دسته بندی فروشگاه, دسته‌بندی نشده

رنگ ضد خش چوب $ قیمت و خرید رنگ چوب ضد خش [ایرانی و خارجی]

رنگ چوب ضد خش

رنگ چوب ضد خش

همان طور که می دانید وسایل چوبی بدون رنگ و روغن های محافظتی، مقاومتی ندارند. با خرید رنگ چوب ضد خش از فروشگاه اینترنتی رنگ با چوب، دیگر نگران افتادن خط و خش بر روی وسایل چوبی خود و یا آسیب آن ها در برابر عوامل نا مساعد محیطی نباشید. ما انواع رنگ چوب های ضد خش، لاک و لعاب را با قیمتی بسیار مناسب به شما مشتریان عزیز عرضه می کنیم. بنابراین برای خرید محصول و ثبت سفارش خود، هر چه سریع تر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

استفاده از وسایل چوبی ظاهری شیک و زیبا به دکوراسیون محیط می بخشند و جذابیت محیط را دو برابر  می کنند. اما این وسایل بسیار حساس به خط و خش هستند و سریعا آسیب می بینند.برای اینکه دچار چنین مشکلاتی نشوید بهترین راهکار استفاده از رنگ چوب ضد خش است. این رنگ نه تنها جلوه بسیار زیبایی را به وسایل چوبی می دهد، بلکه مقاومت و دوام آن ها را در برابر خط و خش افزایش می دهد.

برای اینکه بتوانید از مصنوعات چوبی خود به نحو احسنی محافظت نمایید و از آن ها لذت برید باید از محصولی استفاده کنید که به آن ها آسیبی وارد نکند. محصولاتی همانند روغن، لاک، رنگ و غیره می توانند هم چون رنگ چوب ضد خش از وسایل چوبی شما به خوبی محافظت کنند.

رنگ چوب ضد خش از محصولات نانو فناوری شده است که برای محیط زیست هیچ گونه خطری ندارد. نقش این رنگ چوب محافظت نمودن از وسایل چوبی در برابر باران، خاک، نور خورشید، رطوبت، و سایر عوامل محیطی دیگر است. استفاده از رنگ ها موجب بالا بردن عمر مفید سطوح چوبی و افزایش دوام آن ها خواهد شد.

به وسیله این رنگ لایه ای نامرئی بر روی چوب به وجود می آید که موجب می شود دیگر هیچ گونه رطوبتی نتواند وارد سطح چوب شود. به وسیله آن مقاومت و دوام چوب در برابر آسیب های شیمیایی تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.

این رنگ چوب عاری از سیلیکون است و چون دارای مواد شیمیایی و سمی نمی باشد بنابراین برای سلامتی انسان خطرناک نیست.

کاربرد رنگ چوب ضد خش

بیشتر مشتریانی از قبیل تولید کنندگان لوازم چوبی خانه، شرکت های سازنده محصولات دکوراتیو، کابینت ساز ها، تولید کنندگان لوازم و صنایع چوبی، خانه های مسکونی که در محیط های مرطوب قرار دارند از رنگ چوب استفاده فراوانی می کنند.
از این رنگ چوب می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

  • مصنوعات چوبی هم چون درب، پنجره، کابینت، کمد و غیره
  • مورد استفاده برای رنگ نمودن سازه ها و دستاورد های چوبی، قایق های چوبی و مبلمان چوبی تعبیه شده در فضاهای بیرونی می باشد.
  • برای سقف های چوبی و خرپا ها کاربرد دارد.
  • جهت رنگ نمودن نرده ها و نما های چوبی مناسب استفاده است.
  • برای سطوح چوبی که دارای مواد شیمیایی نباشند به کار می رود.

مزیت استفاده از رنگ چوب ضد خش برای وسایل چوبی

این رنگ چوب برای وسایل چوبی به کار می رود و دارای مزایای بی شماری است که عبارتند از:

  • این رنگ ها در ظاهر چوب هیچ گونه تغییری ایجاد نمی کنند.
  • از وسایل چوبی به مدتی طولانی محافظت می کنند و تمیز نمودن آن ها را راحت تر می کنند.
  • در صورت شستن وسایل چوبی مورد نظرتان مقاومت آن ها را تا فشار ۶۰ بار افزایش می دهند.
  • استفاده از رنگ چوب موجب می شود که وسایل چوبی در مقابل یخ زدن مقاومت بیشتری نشان دهند.
  • هیچ گونه رنگ و بویی ندارند.

لاک و لعاب چوب

برای محافظت بهتر از لوازم چوبی در کنار رنگ چوب ضد خش، از محصولات دیگری هم چون لاک هم استفاده می کنند. لاک ماده ای شفاف و جامد است که به صورت لایه ای سطحی بر روی سطح چوب می کشند. به کمک این محصول می توان محافظت بهتری از وسایل چوبی به عمل آورد. لاک از چوب در مقابل هر گونه خط و خش و سایشی محافظت می کند و میزان مقاومت و استحکام آن را در حد بالایی افزایش می دهد.

بهتر است که لاک را به خوبی بر روی سطح چوبی زده و آن را بپوشانید؛ در غیر این صورت رطوبت و آلودگی محیط می تواند سطح آن را خراب کند. برای لاک زدن به زمان بیشتری نسبت به روغن کاری نیاز است و باید لایه های بیشتری ایجاد نمایید.

برای محافظت از چوب علاوه بر رنگ چوب ضد خط و خش می توان از لعاب هم استفاده کرد. لعاب به هیچ عنوان وارد بافت چوب نمی شود. هنگامی که لعاب خشک می شود با توجه به نوع آن نیاز به زدن لایه ای ضخیم و یا نازک بر روی چوب وجود دارد.

این روش رنگ کاری می تواند دارای مزیت هایی هم چون محافظت از چوب در برابر رطوبت، نور، آلودگی، حفظ ظاهر طبیعی چوب، سهولت استفاده و تنوع رنگی که دارد اشاره کرد.

خرید رنگ چوب ضد خش

جهت خرید رنگ چوب ضد خش و سایر وسایل محافظتی از مصنوعات و وسایل چوب می توانید به سایت رنگ با چوب مراجعه نمایید. روش خرید به دو صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است. شما می توانید انواع رنگ چوب ضد خش، لاک و لعاب را جهت محافظ نمودن از وسایل چوبی خود با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت موجود در بازار از سایت رنگ با چوب تهیه و خریداری نمایید.

کارشناسان ما در ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخ گوی سوالات شما مشتریان عزیز می باشند. جهت ثبت سفارش و خرید خود هر چه سریع تر اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *