دسته بندی فروشگاه, دسته‌بندی نشده

روغن محافظ چوب [ خرید روغن محافظ چوب $ ۱۴۰۳ ] ~ رنگ با چوب

روغن محافظ چوب

روغن محافظ چوب

روغن محافظ چوب با ساختار طبیعی و گیاهی به عنوان یک لایه محفاظتی و ضد آب برای کلیه مصنوعات چوبی مفید می باشد. به کمک این روغن ها، میزان طول عمر و کارایی چوب افزایش می یابد. روغن های محافظ چوب با توجه به نوع و کاربرد چوب، به انواع مختلفی هم چون روغن معدنی، سفید، پلی استر و غیره تقسیم می شوند. جهت خرید انواع روغن های محافظ چوب با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، به فروشگاه رنگ با چوب مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت کنید.

امروزه از روغن محافظ چوب برای نگهداری و حفاظت از چوب استفاده می‌شود. این نوع روغن‌ها به دلیل داشتن خاصیت ضدآب، حفاظتی و ضدعفونی‌کنندگی که دارند، برای پوشش‌دهی به چوب‌هایی مناسب اند که با رطوبت و آب درتماس هستند.‌ این روغن‌ها جذب بافت چوب می‌شوند و استحکام آن‌را بیشتر می‌کنند. بنابراین این مواد، طول عمر و کارایی چوب را افزایش خواهند داد. اگر قصد خرید روغن محافظ چوب را دارید، خواندن این مقاله به شما پیشنهاد می‌شود.

انواع روغن محافظ چوب

روغن‌های محافظ چوب براساس نوع ماده تشکیل دهنده، به دو دسته کلی طبقه بندی می‌شوند که در ادامه به این روغن‌ها می‌پردازیم.

●روغن‌ شیمیایی محافظ چوبِ

این روغن‌ها از مواد شیمیایی تهیه می‌شوند و معمولا از آن‌ها برای حفاظت از چوب با کاربردهای ساختمانی و صنعتی استفاده می‌شود. زیرا این نوع روغن‌ها، سطح چوب را برجسته می‌کنند. بنابراین از آن‌ها برای پوشش دهی به داخل پل‌ها، داخل ساختمان‌ها و محوطه های عمومی استفاده می‌شود.

بهترین این روغن‌های شیمیایی محافظ چوب عبارتند از:

روغن پارافین: این روغن از نفت خام تهیه می‌شود و برای محافظت از چوب درمقابل آفتاب، رطوبت، سرما، تغییرات آب و هوایی و عوامل محیطی بسیار مناسب است.

روغن معدنی: این نوع روغن نیز از نفت خام تهیه می‌شود و معمولا برای پیشگیری از ترک خوردن، خشک شدن و پوسته پوسته چوب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روغن سفید: این روغن نیز همانند سایر روغن‌های نام برده شده از نفت خام تهیه می‌شود. سطح چوب را با این روغن برای جلوگیری از ترک خوردن، خشک شدن و فرسایش چوب، پوشش می‌دهند.

روغن معدنی سولفونه: این نوع روغن چوب، دربرابر حرارت و گرما مقاوم است و معمولا از آن برای پوشش دهی به سطوح چوبی استفاده می‌شود که در معرض حرارت قرار دارند.‌

روغن پلی استر: این روغن از هیدروکربن‌های الیافی تشکیل شده است و برای پیشگیری از ترک‌خوردن و پوسته پوسته شدن بافت چوب، کاربرد دارد.

روغن‌ گیاهی محافظ چوب

لازم به ذکر است که این نوع روغن‌ها از مواد طبیعی تهیه شده اند و از آن‌ها برای نگهداری و حفاظت از چوب‌های خانگی استفاده می‌شود. این روغن‌ها به دلیل مقاوم بودن دربرابر آب و رطوبت، برای پوشش‌دهی به چوب‌هایی مناسب اند که در محیط های مرطوب قرار دارند.‌ چند مورد از مهم‌ترین این روغن‌ها عبارتند از:

روغن لینوس: این نوع روغن از دانه‌ های گیاه چربی‌دار لینوس، بدست آمده است. از این روغن برای پوشش دهی به بافت چوب و جلوگیری از ترک خوردن چوب استفاده می‌شود.

روغن کنجد: روغن کنجد از دانه‌های های گیاه کنجد تهیه شده است و معمولا از آن برای بهبود بافت چوب استفاده می‌شود.

روغن پنبه: این نوع روغن نیز از دانه های گیاه پنبه بوجود آمده است و برای نگهداری چوب دربرابر تغییرات اقلیمی، اشعه های UV نورخورشید و رطوبت کاربرد دارد.

روغن توتون: این روغن از برگ‌های گیاه توتون بدست آمده و از آن برای حفاظت چوب و تقویت مقاومت بافت چوب دربرابر عوامل محیطی استفاده می‌شود.‌

روغن جوجوبا: این روغن محافظ چوب نیز از دانه‌ های گیاه جوجوبا تهیه شده و خاصیت بالایی در افزایش مقاومت چوب دربرابر فرسایش و ترک خوردن دارد.

لازم به توضیح است که انتخاب بهترین و مناسب‌ترین روغن چوب شیمیایی و گیاهی براساس نوع و کاربرد چوب انجام می‌شود. شما می‌توانید به سایت ما مراجعه نمایید. تا مشاوران فروش در وب‌ سایت اینترنتی ما به طور کاملا تخصصی، راهنمایی‌های لازم را درخصوص انتخاب مناسب‌ترین و مرغوب‌ترین رنگ چوب به شما ارائه دهند.

خرید روغن محافظ چوب

روغن محافظ چوب دارای ساختاری گیاهی و طبیعی بوده، به عنوان یک محصول محافظتی و ضد آب از نفوذ رطوبت و آب به درون چوب جلوگیری نموده و موجب افزایش دوام و طول عمر محصولات چوبی می گردد. با توجه به نوع و کاربردی که چوب دارد می توان از روغن های معدنی، سفید، پلی استر و غیره استفاده کرد. برای خرید بهترین روغن محافظ چوب با بالاترین کیفیت، ما فروشگاه بزرگ و تخصصی رنگ با چوب را به شما معرفی می کنیم. برای خرید و ثبت سفارش خود، کافیست با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

روغن های محافظ چوب دارای خاصیت ضد آب، محافظتی و ضد عفونی کننده می باشند. برخی از آن ها دارای ساختار شیمیایی بوده که موجب برجسته تر کردن سطوح چوب می شوند و برای کار های ساختمانی و صنعتی مناسب استفاده هستند. برخی از آن ها دارای ساختار گیاهی بوده و از روغن دانه های لینوس، پنبه، توتون، جوجوبا و غیره حاصل شده اند. از بهترین روغن های محافظ چوب می توان به دو محصول مهم روغن ظروف چوبی و روغن کرال یا لاک چوب پایه روغن اشاره کرد که هر دو محصول در فروشگاه رنگ با چوب با بالاترین کیفیت موجود می باشند.

روغن ظروف چوبی که دارای روغن های گیاهی و رزین های طبیعی است، از هر گونه حلال و مواد آلی غیر فراری به دور می باشد و از سطح ظروف چوبی در مقابل عوامل فیزیکی و نفوذ آب محافظت می کند. روغن کرال به راحتی قابل اجرا بوده و برای انواع وسایل چوبی در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها مناسب می باشد. خرید این روغن مقرون به صرفه است، موجب جلا بخشیدن به رنگ های پایه آب و پایه روغن می شود و از رشد قارچ، نفوذ آب و اشعه یو وی به چوب جلوگیری می کند. برای خرید و ثبت سفارش خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا در مدت زمان کوتاهی آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *