دسته‌بندی نشده

رنگ گیاهی چوب ” خرید رنگ گیاهی چوب ” مقاوم با قیمت مناسب $

رنگ گیاهی چوب

رنگ گیاهی چوب

رنگ چوب گیاهی در جهت پوشش دهی سازه های چوبی به کار می رود. برای رنگ آمیزی چوب، رنگ های مختلفی در بازار موجودند. برای هر کدام از این رنگ ها، از روش مختلفی جهت اجرای رنگ استفاده می شود. در گذشته جهت پوشش دهی و حفاظت از چوب از رنگ های فوری هم چون کیلر، سیلر و پلی استر استفاده می کردند، اما در حال حاضر رنگ های گیاهی طرفداران بیشتری یافته اند. روغن های خامی هم چون کنجد و کتان با خود مشکلاتی را برای چوب ایجاد می کند، اما رنگ های گیاهی از رنگ های مخصوص چوب محسوب می شود که دارای مزیت های فراوانی برای چوب می باشد.

رنگ گیاهی چوب از محصولاتی است که در فرآیند اجرای رنگ در جهت پوشش دهی چوب به کار می رود. در حال حاضر طیف وسیعی از رنگ چوب ها در بازار موجود هستند و با روش های مختلفی بر روی انواع چوب ها اعمال می گردند. یکی از رنگ چوب های موجود در بازار، رنگ های گیاهی چوب هستند که در حال حاضر استفاده از آن ها رونق بیشتری یافته است.

در گذشته برای پوشش دهی چوب محصولاتی هم چون کیلر، سیلر و پلی استر که دارای ترکیبات شیمیایی بودند به طور متداول به کار می رفتند و یا از روغن های هم چون روغن کنجد و کتان استفاده می کردند. این روغن ها چون خام بودند با خود مشکلاتی را برای چوب به وجود می آوردند، به همین خاطر شرکت های تولید کننده به فکر تولید محصولی با سبک جدید افتادند که به آن رنگ گیاهی چوب گفته می شود. رنگ های گیاهی همان طور که از نامشان پیداست، دارای ساختاری کاملا ارگانیک و طبیعی هستند و مشکلات روغن های خام را برای چوب به همراه ندارند.

خرید رنگ گیاهی چوب

برای خرید رنگ گیاهی چوب، می توانید به وب سایت اینترنتی رنگ با چوب مراجعه نموده و از انواع محصولات ما دیدن فرمایید. جهت خرید و نهایی کردن سفارش محصول مورد نظر خود، تنها کافیست با شماره های ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

علت محبوبیت رنگ گیاهی

چرا رنگ چوب گیاهی ؟

رنگ چوب گیاهی؛ محصولی مناسب جهت پوشش دهی سازه های چوبی محسوب می شود که دارای رنگ بندی های متنوعی می باشد. رنگ های گیاهی بسیار محبوب و پرطرفدارند. این رنگ ها دارای ساختاری ارگانیک و فاقد هر گونه مواد آلی و فراری می باشند، بنابراین هیچ گونه خطری را برای سلامتی انسان و محیط زیست به همراه ندارند.

رنگ های گیاهی هم چون روغن های چوب خام برای چوب مشکلی ایجاد نمی کنند، این رنگ ها طبق آخرین فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا طراحی و ساخته شده اند و از استاندارد ها و گواهینامه های بهداشتی جهانی برخوردارند. رنگ گیاهی رنگی بر پایه آب است که به دلیل نداشتن مواد سمی و سرطان زا حتی برای رنگ کردن ظروف چوبی و اسباب بازی های کودکان نیز مناسب و کاربردی می باشد.

رنگ با چوب؛ از مراکز بزرگ و تخصصی عرضه کننده انواع رنگ چوب ها، رنگ ها و رزین های ساختمانی، روغن های جلا دهنده سنگ و چوب و غیره به سراسر کشور می باشد. برای خرید با کیفیت ترین و قیمت مناسب ترین رنگ گیاهی چوب، به فروشگاه رنگ با چوب مراجعه نمایید، هم چنین جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان ما، می توانید از طریق کانال های ارتباطی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های موجود در سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. ایشان اطلاعات جامع و کاملی را در مورد رنگ های گیاهی مرغوب در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

علت محبوبیت رنگ گیاهی چوب این است که در ساختار آن از هیچ گونه مواد سمی و سرطان زایی استفاده نشده است. این رنگ بر پایه آب بوده و هیچ بوی نامطبوع و آزار دهنده ای را در محیط ایجاد نمی کند. رنگ گیاهی چوب برای رنگ آمیزی صنایع دستی، مبلمان ، اسباب بازی های کودکان و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که قصد خرید رنگ گیاهی چوب را دارید، می توانید به وب سایت اینترنتی رنگ با چوب رجوع کنید. تمامی اطلاعات این رنگ ها هم چون مشخصات، کاربرد ها و روش استفاده از آن ها به طور کامل در وب سایت ما درج شده است. برای خرید و ثبت سفارش محصول می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخ گوی شما عزیزان می باشند .

رنگ چوب های گیاهی

انواع رنگ چوب های گیاهی

در فروشگاه آنلاین رنگ با چوب، رنگ چوب های گیاهی مختلفی وجود دارند که هر کدام دارای مشخصات و کاربرد های منحصر به فردی می باشند. این رنگ ها شامل موارد زیر می شوند:

• رنگ چوب گیاهی درودگر: رنگ چوب گیاهی درودگر؛ رنگی کاملا گیاهی است که در ساختار آن به هیچ عنوان از مواد شیمیایی و نفتی استفاده نشده است، بنابراین برای انسان و محیط زیست نمی تواند آسیب زا باشد. این رنگ گیاهی با برقراری پیوند مولکولی قوی با چوب، موجب آب گریز کردن آن می شود، در نتیجه جلوی مشکلات مختلفی هم چون پوسیدگی، پوسته پوسته شدن چوب، تبله و ورم کردن چوب، رشد قارچ ها و کپک ها، اشعه یو وی خورشید، هوازدگی چوب و غیره را می گیرد. به ازای تنها یک لیتر از رنگ چوب گیاهی درود گر، می توانید حدود ۲۰ الی ۲۵ متر از سطح چوبی خود را پوشش دهید که پوشش دهی مطلوبی می باشد. این محصول برای اغلب مصنوعات چوبی قابل استفاده است.

• روغن ظروف چوبی: این روغن به صورت کاملا گیاهی بوده و از روغن ها و رزین های طبیعی با کیفیتی ساخته شده است. روغن ظروف چوبی؛ تمامی استاندارد ها و گواهینامه های بهداشتی جهانی را دارا بوده و هیچ گونه مواد آلی و نفتی در ساختار آن به کار نرفته است.

چون دارای موم طبیعی در مواد تشکیل دهنده خود می باشد، نرمی و جلای بی نظیری به ظروف چوبی شما می بخشد و می تواند در مقابل عوامل فیزیکی هم چون ضربه و خراش به خوبی از چوب محافظت کند. این روغن در مقابل لکه های مواد غذایی متعدد مقاوم است و بعد از اجرای آن بر روی ظروف چوبی، می توانید هر نوع لکه ای را به راحتی از روی آن پاک کنید. اجرای روغن ظروف چوبی راحت است و با تجهیزات ساده ای هم چون دستمال، قلم مو و یا غلتک نیز قابل اجرا خواهد بود.

 

کاربرد رنگ گیاهی چوب

کاربرد رنگ گیاهی چوب

  • ظروف چوبی
  • مجسمه های چوبی
  • میز و صندلی های چوبی
  • کابینت های چوبی
  • اسباب بازی های کودکان
  • دیوار پوش ها، کف پوش ها و پارکت ها
  • کمد ها و قفسه های چوبی
  • جواهرات رزینی
  • بازسازی چوب های مستهلک
  • نما های چوبی
  • آستر کاری رنگ
  • فیشینگ نهایی چوب

مشخصات رنگ گیاهی چوب

با توجه تحولات و پیشرفت های شگرفی ک در دنیای چوب و صنایع رنگ سازی رخ داده است، رنگ های متنوعی تولید و بهره برداری شده اند. یکی از این رنگ های مدرن و با کیفیت امروزی، رنگ چوب های گیاهی هستند. رنگ های گیاهی در واقع همان رنگ های طبیعی محسوب می شوند که بر پایه آب ساخته شده اند. این رنگ ها عاری از مواد سمی و آلی فرار بوده و بوی تند و آزار دهنده ای در محیط ایجاد نمی کنند. رنگ های گیاهی در طیف رنگی متنوعی وجود دارند، اما رایج ترین و اصلی ترین رنگ آن قهوه ای روشن است. با توجه به این که در ساختار رنگ های گیاهی، مقایر فراوانی صمغ های گیاهی وجود دارند، نیازی نیست از سیلر زیادی برای چوب استفاده کنید.

رنگ گیاهی قابلیت ترکیب شدن با پودر های معدنی هم چون امرا، اخرا و غیره را دارد و به کمک این پودر ها تغییر رنگ می دهد. این رنگ موجب آشکار ساختن رگه ها و طرح های چوب می شود و از نفوذ حشرات و موریانه ها به درون چوب جلوگیری می کند. رنگ های گیاهی در افزایش استحکام چوب تاثیر زیادی دارند، چون پوشش دهی بی نظیری حاصل می کنند. این رنگ ها به دلیل ساختار طبیعی که دارند برای سلامتی انسان خطری ایجاد نمی کنند، بنابریان برای رنگ آمیزی اسباب بازی های کودکان گزینه ای مناسب و کاربردی تلقی می شود.

رنگ گیاهی موجب حفظ طرح و بافت طبیعی چوب می شود و دارای موادی است که با طبیعت و محیط زیست مطابقت دارند. این رنگ ها از مقاومت بالایی در مقابل نفوذ آب و رطوبت برخوردارند، بنابراین در محیط های مرطوبت و شرجی از پوسیدگی چوب جلوگیری می کنند.

مزیت های رنگ گیاهی چوب

مزیت های رنگ های گیاهی چوب

روش استفاده از رنگ های گیاهی بسیار راحت است. افراد تنها با یک تکه پارچه می توانند به سادگی رنگ را بر روی چوب اعمال نمایند. این رنگ دارای مزیت و خواص فراوانی هم چون ضد قارچ و ضد باکتری بودن است. رنگ گیاهی موجب حفظ بافت طبیعی چوب شده و برای هر نوع سازه چوبی مناسب استفاده است. ساختار این رنگ ها ارگانیک و طبیعی است و در مدت زمان کوتاهی و به سرعت بعد از اجرا خشک می شوند. رنگ های گیاهی دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای می باشند. برای استفاده از این رنگ ها باید دو برابر میزان رنگ به آن آب اضافه کنید. برای اجرای این رنگ ها می توانید از ابزارآلاتی هم چون قلم مو، پارچه تنظیف با پیستوله استفاده کنید.

رنگ گیاهی از مواد طبیعی ساخته شده است که به خوبی سازه های چوبی را پوشش می دهند. هنگامی که رنگ های گیاهی بر روی چوب اجرا می شوند که به خوبی در بافت چوب نفوذ می کنند و موجب تغییر طرح ها و نقوش چوب نمی شوند. این رنگ ها با رنگ های صنعتی تفاوت زیادی دارند. رنگ های صنعتی بر روی چوب لایه ای به وجود می آورند و به خوبی در بافت چوب نفوذ نمی کنند. چون ساختار طبیعی رنگ برای هر نوع چوب و سازه چوبی هم چون مبلمان، روکش های چوبی و کف پوش های چوبی قابل استفاده اند. استفاده از این رنگ ها هیچ محدودیتی با خود به همراه ندارد. روش اجرای رنگ های گیاهی بسیار راحت بوده و نیاز به دانش و تخصص بالایی ندارد.

رنگ های گیاهی بر خلاف رنگ های شیمیایی، دارای هیچ گونه مواد سمی و سرطان زایی نمی باشند، بنابراین برای رنگ کردن ظروف چوبی و اسباب بازی های کودکان نیز گزینه مناسبی محسوب می شوند. این رنگ ها قمیت مناسب و مقرون به صرفه ای را دارند و با پوشش دهی خوبی که حاصل می کنند نیاز به مصرف مقادیر زیادی از آن نخوهید داشت. این رنگ ها موجب ضد آب کردن چوب می شوند، بنابراین برای رنگ آمیزی سازه های چوبی موجود در فضای بیرونی ساختمان کاملا منسابند. برای افزایش مقاومت و دوام سازه های چوبی هم چون آلاچیق ها، نمای ساختمان و پارکت های چوبی به کار می روند. چون دارای ساختاری گیاهی و طیعی هستندف مانع از ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن سطح چوب می شوند.

در صورتی که از رنگ چوب های دیگر به صوت مکرر استفاده نمایید، هزینه و وقت زیادی از شما تلف خواهد شد، اما رنگ گیاهی چوب نه تنها محدودیتی با خود به همراه ندارند، بلکه به راحتی و با کم ترین تجهیزات نیز قابل اجرا خواهد بود. شما توسط قلم مویی می توانید تماس سطح چوب را به راحتی رنگ آمیزی نمایید.

فواید استفاده از رنگ های گیاهی چوب

فواید استفاده از رنگ های گیاهی چوب

رنگ های گیاهی از مواد طبیعی ساخته شده اند و برای پوشش دهی چوب به یکی از محصولات پر طرفدار امروزی تبدیل شده اند. بعد از اعمال این رنگ ها بر روی چوب، با نفوذ پذیری کامل خود، نه تنها نقش و نگارهای چوب را تغییر نمی دهند، بلکه لایه ای را بر روی محصولات چوبی به وجود می آورند که موجب مستحکم و غیر قابل نفوذ شدن چوب می شود.

چون رنگی طبیعی است می توانید آن را برای هر نوع سازه چوبی هم چون مبلمان، کف پوش ها، اسباب بازی های چوبی و غیره به کار ببرید و استفاده از آن هیچ گونه محدودیتی ندارد. چون چوب محصولی طبیعی است در معرض آسیب ها و خطرات محیطی فراوانی قرار دارد، بنابراین باید به شکل مناسبی از آن مراقبت نمود. نکته بسیار مهم این است که برای اجرای رنگ های گیاهی، نیاز به تخصص بالایی ندارید و به راحتی قابل اجرا هستند.
برای استفاده از رنگ های گیاهی نگران سلامت خود نباشید، چون بر خلاف رنگ های شیمیایی از رنگ دانه های گیاهی در ساختار آن ها استفاده شده است و با وجود استفاده در ظروف چوبی، اسباب بازی های چوبی کودکان و غیره خطراتی هم چون سرطان و حساسیت های پوستی را برای انسان به همراه ندارد . هم چنین می توانید با صرف هزینه بسیار کمی، از مزایای بی نظیر این رنگ ها بهره مند شوید.

جهت حفظ ماندگاری آلاچیق ها، نما های چوبی و حتی پارکت ها که دائما در معرض تردد و عوامل محیطی نامساعد قرار دارند می توانید با رنگ های گیاهی، پوششی مقاوم بر روی آن ها ایجاد نمایید که در دراز مدت از پوسته پوسته شدن آن ها جلوگیری می کنند. برای خرید رنگ چوب های دیگر هزینه زیادی را باید پرداخت نمایدی و همواره قابلیت اجرا ندارند، اما رنگ های گیاهی دارای چنین محدودیت هایی نیستند.

رنگ های گیاهی دارای رنگ بندی های متنوعی هستند و افراد با توجه به سلیقه و کاربرد وسیله چوبی خود اقدام به تهیه رنگ چوب مناسبی می کنند. برای خرید رنگ گیاهی چوب و برخورداری از مزایای بی نظیر این محصول، به فروشگاه رنگ با چوب مراجعه نمایید تا این محصول را بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از فروشگاه ما تهیه و خریداری نمایید. برای خرید با شماره های ما تماس بگیرید.

انواع رنگ های روغن گیاهی

رنگ های گیاهی همانند رنگ های شیمیایی از فام های رنگی متنوعی برخوردارند. اگر تمایل دارید به رنگ دیگری دست پیدا کنید، کافیست جوهر های رنگی مختلف را با هم ترکیب کنید. اما حتما رنگ هایی را با هم ترکیب نمایید که همگی از یک برند باشند. چون اگر ساختار رنگ ها متفاوت باشند، با خود مشکلاتی را به همراه خواهند داشت.

با وجود تفاوت های بسیاری که روغن های گیاهی و شیمیایی با یکدیگر دارند، اما نمی توان گفت که به هیچ عنوان از رنگ های شیمیایی استفاده نکنید. برای رنگ آمیزی برخی از سازه های چوبی نمی توان از رنگ های شیمیایی استفاده کرد و شما تنها باید از رنگ های گیاهی برای آنها استفاده نمایید. بنابراین انتخاب رنگ چوب کاملا متناسب با نوع سطح چوب می باشد. رنگ چوب های شیمیایی برای سطوح ام دی افی کاملا مناسب می باشند.

رنگ چوب های گیاهی

رنگ گیاهی چوب

فروشگاه رنگ با چوب یکی از معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه های عرضه کننده رنگ چوب در بازار است. شما با مراجعه به وب سایت ما می توانید بهترین رنگ چوب های گیاهی را تهیه و خریداری نمایید. برای خرید رنگ چوب گیاهی با کیفیت به وب سایت رنگ با چوب مراجعه کرده و خرید خود را ثبت نمایید.

برای تزئین چوب به طور معمول می توان از روش های طبیعی هم چون استفاده از رنگ های گیاهی چوب بهره برد. رنگ های گیاهی ساخته شده از مواد و رنگ دانه های گیاهی و عصاره های طبیعی هستند. با استفاده از رنگ های گیاهی، سازه های چوبی ظاهر زیباتری یافته و رنگ بی نظیری پیدا می کنند. چون رنگ های گیاهی دارای مواد شیمیایی نیستند، در نتیجه نور را به صورت مطلوب بازتاب داده و دارای ساختاری کاملا سلامت هستند.

رنگ های گیاهی دارای پیوند مولکولی بالایی هستند، در نتیجه می توانند به خوبی از چوب محافظت نموده و باعث بالا بردن دوام و طول عمر آن شوند. به موجب به کارگیری رنگ چوب های گیاهی، سازه های چوبی ضد آب می شوند. در این رنگ ها هیچ مواد سمی و آلی وجود ندارد. رنگ های گیاهی بر طبق فناوری ها و تکنولوژی های نوین دنیا ساخته شده اند و در ساختار آن ها روغن های طبیعی و زیستی به کار رفته است.

کاربرد رنگ های گیاهی

استفاده از رنگ چوب های گیاهی، موجب بالا بردن طول عمر سازه های چوبی می شود و نه تنها به سلامت محیط زیست آسیبی وارد نمی کند، بلکه موجب بالا بردن میزان دوام و ماندگاری وسایل چوبی می شود. رنگ های گیاهی؛ پوشش مناسبی بر روی سازه های چوبی زیر به وجود می آورند:

• ظروف چوبی
• مجسمه های چوبی
• میز و صندلی های چوبی
• کمد ها و قفسه های چوبی
• کابینت های چوبی
• کف پوش ها و پارکت های چوبی
• اسباب بازی های چوبی
• چوب نما ها
• فیشینگ نهایی چوب
• ترمیم سازه های چوبی قدیمی

مشخصات رنگ چوب گیاهی

این رنگ ها از مواد طبیعی و مطابق با ساختار محیط زیست تشکیل شده اند. در واقع از مواد شیمیایی در ساخت آن ها استفاده نشده است. این رنگ ها موجب افزایش مقاومت چوب در برابر رطوبت می شوند، به همین خاطر در محیط هایی که رطوبت هوا بسیار بالا است این رنگ ها مفید بوده و مانع از پوسیدگی چوب می شوند. مراقبت از این رنگ ها راحت بوده و قابلیت ترمیم دارند. اگر سطح چوب دچار خط و خش شود، می توانید مقداری از رنگ را بر روی بخش صدمه دیده بکشید و آن را بازسازی نمایید.

این رنگ ها دارای طیف متنوعی هستند، موجب حفظ بافت طبیعی چوب می شوند و امکان ایجاد پوشش های رنگی متنوعی از آن وجود دارد. شما می توانید رنگ های مختلف را با هم ترکیب کنید و موجب دو چندان شدن زیبایی کار شوید. از مشخصات رنگ چوب های گیاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• موجب برجسته تر کردن سازه های چوبی می شود. جلوه ای طبیعی به چوب می بخشد و نقش و نگار های چوب را زیباتر نشان می دهد.

• از ترک و پوسته پوسته شدن چوب جلوگیری می کند. رنگ های گیاهی موجب بالا بردن کیفیت چوب و آب گریز شدن آن می شود و موجب حفاظت از چوب در مقابل آب و رطوبت می گردد. رنگ های گیاهی به چوب اجازه تنفس می دهند و از پوسته پوسته شدن چوب و تورم آن جلوگیری می کند.

مزیت های استفاده از رنگ چوب های گیاهی

در سال های قبل بیشتر پوشش های رنگی که متشکل از مواد نفتی بودند مورد استفاده قرار می گرفتند. این رنگ ها در کنار مزیت های خود، دارای معایبی از جمله بوی تند و آزار دهنده و ایجاد مشکلات تنفسی و آلرژی های پوستی نیز هستند. رنگ های روغنی و شیمیایی زمان زیادی برای پوشش دهی کامل نیاز دارند. رنگ های پلاستیکی شاید دارای چنین مشکلاتی نباشند، اما در مقابل شرایط محیطی نامساعد از مقاومت چندان زیادی برخوردار نمی باشند.

رنگ های گیاهی دارای مزیت های فراوانی هم چون کاربری آسان، خواص ضد باکتری و ضد قارچ، خاصیت زنده نگه داشتن چوب، کاربرد در موارد مختلف، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، طیف رنگی متنوع، سرعت بالای خشک شدن و ارگانیک هستند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که که بر اثر استفاده از رنگ دچار حساسیت های پوستی و تنفسی می شوید، رنگ های گیاهی می توانند گزینه خوبی برای شما محسوب شوند. چون رنگ های گیاهی هیچ بوی تند و مضری ندارند و از مواد آلی فرار به دور هستند.

نکات مهم در رابطه با خرید رنگ چوب های گیاهی

نکات مهم در رابطه با خرید رنگ چوب های گیاهی

برای خرید رنگ چوب های گیاهی باید به نکات مهمی توجه کنید هم چون:
• اهمیت سازه چوبی تان در چه حد می باشد؟
• در چه شرایط محیطی قرار دارید؟
• چه نوع پوششی را از رنگ چوب انتظار دارید؟
• چه نمایی از آن را در نظر دارید؟

هم چنین موارد مهم دیگری هم چون کیفیت رنگ، سطح سازه و میزان ضخامت چوب هم در خرید رنگ چوب مناسب تاثیر می گذارند.

فروش رنگ چوب گیاهی

روش اعمال رنگ چوب های گیاهی به آسانی انجام گرفته و در مدت زمان بسیار کوتاهی خشک می شوند. تقریبا برای تمام سطوح چوبی می توان از از این رنگ ها استفاده کرده و موجب حفظ بافت طبیعی چوب می شوند، بدون اینکه در ظاهر آن تغییری به وجود آورند، این مهم ترین خاصیت رنگ چوب های گیاهی محسوب می شود. مراکز زیادی در سطح کشور در زمینه فروش رنگ چوب های گیاهی فعالیت می کنند، اما توصیه می کنیم برای خرید این رنگ های طبیعی به هیچ عنوان عجله نکنید و با صبر و حوصله کافی به دنبال مراکزی باشید که دارای چندین سال سابقه کار و اعتبار بالایی باشند. در مراکز معتبر می توانید رنگ چوب های گیاهی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بیابید.

رنگ با چوب؛ از بزرگترین مراکز فروش و عرضه کننده رنگ چوب های گیاهی در طیف رنگی متنوع به سراسر کشور می باشد. مشتریان عزیزی که قصد خرید این رنگ با کیفیت و منحصر به فرد را برای رنگ آمیزی انواع سازه های چوبی هم چون ظروف چوبی، مجسمه های چوبی، اسباب بازی های چوبی، دیوار پوش ها، کف پوش ها و غیره را دارند، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرند تا در مدت زمان بسیار کوتاهی و به آسانی آن را درب منزل تحویل بگیرند.

خرید رنگ چوب گیاهی

خرید رنگ چوب گیاهی

به افرادی که تصمیم دارند برای رنگ آمیزی مصنوعات چوبی خویش از رنگ چوب گیاهی استفاده کنند، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشند تا اطلاعات ارزشمندی را در مورد ویژگی ها و کاربردهای این محصول منحصر به فرد کسب نمایند. فروشگاه رنگ با چوب عرضه کننده انواع رنگ چوب ها و محصولات تخصصی مرتبط با رنگ می باشد.

با مراجعه به وب سایت ما می توانید انواع رنگ چوب را در برند های داخلی و خارجی با بالاترین کیفیت مشاهده نمایید. جت خرید و ثبت سفارش محصول با کارشناسان و مشاوران ما در وب سایت رنگ با چوب ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان و تخصصی در مورد محصولات متنوع فروشگاه، خریدی آگاهانه و مطمئن تر را تجربه نمایید.

رنگ چوب های گیاهی در دسته رنگ های طبیعی قرار می گیرند و از رنگ های پایه آب محسوب می شوند که دارای هیچ گونه مواد سمی و خطرناکی نبوده و در حین کار بوی تند و آزار دهنده ای را با خود به همراه ندارد. رنگ های گیاهی در طیف رنگی متنوعی در بازار موجودند و در حالت کلی دارای رنگ قهوه ای روشن هستند. چون رنگ های گیاهی دارای صمغی گیاهی در ساختاری خود می باشند، دیگر نیازی به استفاده از سیلر زیاد بر روی چوب نخواهید داشت.

اگر قصد تغییر این رنگ ها را داشته باشید، می توانید آن را با پودر های معدنی متنوعی هم چون امرا، اخرا و غیره مخلوط نمایید. چون این رنگ ها بر پایه آب هستند، بعد از استفاده تمام نقش و نگارهای چوب را نمایان می کنند و در عین حال چوب را به محصولی مقاوم در مقابل حشرات و موریانه ها تبدیل کرده و در دراز مدت از پوسیدگی آن جلوگیری می کنند. رنگ های گیاهی یک لایه پوششی مستحکم و یکدست را بر روی سازه های چوبی ایجاد می کنند.

قیمت رنگ چوب گیاهی

قیمت رنگ چوب گیاهی

رنگ چوب های گیاهی در برند های مختلفی در فروشگاه آنلاین رنگ چوب موجود می باشند. برند های خارجی با قیمت بالاتری نسبت به برند های داخلی عرضه می شوند و در عین حال از سطح کیفی و مرغوبیت بالاتری برخوردارند، اما به طور کلی نمی توان قیمت ثابتی را برای رنگ چوب های گیاهی در نظر گرفت؛ چرا که قیمت این محصولات تحت تاثیر عواملی هم چون نوع برند، حجم محصول، نوع کاربرد سازه چوبی و غیره متفاوت می باشد.

از طرفی عواملی هم چون نوسانات نرخ ارز بر روی قیمت تمامی محصولات عرضه شده در بازار از جمله رنگ چوب های گیاهی تاثیر می گذارد و قیمت آن را دستخوش تغییر و نوساناتی می کند. بنابراین مشتریان گرامی که قصد تهیه و خرید این محصول مقاوم و با کیفیت را دارند، می توانند با کارشناسان فروش ما تماس بگیرند و از قیمت دقیق و به روز آن مطلع شوند.

رنگ چوب های گیاهی؛ شکل ظاهری و بافت طبیعی چوب را تغییر نمی دهند و از مواد صد در صد گیاهی ساخته شده است که به هیچ عنوان برای سلامتی انسان و محیط زیست خطری به همراه ندارد. این رنگ ها از ساختار چوب در مقابل عواملی هم چون رطوبت، شرایط محیطی نامناسب، سایش، خط و خش، اشعه یو وی خورشید و غیره محافظت می کنند.

رنگ چوب های گیاهی دارای مزیت های فراوانی هستند و به چوب ها خاصیت ضد قارچ، ضد باتری و ضد یو وی می بخشند. روش استفاده از این محصولات به سهولت انجام گرفته و نیازی نیست که افراد برای استفاده از آن دارای تخصص و مهارت بالایی باشند. با وجود تمام مزایای بیان شده؛ این رنگ ها دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشند.

برای خرید رنگ گیاهی چوب پیشنهاد می کنیم سری به فروشگاه رنگ با چوب بزنید. رنگ با چوب دارای سال ها سابقه کار و اعتبار کافی در زمینه فروش انواع رنگ چوب ها، رنگ و رزین های ساختمان، روغن های جلا دهنده سنگ و چوب و غیره به سراسر کشور می باشد. جهت خرید و استعلام قیمت دقیق و به روز رنگ چوب های گیاهی در انواع برند های داخلی و خارجی، می توانید به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نمایید و با شماره تلفن های موجود در آن تماس حاصل فرمایید.

خرید رنگ چوب های گیاهی

خرید رنگ چوب های گیاهی

برای خرید رنگ چوب های گیاهی بهتر است به سراغ مراکزی بروید که دارای اعتبار و سابقه کار بالایی باشند. در این صورت می توانید رنگ چوب مرغوب و با کیفیت را با خیالی راحت تهیه و خریداری نمایید. رنگ با چوب از مراکز عرضه کننده انواع رنگ چوب های شیمیایی و گیاهی، رنگ و رزین های ساختمانی، روغن های جلا دهنده چوب، واکس های سنگ و چوب و غیره به سراسر کشور می باشد. جهت خرید مرغوب ترین و قیمت مناسب ترین رنگ چوب های گیاهی به وب سایت اینترنتی رنگ با چوب مراجعه نموده و با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان ما اطلاعات جامع و تخصصی را در مورد مشخصات، کاربرد ها و روش استفاده از رنگ چوب های گیاهی در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. جهت خرید و ثبت سفارش با شماره های ما تماس بگیرید.

رنگ گیاهی چوب چیست؟

در جهت پوشش دهی سازه های چوبی به کار می رود و رنگ بندی های مختلفی دارد. این رنگ دارای ساختاری کاملا ارگانیک و بدون هیچ گونه مواد آلی فراری می باشد، در نتیجه نمی تواند خطری برای سلامتی انسان و محیط زیست ایجاد کند. این محصول نیز همانند روغن چوب برای چوب مشکلی ایجاد نمی کند، دارای استاندارد ها و گواهینامه های بهداشتی جهانی است. رنگ گیاهی بر پایه آب است و چون مواد سمی و سرطان زایی ندارد، برای پوشش دهی ظروف چوبی و اسباب بازی های کودکان نیز مناسب استفاده است.

چرا رنگ ها گیاهی از رنگ های محبوب و پرطرفدار موجود در بازار محسوب می شوند؟

چون این رنگ ها هیچ گونه مواد آلی فرار و سرطان زایی ندارند و از طرفی بر پایه آب هستند، هیچ گونه بوی نامطبوع و آزار دهنده ای را در محیط ایجاد نمی کنند. برای رنگ آمیزی انواع صنایع دستی چوبی، مبلمان، اسباب بازی های کودکان و غیره می توانید از این رنگ استفاده کنید.

انواع رنگ چوب های گیاهی را نام ببرید؟

رنگ چوب گیاهی درودگر که رنگی کاملا گیاهی است و هیچ مواد شیمیایی و نفتی در آن استفاده نشده است، در نتیجه برای انسان و محیط زیست خطری ندارد و با پیوند مولکولی قوی که با چوب ایجاد می کند، باعث آب گریز کردن چوب شده و از بروز هر مشکلی هم چون پوسیدگی، پوسته پوسته شدن، تبله و ورم کردن چوب، رشد قارچ ها، اشعه یو وی خورشید، هوازدگی چوب و غیره جلوگیری می کند. روغن ظروف چوبی کاملا گیاهی است و از روغن ها و رزین های طبیعی ساخته شده است و چون موم دارد نرمی و جلای خوبی به ظروف چوبی می بخشد و از ضربه و خراش به سطوح چوبی جلوگیری می کند.

از رنگ چوب گیاهی برای چه مصارفی استفاده می شود؟

ظروف چوبی، مجسمه های چوبی، میز و صندلی های چوبی، کابینت های چوبی، اسباب بازی های کودکان، دیوار پوش ها و کف پوش ها، کمد ها و قفسه های چوبی، جواهرات رزینی، بازسازی چوب های مستهلک، نما های چوبی، آستر کاری چوب، فیشینگ نهایی چوب و غیره.

یک فکر در مورد “رنگ گیاهی چوب ” خرید رنگ گیاهی چوب ” مقاوم با قیمت مناسب $

  1. نیایش گفت:

    رنگ گیاهی تیک دارین

    1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

      بله موجود هست

  2. hafmilad گفت:

    سلام
    برای ظروف چوبی آشپزخانه مثل لیوان چوبی ، قاشق و ملاقه و .. چه رنگی پیشنهاد میکنید که مضر نیاشه

    1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      برای ظروفی که مستقیم در تماس مواد غذایی هستند رنگ گیاهیمونو پیشنهاد میدیم اما برای ظروف دکوری یا ظروفی که غذا داخلش سرو نمیشه مثله آجیل خوری و میوه خوری
      رنگ های پایه آب سالم هم داریم. سوالی هست در خدمتتون هستم.

      1. امیر غفوری زاده گفت:

        من رنگ چوب گیاهی زدم رو چوبم آیا به تنهایی کافیه یا نیازه روش چیزی بزنم که زد آب بشه؟

        1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

          سلام و درود
          لطفا اسم رنگی که استفاده کردین بفرمایید تا بدونم ضد آب میکنه یا خیر

  3. سیامک گفت:

    آیا رنگ های گیاهی در برابر آفتاب پوسته نمیشه ؟ متاسفانه سری قبلی رنگ فوری زدیم روی چوب آما خیلی زود پوسته شده جلو آفتاب

    1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

      سلام وقتتون بخیر خیر بستگی به فرمولاسیون ساخت رنگ داره و عوامله دیگر ، لطفا با شماره ۰۹۱۲۹۳۵۴۰۰۱ تماس بگیرید تا شمارو راهنمایی کنم .
      یکی از رنگ های مناسب برای فضای بیرون لطفا تماس بگیرید. https://rangbachoob.ir/product/%d8%b1%d9%86%da%af-%da%86%d9%88%d8%a8-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%db%8c/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *