دسته بندی فروشگاه, دسته‌بندی نشده

رنگ چوب روشن ” خرید رنگ چوب روشن ” + مشاوره

رنگ چوب روشن

رنگ چوب روشن

رنگ چوب روشن برای سطح های بزرگ هم چون کف فضا های داخلی مناسب استفاده است، در چنین مواقعی بهتر است که برای سقف ها نیز از رنگ روشن استفاده کنید تا تعادل در محیط برقرار  شود. اگر از کف پوش های رنگ روشن استفاده می کنید، باید سایر عناصر چوبی موجود در محیط به رنگ تیره باشند. چوب های دارای طرح، موجب افزایش زیبایی دکوراسیون منزل می شوند، بنابراین با انتخاب رنگ روشنی برای کف پوش ها و سایر المان های چوبی موجود در منزل، می توانید زیبایی دکوراسیون خود چند برابر سازید. رنگ های روشن موجب نمایان کردن رنگ و طرح های اصلی چوب می شوند و آن ها را محو نمی کنند. رنگ چوب روشن برای فضا های کوچک انتخاب کاملا ایده آلی است، چون موجب بزرگ تر و جذاب تر نشان دادن فضا می شود.

برای خرید رنگ چوب روشن، می توانید به فروشگاه بزرگ و معتبر رنگ با چوب مراجعه نمایید. رنگ با چوب؛ عرضه کننده انواع رنگ چوب ها، رنگ های ساختمانی، روغن های جلا دهنده سنگ و چوب و غیره در بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور می باشد. جهت خرید و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی از کارشناسان و مشاوران رنگ با چوب، تنها کافیست که از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های درج شده در وب سایت با ایشان ارتباط برقرار نمایید تا اطلاعات جامع و کاملی را از مشخصات فنی، کاربرد ها و روش استفاده از رنگ چوب روشن در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

به طور کلی انتخاب رنگ چوب روشن برای دکوراسیون داخلی محیط کار یا منزل در بردارنده فواید و مزیت هایی می باشد. انتخاب رنگ های کمرنگ چوبی برای مبلمان موجب دلباز تر نمودن محیط می شود و روح بیشتری به فضا می بخشد. حتی اگر دارای صندلی هایی به رنگ تیره و یا لاک الکلی هستید، با رنگ روشن مبلمان، فضایی گرم و صمیمی ایجاد خواهد شد.

از دیگر فواید استفاده از رنگ چوب روشن می توان موارد زیر را نام برد:

• ایجا حس آرامش و سکوت در محیط
• پنهان کردن برخی از عیوب هم چون نشستن گرد و خاک بر روی وسایل
• نشان دادن نقش و نگار طبیعی چوب
• برقراری ارتباط موثر با طبیعت
• ایجاد فضایی گرم و صمیمی
• به وجود آوردن محیط جذاب و خیره کننده
• ایجاد تعادل در کنار لوازم تیره
• مطابقت بیشتر با سایر رنگ ها
• مطابقت داشتن با رنگ های مدرن و جدیدی هم چون رنگ خاکستری
• قابلیت ترکیب با سایر تناژ های چوبی روشن

بهترین رنگ برای چوب

بهترین رنگ برای چوب

انتخاب رنگ چوب مناسب، با توجه نوع چوب و کاربرد آن صورت می گیرد. هر کدام از رنگ چوب ها دارای مشخصات مخصوص به خود می باشند. اما انتخاب بهترین رنگ چوب به عوامل متعددی هم چون شرایط اقلیمی، شرایط آب و هوایی، نوع وسیله چوبی، نوع سلیقه مشتری و دیگر عوامل مربوط می شود. برای رنگ زدن سطوح چوبی به هیچ عنوان نمی توان از رنگ های ساختمانی استفاده کرد.استفاده از رنگ چوب روشن به منظور ایجاد پوششی کمرنگ بر روی سازه ها و مصنوعات چوبی در جهت محافظت از بافت آن ها و بالا بردن سطح کیفی چوب انجام می گیرد.

کاربرد رنگ چوب روشن

از رنگ روشن چوب برای موارد مختلفی استفاده می شود و چون دارای رنگ های کمرنگی هستند، قابلیت تطبیق و ست شدن با سایر رنگ ها را دارند. به طور کلی از این نوع رنگ چوب ها می توان برای موارد زیر استفاده نمود:
• خانه های چوبی
• آلاچیق ها و پرگولا ها
• نما های چوبی
• دکوراسیون داخلی
• وسایل چوبی هم چون صندلی ها، مبلمان، وسایل بازی کودکان، میز های چوبی و غیره

رنگ چوب مخصوص

رنگ چوب مخصوص

رنگ چوب مخصوص در واقع به عنوان یک پوشش نهایی بر روی چوب قرار می گیرد که برای رنگ نمودن چوب به صورت مخصوص کاربرد دارد. این نوع رنگ ها دارای رنگدانه ها و یا پیگمنت های رنگی هستند که به صورت حل شده و یا یک ماده حامل موجود می باشند.اگر قصد رنگ آمیزی سطوح چوبی خود را دارید، باید اطلاعات و مهارت های کافی را از انواع رنگ چوب، میزان پوشانندگی و روش کار با آن کسب نمایید. با رنگ آمیزی نمودن چوب، می توانید موجب تغییر دادن شکل ظاهری و بالا بردن سطح کیفی و دوام آن گردید.

ماده حاملی که در رنگ مخصوص چوب می تواند مورد استفاده قرار بگیرد آب، الکل، مشتقات نفتی و مکمل هایی هم چون شلاک، رزین، لاک، پلی استر و پلی اورتان می باشند. به دلیل اینکه رنگ چوب عمیقا در بافت چوب نفوذ نمی کند، احتمال خراب و محو شدن لایه سطحی آن وجود دارد، بنابراین نیاز است که در گذر زمان آن را ترمیم نمایید.درون اکثر رنگ چوب ها، رنگدانه و یا جوهر رنگ قرار گرفته است. میان رنگ دانه ها و جوهر رنگ ها؛ از لحاظ میزان حلال بودن و سایز ذرات تشکیل دهنده تفاوت هایی وجود دارد.

خرید رنگ روشن چوب

برای خرید رنگ روشن چوب باید نکاتی را رعایت نمایید تا بتوانید بهترین رنگ روشن را برای وسایل چوبی خود انتخاب کنید. همان طور که در این مقاله بیان کردیم؛ انواع رنگ چوب ها چه روشن و چه تیره، از لحاظ نوع کاربرد و مشخصات فنی تفاوت های بسیاری با هم دارند. بنابراین خرید رنگ چوب، باید کاملا متناسب با شرایط مکانی که مورد استفاده قرار می گیرند، نوع وسیله چوبی، شرایط آب و هوایی منطقه، نوع نیاز، سلیقه مشتری و غیره صورت بگیرد.برای خرید رنگ چوب روشن به هیچ عنوان عجه نکید و خری خود را از مراکز و فروشگاه های معتبر و مورد اطمینان انجام دهید تا خیالتان از بابت سطح کیفی و مرغوبیت محصول راحت باشد. فروشگاه رنگ با چوب داریا سابقه طولانی و اعتبار کافی ر زمینه عرضه انواع برند هی رنگ چوب می باشد.برای خرید محصولی با کیفیت با نازل ترین میت موجود در بازار پیشنهاد می کنیم به وب سات اینترنتی ما مراجعه نموده و ضمن رویت انواع محصولات و کسب اطلاعات کافی خریدی خوب و مطئن را تجربه نمایید. جهت خرید و ثبت سفارش محصول با شماره های ما تماس بگیرید.

برای پرداخت چوب بهترین و سریع ترین کار، انتخاب رنگ چوب های آماده موجود در بازار است. جهت روشن کردن سازه های چوبی، رنگ چوب های مختلفی هم چون رنگ های فوری، روغنی، جوهر رنگ ها، رزین اپوکسی ها، رنگ های پلی اورتان، روغن های گیاهی و غیره در بازار موجودند. هر کدام از رنگ چوب های بیان شده، دارای مشخصات و روش های متفاوتی جهت اجرا می باشند. افراد باید بر حسب شرایط محیطی و نوع کاربرد سازه خود تصمیم بگیرند کدام رنگ چوب را انتخاب نمایند که مناسب تر باشد.

برای خرید رنگ چوب روشن، می توانید به وب سایت اینترنتی رنگ با چوب مراجعه نموده و از انواع محصولات ما در برند های مختلف داخلی و خارجی بازدید فرمایید. جهت خرید و نهایی کردن ثبت سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست که با شماره تلفن های درج شده در وب سایت اینترنتی ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

یک فکر در مورد “رنگ چوب روشن ” خرید رنگ چوب روشن ” + مشاوره

  1. فلاح نیا گفت:

    در مورد رنگ چوبی روشن هاتون نیاز به سیلر کیلر هم داره ؟؟؟

    1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

      سلام و عرض ادب
      خیر نیازی به استفاده از سیلر و کیلر نیست.

    2. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

      خیر نیازی به استفاده از سیلر و کیلر نیست و پیشنهاد هم نمیشه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *