دسته‌بندی نشده

روغن چوب نوبن ” روغن گیاهی نوبن ” خرید + مشاوره

روغن گیاهی نوبن

روغن گیاهی نوبن ساخته شده از روغن های گیاهی برزک، آفتابگردان و پرتقال می باشد. در ساختار این نوع روغن از موم های طبیعی، خشک کننده های طبیعی معدنی و رزین های طبیعی استفاده شده است. برای سطوح مختلف موجود در مکان های داخلی و خارجی ساختمانی، می توانید از روغن گیاهی نوبن استفاده کنید. برای وسایل و محصولاتی که از حساسیت بهداشتی بالاتری برخوردارند؛ هم چون ظروف و اسباب بازی های چوبی کودکان استفاده از این رنگ مفید می باشد و برای سطوح رزینی و سیمانی نیز استفاده از آن پیشنهاد می شود.

رنگ با چوب از نمایندگان اصلی عرضه کننده انواع رنگ چوب ها و رنگ و رزین های ساختمانی، روغن های جلا دهنده، بتونه و تینر های روغنی و پایه آب و غیره به سراسر کشور می باشد. در فروشگاه ما روغن های گیاهی نوبن در سطح کیفی بالایی به همراه ضمانت نامه و گارانتی اصالت کالا به مشتریان عرضه می شوند؛ در صورتی که در رابطه با مشخصات فنی، کاربرد ها و نحوه استفاده از روغن گیاهی نوبن نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات تخصصی تری دارید، می توانید با کارشناسان و متخصصان رنگ با چوب مشورت نمایید. ایشان اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

برای اجرای رنگ های گیاهی نوبن شما نه به تخصص چندان و نه به ابزار خاصی نیاز دارید. روش استفاده از این رنگ ها بسیار راحت و آسان است. شما به وسیله ابزارآلاتی هم چون قلم مو، غلتک و یا پارچه نخی تمیزی، می توانید این رنگ ها را بر روی سطوح چوبی خود اجرا نمایید. اگر قرار است که از رنگ های گیاهی نوبن برای فضای داخلی ساختمان استفاده کنید، این رنگ تنها در دو لایه اجرا شود کافیست. اما برای وسایل چوبی موجود در فصای خارجی ساختمان، حتما این رنگ ها را در سه دست اجرا نمایید تا لایه مقاوم و مستحکی ایجاد گردد.بعد از اجرای هر لایه رنگ بر روی سطح چوب توسط سنباده نرمی آن ها را صاف و صیقلی نمایید. به این نکته توجه داشته باشید که قبل از اجرای رنگ، باید سطح چوب را از هر رنگ، چسب و پوشش دهنده دیگری پاک نمایید.

خرید روغن چوب نوبن

برای خرید روغن چوب نوبن جهت استفاده در انواع فضا های داخلی و خارجی به وب سایت اینترنتی رنگ با چوب مراجعه فرمایید. رنگ های گیاهی نوبن در حجم ها و رنگ های مختلفی در فروشگاه ما موجود می باشند. جهت خرید و ثبت سفارش این محصول بعد از مطالعه کامل مشخصات فنی و کاربرد های روغن های نوبن با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

روغن گیاهی نوبن

روغن چوب نوبن

روغن چوب نوبن یک روغن طبیعی چوب محسوب می شود که در جهت رنگ آمیزی سازه های چوبی، پوشش دهی و افزایش براقیت آن ها به کار گرفته می شود. شرکت نوبن از جمله به برند هایی است که به تولید روغن های طبیعی و گیاهی چوب پرداخته است و سالیان سال است که در این زمینه فعالیت می کند؛ در واقع هدف شرکت نوبن تولید محصولاتی دوستدار محیط زیست است که به سلامتی انسان و محیط زیست هیچ آسیبی وارد نمی کنند. در ساختار روغن های طبیعی نوبن از هیچ گونه مواد شیمیایی و نفتی استفاده نشده است و به همین دلیل در میان نجاران و رنگ کاران از محبوبیت و طرفداران زیادی برخوردار است.

برای سازه های چوبی مختلفی هم چون اسباب بازی های کودکان، ظروف چوبی و انواع وسایل چوبی موجود در فضای داخلی و خارجی ساختمان ها مناسب استفاده است. رنگ های گیاهی نوبن دارای طیف رنگی گسترده ای هستند، به گونه ای که افراد با سلایق مختلف می توانند به راحتی رنگ مورد نظر خود را از میان رنگ های متعدد این برند یافته و در جهت رنگ آمیزی سطوح چوبی مورد استفاده قرار دهند.

رنگ های گیاهی نوبن نه تنها موجب افزایش زیبایی و براقیت سازه های چوبی می شوند، بلکه موجب بالا بردن مقاومت چوب در مقابل عوامل محیطی مخربی هم چون اشعه یو وی خورشید، نفوذ آب و رطوبت، سایش و غیره نیز خواهند شد، بنابراین برای فضای های باز نیز استفاده از این رنگ ها کاملا مناسب است و مشکلی را ایجاد نخواهد کرد. با توجه به مزیت های منحصر به فردی که رنگ های نوبن دارند، دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هستند. این روغن ها در طیف رنگی بی رنگ، سبز، سیاه، قرمز، زرد، ماهاگونی، بلوطی، زیتونی و غیره وجود دارند.

فروشگاه رنگ با چوب از عرضه کننده اصلی روغن چوب نوبن به سراسر کشور می باشد. با توجه به سطح بالای کیفیت روغن های گیاهی نوبن، می توانید با خیالی راحت از آن برای مصارف مختلفی استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رنگ ها، می توانید از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا از طریق شماره های درج شده در وب سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان ما در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشند و تلاش می کنند که مشاوره های تخصصی و جامعی را به شما عزیزان به صورت رایگان ارائه دهند.

مزایای روغن چوب نوبن

• بالابردن مقاومت چوب در برابر نفوذ آب و رطوبت
• ضد یو وی
• ضد خراش و ضد سایش
• بالا بردن ماندگاری چوب در مقابل نفوذ حشرات و حرارت
• بالا بردن طول عمر و ماندگاری سازه های چوبی
• عاری از هر گونه بوی تند و زننده ای
• مناسب برای ظروف چوبی و اسباب بازی های چوبی کودکان
• …

کاربرد روغن چوب نوبن

• وسایل چوبی موجود در فضای های داخلی و خارجی
• ظروف چوبی غذا
• اسباب بازی های چوبی کودکان
• سطوح رزینی و سیمانی
• …

مشخصات رنگ گیاهی نوبن

• این محصول به آبگریز کردن سطح مختلف کمک بسزایی می کند و در مقابل رطوبت و ذرات آب مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می دهد.
• محصولی مقاوم به مواد شیمیایی و شوینده و حرارت می باشد.
• در مقابل سایش محیطی سرسختی و مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد.
• این رنگ در مقابل نفوذ حشرات چوب خوار و موریانه ها سختی چوب را افزایش می دهد.
• دارای خواص آنتی باکتریال می باشد.
• در ساختار آن از هیچ گونه مواد نفتی و شیمیایی استفاده نشده است و صد در صد گیاهی و طبیعی می باشد، بنابراین دوست دار محیط زیست بوده و به سلامتی انسان و محیط زیست آسیبی وارد نمی کند.
• در ساختار آن از مواد سمی هم چون سرب، کبالت و مواد سرطان زایی استفاده نشده است.
• دارای بوی مطبوعی است.

ویژگی های فنی روغن های گیاهی نوبن

رنگ های گیاهی نوبن رنگ هایی موج نما هستند، یعنی بعد از اجرا تمامی نقش و نگار های چوب را نمایان می کنند. افراد با اعمال رنگ های گیاهی نوبن در چندین لایه، می توانند پوشش دهی بهتری را حاصل کنند. رنگ نوبن رنگی پرمایه است، در نتیجه با کیفیت زیر سازی و درجه سنباده ارتباط مستقیمی دارد؛ در واقع هر چه از سنباده زبر تری استفاده کنید، می توانید موجب جذب رنگ بالاتری شوید.

این روغن دارای رنگی نیمه براق است، بنابراین در صورت اعمال رنگ در لایه های بیشتر، براقیت بیشتری از آن را حاصل می کنید. در صورتی که بعد از اجرای کد رنگ مورد نظر از روغن نوبن، تمایل به ایجاد حافظت و براقیت بیشتری داشتید، می توانید از روغن بی رنگ در جهت ایجاد پوششی نهایی بر روی آن استفاده کنید، در این صورت از پر مایه تر شدن رنگ خودداری می شود.

روش استفاده از روغن گیاهی نوبن

روش استفاده از روغن گیاهی نوبن بسیار ساده است و نیاز به تجهیزات و تخصص بالایی ندارد. در ابتدا چوب را از هر گونه مواد چربی، آلودگی، رنگ و لاکی از قبل تمیز کرده و خشک نمایید. رنگ را به خوبی هم بزنید تا مخلوطی همگن ایجاد شود. در دمای بین ۵ الی ۳۵ درجه سانتی گراد اقدام به رنگ کاری سطح کنید.

توسط دستمال مناسب، قلم مو یا غلتک رنگ را برای مکان های داخلی ساختمان در دو دست و برای مکان های خارجی ساختمان در سه دست اجرا نمایید. بعد از خشک شدن هر لایه سطح کار را سنباده بزنید. بعد از ۱۰ دقیقه اجرای رنگ اضافات آن را توسط دستمال دیگری پاک کنید. بین هر لایه باید حدود ۲۴ ساعت زمان دهید تا به خوبی خشک شود.

خرید روغن گیاهی نوبن

برای خرید روغن گیاهی نوبن پیشنهاد می کنیم سری به وب سایت اینترنتی رنگ با چوب بزنید. تمام محصولات عرضه شده در فروشگاه ما از سطح کیفی و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. جهت خرید و استعلام دقیق قیمت روغن گیاهی نوبن، می توانید از طریق کانال های مجازی و یا شماره های درج شده در وب سایت با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *