور که از نامشان مشخص است از عنصرها و گیاه های طبیعی تولید می شوند که به عنوان نمونه می توانیم به روغن بادام، روغن زیتون و روغن تانگ اشاره نماییم که جزو روغن چوب های طبیعی می باشند.

این دسته بندی از روغن چوب دارای انواع زیادی می باشد...

روغن های دارای افزودنی

این دسته بندی از روغن چوب دارای انواع زیادی می باشد و در بیشتر آن ها نوعی روغن طبیعی و دارای پایه گیاهی را با افزودنی های شیمیایی خاص و سازگار با آن ترکیب می نمایند.

ما حصل این ترکیب به روغن خاصیت هایی مانند پوشانندگی بهتر، خاصیت ضد آب، خاصیت ضد گرد و غبار، خاصیت ضد خش و… را القا می نماید.
گونه ای از این روغن های ترکیبی وجود دارد که حاصل ترکیب دو نوع روغن گیاهی یا طبیعی مرغوب با یکدیگر می باشد که از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و نوعی روغن لاکچری محسوب می شود.
این نوع روغن خاص و با ارزش علاوه بر کاربرد در صنایع چوب در صنعت تولید عطر و اسانس های لاکچری نیز کاربرد دارد.

نکات طلایی برای خرید بهترین روغن چوب

مهمترین نکته در زمان خرید روغن چوب، توجه به نوع چوبی است که قصد جلا داد آن را دارید؛ شما می بایست برای هر نوع چوب از روغن مناسب و سازگار با بافت آن استفاده نمایید.

شما باید نوع روغن مناسب برای هر مدل مصنوعات چوبی را با توجه به کاربرد آن انتخاب نمایید، به عنوان مثال ظروف غذاخوری چوبی باید با روغن های طبیعی و گیاهی جلا داده شوند تا مواد سمی و شیمیایی را به بدن انسان وارد نکنند.

در مثالی دیگر می توانیم به مبلمان و مصنوعات چوبی دکوراسیونی اشاره نماییم، خرید روغن های صنعتی یا به عبارتی دیگر روغن چوب ارزان برای جلا دادن و محافظت از این محصولات صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

استفادده از روغن های طبیعی و گیاهی برای مصنوعاتی مانند مبل، میز، صندلی و… نه تنها از نظر اقتصادی به صرفه نیست بلکه ممکن است باعث آسیب دیدن محصول چوبی شود زیرا قدرت محافظت و پوشانندگی روغن گیاهی به نسبت روغن های صنعتی و کلیر کمتر است.

افزایش براقیت چوب با روغن چوب مناسب

چوب از جمله متریال های است که برای صنایع هنری مختلفی هم چون منبت کاری، پیکر تراشی، معرق کاری و غیره به کار می رود. نجاران و هنرمندان با اجرای طرح های زیبایی بر روی چوب جلوه ای بی نظیر و بدیع را به آن می بخشند. برخی بعد از پرداخت چوب تمایل دارند که جلوه ای مات و یا براق بر روی چوب ایجاد کنند و برخی مایلند رگه ها و طرح های روی چوب کاملا نمایان باشند. برای دست یابی به این منظور می توانید از جلا دهنده های مناسبی استفاده کنید. این روغن های جلا دهنده تمام نواقص و رنگ پریدگی های روی چوب را برطرف می کند و با نمایان کردن طرح های روی چوب زیبایی آن را افزایش می دهد.

انواع روغن های جلا دهنده موجود در بازار شامل واکس، شلاک، جلا دهنده پایه آب، روغن لاک الکل، وارنیش و غیره می شوند. افراد با توجه به نوع سازه چوبی و سطح کیفیت کارشان به انتخاب روغن جلا دهنده مناسبی می پردازند. روغن های جلا دهنده چوب بر اساس کیفیت، مقاومت، میزان بازسازی و کاربردی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. برخی انتخاب بهترین روغن چوب می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در وب سایت رنگ با چوب مشورت نمایید . ما اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

بهترین قیمت روغن چوب در بازار + آنالیز قیمت روغن چوب و...

قیمت خرید روغن چوب

همان طور که بیان کردیم انواع روغن های جلا دهنده و از لحاظ سطح کیفی، نوع کاربرد، برند سازنده و نوع متریال سازنده با یکدیگر متفاوت می باشند. قیمت هیچ کدام از روغن های مخصوص چوب نیز مشابه دیگری نمی باشد. برای استعلام قیمت خرید روغن چوب می توانید به وب سایت اینترنتی رنگ با چوب مراجعه نموده و با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما قیمت های دقیق و به روز این محصولات را به شما عزیزان اعلام خواهند کرد.

بهترین قیمت روغن چوب در بازار + آنالیز قیمت روغن چوب

عامل های متعددی در تعیین قیمت انواع روغن چوب در بازار اثر گذار است که می توانیم درصد خلوص روغن، منبع اصلی تولید آن (گیاهیی یا شیمیایی) و همچنین ایرانی یا خارجی بودن آن را از جمله مهمترین این عوامل برشماریم.

قیمت روغن های صنعتی مخصوص چوب به نوع مشتقات نفتی مورد استفاده در آن و همچنین سایر افزودنی های بکارگیری شده در فرآیند تولید آن ها وابسته است.به طور معمول روغن های شیمیایی که در آن ها از افزودنی های دارای خاصیت نانو استفاده می شود به نسبت سایر محصولات گران تر هستند.به طور متوسط هر بسته بندی روغن چوب از نوع طبیعی و گیاهی با میانگین حجم ۲۵۰ میلی لیتر در بازه قیمتی ۱۸۰ الی ۲۵۰ هزار تومان قرار دارد.

روغن های ترکیبی طبیعی خاص و لاکچری مانند روغن چوب صندل اما دارای قیمت بیشتری هستند و به طور متوسط قیمت آن ها به ازای هر ۲۰CC در بازه حدودی ۳۰ تا ۴۵ هزار تومان قرار دارد.کشور تولید کننده روغن چوب نیز در تعیین قیمت آن در بازار اثر دارد، معمولاً روغن های خارجی به دلیل نوسانات ارزی و هزینه های واردات و گمرک به نسبت روغن های چوب تولید ایران در بازار قیمت بیشتری دارند.

علت خرید روغن چوب چه می باشد؟

به منظور محافظت از سازه های چوبی و بالا بردن میزان دوام و مقاومت آن ها از روغن چوب استفاده می شود. با توجه به اینکه وسایل چوبی در محیط داخلی و خارجی در اثر عوامل مخرب محیطی دچار رنگ پریدگی و فرسودگی می شوند، با استفاده از روغن های جلا دهنده و براق کننده چوب، می توانید موجب حفظ کیفیت و درخشان نمودن سطوح چوبی خود شوید. روغن چوب با پوشش دهی چوب همه نقش و نگار های چوب را برجسته و نمایان می کند و زیبایی و طول عمر قابل توجهی به سازه های چوبی می بخشد.

نکات مهم در موقع خرید روغن چوب را نام ببرید؟

در موقع خرید روغن چوب باید به مشخصات درج شده بر روی بسته بندی محصول هم چون گیاهی و یا غیر گیاهی بودن روغن چوب، استاندارد ها و گواهینامه های بهداشتی محصول، روش مصرف و سایر اطلاعات مورد نیاز از محصول توجه نمایید. هم چنین باید بدانید که چوب مورد نظری که قصد رنگ کاری آن را دارید از چه نوع و ساختاری می باشد؛ به عنوان مثال برخی از چوب ها هم چون چوب گردو، دارای ضخامت بالا و ساختار متخلخلی هستند، بنابراین باید بهترین و با کیفیت ترین نوع روغن چوب را برای آن ها استفاده کنید.

در ابتدا باید در نظر بگیرید قصد روغن کاری نمودن چه نوع چوبی را دارید؟ چوب ها از لحاظ ساختاری، مشخصات ظاهری، طرح و نقوش با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند. با توجه به آن، بهترین و با کیفیت ترین روغن چوب را خریداری می کنید. دومین موردی که در خرید چوب بسیار مهم است، کاربرد چوب می باشد. منظور از کاربرد چوب این است که وسیله چوبی ما چه نوع کاربرد و استفاده ای را برایمان دارد؟ وسیله چوبی که می خواهید آن را روغن کاری کنید، چه میزان قرار است مورد استفاده قرار بگیرد؟ قیمت تمام شده محصول ساخته شده چه میزان است؟ که مطابق با آن روغن چوب مناسبی را خریداری کنید.

روغن چوب برای چه مصارفی استفاده می شود؟

برای انواع وسایل چوبی هم چون صندلی های چوبی، میز چوبی، کابینت ها و غیره استفاده کنید؛ هم چنین میزان استفاده از سازه چوبی مورد نظر و ارزش آن بر روی خرید روغن چوب تاثیر می گذارد. برای روغن کاری سازهای چوبی که قصد دارید برای مدتی طولانی از آن ها استفاده کنید و ارزش و قیمت بالای دارند، باید به سراغ روغن چوب های با کیفیت و مرغوب موجود در بازار بروید.

انواع روغن چوب را نام ببرید؟

روغن های صنعتی این نوع روغن های مخصوص چوب با استفاده از انواع مشتقات نفتی تهیه می شوند و می توانید آن ها را در دسته بندی جلادهنده ها و محافظت کننده های شیمیایی قرار دهیم. روغن های طبیعی این نوع روغن ها همانطور که از نامشان مشخص است از عنصرها و گیاه های طبیعی تولید می شوند که به عنوان نمونه می توانیم به روغن بادام، روغن زیتون و روغن تانگ اشاره نماییم که جزو روغن چوب های طبیعی می باشند. روغن های دارای افزودنی این دسته بندی از روغن چوب دارای انواع زیادی می باشد و در بیشتر آن ها نوعی روغن طبیعی و دارای پایه گیاهی را با افزودنی های شیمیایی خاص و سازگار با آن ترکیب می نمایند.

روغن های صنعتی که از مشتقات نفتی حاصل شده اند و در دسته جلا دهنده های شیمیایی قرار می گیرند. روغن های طبیعی که از دانه ها و گیاهان طبیعی ساخته شده اند؛ هم چون روغن بادام، روغن تانگ و غیره و روغن های دارای مواد افزودنی که از روغن های گیاهی و طبیعی با افزودنی های شیمیایی ساخته شده اند و موجب ضد آب کردن، پوشانندگی مطلوب چوب، ضد گرد و غبار و ضد خش شدن چوب می شوند.

مزیت های استفاده از روغن چوب را نام ببرید؟

روغن چوب موجب افزایش مقاومت چوب شده و در طولانی مدت دچار پوسیدگی و تخریب آن خواهد شد. روغن چوب به افزایش براقیت و نو کردن سازه های چوبی کمک بسزایی می کند و قابل اجرا به وسیله قلم مو بر روی تمامی سازه های چوبی می باشد، در موقع استفاده باید به مسائل ایمنی و بهداشتی دقت کامل داشته باشید. روغن چوب از سازه های چوبی در برابر خشکی هوا، رطوبت و حرارت محافظت می کند و در نتیجه چوب ها در گذر زمان دچار پوسیدگی  و ترک ترک نخواهد شد. روغن سطح چوب را نرم و هموار می کند و موجب حفظ ظاهر زیبای چوب می گردد.

روغن چوب ارزان

برای خرید روغن چوب ارزان باید به چه نکاتی توجه نمایید؟

برای خرید روغن چوب ارزان، قیمت تنها ملاک انتخاب نمی باشد، بلکه میزان کیفیت و درصد خلوص آن نیز از نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. برخی از روغن چوب های ارزان، دارای مواد ناخالص و مواد شیمیایی خطرناکی هستند و موجب تخریب بافت چوب می شوند؛ بنابراین موقع خرید نوع و برند روغن چوب نیز به اندازه قیمت آن مهم می باشند. برای خرید روغن چوب به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

چند نمونه از روغن های محافظ چوب را نام ببرید؟

روغن های ظروف چوبی و روغن کرال از روغن های محافظ چوب محسوب می شوند که بر گرفته از روغن ها و رزین های مرغوبی هستند و هم چون پوششی بر روی سطوح چوبی قرار می گیرند و در مقابل لکه ها و سایر عوامل فیزیکی مخرب از چوب محافظت می کنند.

روغن چوب ارزان از کجا بخریم ؟

اگر به دنبال خرید روغن چوب ارزان هستید، می توانید به وب سایت رنگ با چوب مراجعه نموده و با شماره های ما تماس بگیرید. مشاوران ما به شما خواهند گفت که برای چوب مورد نظر خود، از چه نوع روغنی استفاده نمایید که دارای کارایی بهتری باشد؟ هم چنین می توانید قیمت انواع روغن های چوب را، از ما جویا شوید. فروشگاه رنگ با چوب عرضه کننده انواع روغن های چوب، با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت موجود در بازار می باشد.

مزایای استفاده از روغن چوب

با استفاده از روغن چوب میزان مقاومت آن افزایش یافته و چوب در طولانی مدت دچار پوسیدگی و خرابی نخواهد شد. روغن چوب؛ موجب درخشان نمودن سطوح چوبی و نوسازی آن می شود. با استفاده از قلمو می توانید روغن چوب را بر روی تمامی سازه های چوبی خود امتحان نمایید. اما بهتر است به مسائل ایمنی و بهداشتی توجه کنید.

روش تهیه و خرید روغن چوب ارزان

روغن چوب ها موجب محافظت از سطوح سازه های چوبی می شوند به گونه ای که در اثر برخورد با عواملی هم چون رطوبت، خشکی هوا و حرارت بیش از حد دچار آسیب نمی شوند. در عین حال با گذشت زمان سطح چوب دچار پوسیدگی و ترک ترک نخواهد شد. از روغن چوب برای کاربرد های متنوعی هم چون مبلمان چوبی، کابینت ها و نگهداری دکوری های چوبی می توان استفاده کرد.

مزیت های استفاده از روغن چوب را نام ببرید؟

روغن چوب موجب افزایش مقاومت چوب شده و در طولانی مدت دچار پوسیدگی و تخریب آن خواهد شد. روغن چوب به افزایش براقیت و نو کردن سازه های چوبی کمک بسزایی می کند و قابل اجرا به وسیله قلم مو بر روی تمامی سازه های چوبی می باشد، در موقع استفاده باید به مسائل ایمنی و بهداشتی دقت کامل داشته باشید. روغن چوب از سازه های چوبی در برابر خشکی هوا، رطوبت و حرارت محافظت می کند و در نتیجه چوب ها در گذر زمان دچار پوسیدگی  و ترک ترک نخواهد شد. روغن سطح چوب را نرم و هموار می کند و موجب حفظ ظاهر زیبای چوب می گردد.

برای خرید روغن چوب ارزان باید به چه نکاتی توجه نمایید؟

برای خرید روغن چوب ارزان، قیمت تنها ملاک انتخاب نمی باشد، بلکه میزان کیفیت و درصد خلوص آن نیز از نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. برخی از روغن چوب های ارزان، دارای مواد ناخالص و مواد شیمیایی خطرناکی هستند و موجب تخریب بافت چوب می شوند؛ بنابراین موقع خرید نوع و برند روغن چوب نیز به اندازه قیمت آن مهم می باشند. برای خرید روغن چوب به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

چند نمونه از روغن های محافظ چوب را نام ببرید؟

روغن های ظروف چوبی و روغن کرال از روغن های محافظ چوب محسوب می شوند که بر گرفته از روغن ها و رزین های مرغوبی هستند و هم چون پوششی بر روی سطوح چوبی قرار می گیرند و در مقابل لکه ها و سایر عوامل فیزیکی مخرب از چوب محافظت می کنند.

نکته مهم در خرید روغن چوب ارزان

 

اگر قصد خرید روغن چوب ارزان را دارید، بهتر است درنظر داشته باشید که قیمت تنها ملاک نیست. زیرا کیفیت و درصد خلوص نیز در خرید روغن چوب اهمیت دارد. زیرا ممکن است برخی از روغن چوب‌های ارزان، حاوی ناخالصی‌ها و مواد شیمیایی خطرناکی باشند و سبب تخریب بافت چوب شوند. بنابراین بهتر است که به کیفیت و نوع برند روغن چوب نیز به اندازه قیمت آن توجه داشته باشید. تا بهترین نتیجه نهایی را کسب کنید.‌

بهترین و درست‌ترین راه برای خرید روغن چوب ارزان و باکیفیت، مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما است. در فروشگاه ما، انواع روغن جوب ارزان با کیفیت عالی عرضه می‌شود. شما می‌توانید پس از مشورت با مشاوران فروش وب سایت ما، مناسب‌ترین روغن چوب را بسته به نوع کاربرد آن خریداری نمایید.

یک فکر در مورد “خرید روغن چوب ( قیمت روغن چوب ارزان و با کیفیت $ ۱۴۰۳ )

  1. Mmm گفت:

    روغن رنگدار گیاهی هم دارین ؟؟

    1. rangbachoob گفت:

      با سلام و دورد بله داریم.

      1. جواد گفت:

        وقت بخیر روعن مناسبر براط چوب بامبو دارین
        ؟

        1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

          بله داریم در سایت هم قرار داده شده، اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارین در خدمتم.

  2. محمد گفت:

    من یه تنه درخت توت دارم میخوام یه روغن بزنم که براقش کنه به نظرتون چی استفاده کنم بهتره البته یه چند باری روغن جلا زدم ولی اون شفافیتی که میخوام رو نمیده

    1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

      سلام و درود دوست عزیز از روغن کرال میتونین استفاده بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *