دسته‌بندی نشده

پرایمر ضد آب کننده چوب چیست ؟ + خرید پرایمر ضد آب

پرایمر ضد آب کننده چوب

پرایمر ضد آب کننده چوب بر اساس فناوری نانو ساخته شده است که کاملا با محیط زیست هم خوانی و مطابقت دارد. این محصول موجب محافظ بهینه از سطوح چوبی در مقابل عوامل آسیب زای محیطی هم چون باران، خاک، نور خورشید، رطوبت، خزه و غیره می شود. این محصول به بالا بردن طول عمر، دوام و ماندگاری سازه های چوبی کمک بسزایی می کند و بر روی سطوح چوبی لایه ای نامحسوس به وجود می آورد که از ورود رطوبت به درون چوب جلوگیری می کند و مقاومت چوب را در مقابل تنش های شیمیایی به میزان فراوانی افزایش می دهد. پرایمر ضد آب کننده چوب، هیچ گونه مواد شیمیایی خطرناک، سمی و سیلیکونی در ساختار خود ندارد.

برای خرید پرایمر ضد آب کننده چوب مرغوب و با کیفیت، می توانید به فروشگاه بزرگ و تخصصی رنگ با چوب مراجعه فرمایید. فروشگاه رنگ با چوب؛ عرضه کننده انواع رنگ چوب ها، رنگ های ساختمانی، روغن های جلا دهنده سنگ و چوب و غیره در بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور می باشد.

جهت خرید و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی از کارشناسان و متخصصان رنگ با چوب، تنها کافیست از طریق کانال های ارتباطی و یا شماره تلفن های موجود در سایت با ایشان ارتباط برقرار نمایید تا اطلاعات جامع و کاملی را از مشخصات فنی، کاربرد ها و روش استفاده از پرایمر ضد آب کننده چوب در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

پرایمر ضد آب کننده چوب

کاربرد پرایمر ضد آب کننده چوب

• برای انواع سازه های چوبی مناسب استفاده است.
• جهت ضد آب کردن انواع سطوح چوبی هم چون درب ها، پنجره های چوبی، کابینت ها، کمد ها و تخت خواب های چوبی مناسب استفاده است.
• برای مبلمان چوبی موجود در فضای بیرونی ساختمان به کار می رود.
• مناسب برای استفاده بر روی سقف و خرپا های چوبی، قایق های چوبی، نرده های چوبی، نما های چوبی و هر نوع سطوح چوبی که دارای رنگ های شیمیایی نیستند.
مزیت های استفاده از پرایمر ضد آب کننده چوب
• این محصول به هیچ عنوان شکل ظاهری چوب را تغییر نمی دهد.
• موجب حفاظت مطلوب و بهینه از سازه های چوبی می شود و تمیزکردن و شست و شوی آن ها به راحتی انجام می گیرد.
• این نوع پرایمر در مقابل فرسایش مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.
• در مقابل شست و شوی فشار ۶۰ بار مقاومت خوبی دارد.
• در مقابل یخ زدگی مقاوم عمل می کند.
• محصولی کاملا بدون رنگ و بدون بو است.
• …

به طور کلی تولید کنندگان وسایل چوبی منزل، شرکت های سازنده وسایل دکوری و نما های چوبی، نجاران و کابینت کار ها، سازندگان و فروشندگان صنایع چوبی و منازل مسکونی که دائما در معرض نم و رطوبت قرار دارند، مایل به استفاده از پرایمر چوب جهت ضد آب کردن محصولات چوبی خویش می باشند.

مشخصات فنی پرایمر ضد آب کننده چوب

این محصول دارای فرمولاسیونی منحصر به فرد است و برای انواع سطوح چوبی رنگ شده و خام مناسب استفاده است، این محصول موجب ضد آب کردن سطوح چوبی می شود و در مقابل عوامل محیطی آسیب زا به خوبی از آن ها محافظت می کند. رنگ چوب ضد آب، دارای قدرت چسبندگی بی نظیر است و به درون چوب عمیقا نفوذ می کند. این محصول بر پایه حلال و دارای رنگی کاملا شفاف است.

پرایمر موجب تغییر شکل ظاهری چوب نمی شود و کاملا شکل طبیعی و ظاهری چوب را حفظ می کند. با اجرای یک لایه پرایمر بر روی سطوح چوبی، می توانید ماندگاری و دوام سطوح چوبی خود را به مدت چندین سال افزایش دهید. این محصول تک جزئی است و در یک لایه بر روی سطوح چوبی اجرا می شود. برای استفاده نیاز نیست که آن را رقیق کنید و بر روی انواع درب های چوبی و مصنوعات چوبی دیگر به راحتی قابل استفاده می باشد و در گذر زمان از نفوذ رطوبت، پوسته پوسته شدن چوب و غیره جلوگیری می کند.

پرایمر ضد آب کننده چوب

خرید پرایمر ضد آب کننده چوب

برای خرید پرایمر ضد آب کننده چوب، می توانید به وب سایت اینترنتی رنگ با چوب مراجعه نموده و از محصولات مختلف ما بازدید نمایید. جهت خرید و نهایی کردن سفارش محصول مورد نظر خود با شماره تلفن های ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

یک فکر در مورد “پرایمر ضد آب کننده چوب چیست ؟ + خرید پرایمر ضد آب

  1. حمیدرضا گفت:

    ضد اب کردن درب چوبی حمام وزدگی دارد

    1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله برای درب چوبی حمام میتونید از روغن کرال یا کیلر پایه آبمون استفاده کنید.

  2. قاسم گفت:

    سلام من حدود پانصد متر سقف و دیوار و کف چوب دارم . سمباده کشی کف انجام شده
    لطفا بفرمایید چه محصولاتی باید خریداری کنم . ملک در گیلان شهر خمام میباشد
    و ایا اجرا هم شما انجام میدید
    .

    1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

      سلام وفتتون بخیر
      انواع و اقسام رنگ های تخصصی چوب رو موجود داریم که در خدمتتون باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *