دسته‌بندی نشده

براق کننده سنگ + ( روغن براق کننده سنگ ) بهترین جلا دهنده

براق کننده سنگ

براق کننده سنگ

رزین سنگ یا براق کننده سنگ به مایع شفافی گفته می شود که بر اساس کوپلیمر های آکریلیک ساخته شده است. این محصول می تواند از پوشش و نمای ساختمانی شما به خوبی محافظت کند. از براق کننده سنگ می توانید برای هر نوع سطحی استفاده کنید. این محصول به خوبی از نفوذ آب و رطوبت به درون سطوح ساختمانی جلوگیری می کند. از مهم ترین مشخصات براق کننده سنگ می توان به مواردی هم چون ضد آب کردن سطوح، مرطوب و زیبا کردن شکل ظاهری و محافظت از سطوح در مقابل اشعه یو وی خورشید را نام برد.

 

مشخصات و کاربرد های براق کننده سنگ

براق کننده سنگ هنگامی که بر روی سطوح ساختمانی اعمال می شود، یک لایه سخت و شفاف را ایجاد می کند که ضد آب بوده و موجب تغییر رنگ سنگ نمی شود. این محصول با بخشیدن جلوه ای مرطوب به سطوح سنگی به افزایش زیبایی و براقیت آن ها کمک بسزایی می کند، به همین خاطر استفاده از آن برای پوشش دهی نمای ساختمان کاملا مناسب و کاربردی است. رزین براق کننده سنگ در مقابل اشعه های مضر نور خورشید نیز از سطوح ساختمانی شما به خوبی محافظت می کند و موجب افزایش طول عمر مفید آن ها می شود. از رزین براق کننده سنگ به طور معمول برای سنگ های آنتیک و ساختمانی استفاده می شود، به همین خاطر به آن براق کننده سنگ آنتیک هم می گویند.

در هنگام استفاده از رزین براق کننده سنگ بهتر است به نکاتی توجه نمایید. این محصول برای نمای ساختمان دیوار و سقف قابل استفاده است، اما برای پوشش دهی کف ساختمان کاربردی ندارد، این نکته یکی از معایب رزین براق کننده سنگ محسوب می شود. رزین براق کننده سنگ در محل هایی که در معرض رفت و آمد و تردد فراوانی قرار دارند به راحتی کنده شده و خاصیت خود را از دست می دهد. قیمت براق کننده سنگ به عواملی هم چون سطح کیفی محصول و برند سازنده آن بستگی دارد. برای استعلام دقیق قیمت، می توانید به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نموده و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

روش استفاده از براق کننده سنگ

بسیاری از افراد از شیوه اجرای براق کننده سنگ بر روی سطوح ساختمانی خود اطلاعی ندارند و روش صحیح اجرای آن را نمی دانند. براق کننده سنگ به صورت محصولی آماده تولید شده و به بازار عرضه می گردد، بنابراین استفاده از آن چندان سخت نبوده و نیاز به مهارت و تخصص بالایی ندارد. افراد به کمک ابزار آلاتی هم چون قلم مو یا پیستوله کم فشار، می توانند روغن براق کننده را بر روی سطوح ساختمانی خود اجرا کنند. اگر سطوح مورد نظر شما دارای حالتی عمودی است، باید تا حدی که از آن ها روغن جاری گردد، به پاشیدن رزین ادامه دهید. اگر می خواهید به نتیجه ای مطلوب و رضایت بخش دست یابید، پیشنهاد می کنیم که براق کننده سنگ را در دو لایه پی در پی اجرا نمایید.

بعد از اعمال رزین مدت زمان کافی صبر کنید تا سطوح به خوبی خشک شوند. هرگز بعد از اجرای رزین مجددا برای پاشیدن آن اقدام نکنید، چون رزین بعد از این که خشک شد، سطح را آب گریز می کند و در نتیجه ممکن است سفیدک بزند. هرگز از رزین براق کننده سنگ به همراه محصولات دیگر استفاده نکنید. این رزین ها در گالن هایی با حجم های مختلف و بسته بندی های پاکتی و کارتنی تولید شده و در بازار به فروش می روند. اگر خواستار رزین براق کننده سنگ به صورت گالنی هستید، می توانید سفارش خود را در وب سایت رنگ با چوب ثبت کنید و در مدت زمان کوتاهی از ما درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

 

نکات مهم برای نگهداری از رزین براق کننده سنگ

 

    • چون رزین براق کننده سطوح ساختمانی و نما حاوی مواد آلی فرار می باشد، در نتیجه هنگامی که با هوا مجاورت می یاید به سرعت بخار می شود، بنابراین حتما بعد از هر بار استفاده درب قوطی را محکم ببندید.
    • دقت کنید رزین هرگز نباید با آب ترکیب شود، چون تغییرات شیمیایی در ساختار آن رخ می دهد که از میزان خواص و کارایی آن می کاهد.

 

خرید براق کننده سنگ

برای خرید با کیفیت ترین رزین سنگ با قیمت مناسب و مقرون به صرفه، می توانید به فروشگاه بزرگ و تخصصی رنگ با چوب مراجعه نمایید. رنگ با چوب دارای سال ها سابقه کار و تجارب فراوانی در زمینه عرضه انواع رنگ و رزین های چوب و سطوح ساختمانی می باشد. در صورتی که برای خرید براق کننده سنگ دچار سوال و ابهامی شده اید، می توانید با کارشناسان و متخصصان رنگ با چوب مشورت نمایید. ایشان اطلاعات جامع و کاملی را از مشخصات فنی، کاربرد ها و نحوه استفاده از این محصول در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد. جهت دریافت مشاوره رایگان از طریق کانال های مجازی و یا شماره تلفن های موجود در وب سایت اینترنتی ما اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *