دسته بندی فروشگاه, دسته‌بندی نشده

روغن مخصوص ظروف چوبی * بهترین روغن ظروف چوبی دکوری و آشپزخانه *

روغن مخصوص ظروف چوبی

روغن ظروف چوبی

روغن ظروف چوبی، بایستی علاوه بر کاملا گیاهی و بی‌خطر بودن، به راحتی برروی ظروف خشک شود. این روغن به دلیل خواص ویژه ای که دارد، باید مانع نفوذ رطوبت و آب به بافت چوب شود و امکان شستشوی ظروف چوبی را با انواع مختلف مواد شوینده شیمیایی، به ظروف چوبی بدهد.بهتر است بدانید که این روغن‌ها از اسیدهای چرب غیراشباع مانند آلفااسید لینولنیک، درگروه اسیدهای چرب امگا ۳ تشکیل شده اند. روغن ظروف چوبی بایستی دراثر برخورد با اکسیژن، برروی سطوح چوبی، پلیمری شود و یک لایه جامد الاستیک با مقاومت بالا را بوجود آورد. یکی از مناسب‌ترین روغن‌ها برای رنگ‌کاری ظروف چوبی، روغن سقز یا همان تربانتین است. این روغن از ترکیب موم زنبور عسل و روغن بزرک تشکیل شده است. باید بدانید که ساخت این روغن، کاملا تخصصی است و بایستی توسط افراد متخصص این حوزه انجام شود.

آنچه در ادامه خواهید خواند

بهترین روغن برای ظروف چوبی

بهترین روغن برای ظروف چوبی از روغن هی طبیعی غنی شده با رزین و موم های مرغوب می باشد که می تواند از بافت چوبی ظروف به خوبی محافظت کند و به افزایش جلا و دوام آن ها کمک زیادی می نماید. روغن های طبیعی هیچ گونه مواد آلی فراری در ساختار تشکیل دهنده خود ندارند، بنابراین در تماس با انسان خطری برای سلامتی آن ها به وجود نمی آورند. روغن ظروف چوبی مرغوب و با کیفیت، دارای گواهینامه ها و استاندارد های بهداشتی می باشد و در برابر انواع لکه های مواد غذایی مقاومت بالایی دارد. با این روغن همه لکه ها از روی ظرف به راحتی پاک می شوند. روش استفاده از روغن ظروف چوبی راحت است و با ساده ترین تجهیزات بر روی سطح چوبی ظروف قابل اجرا می باشد.

برای خرید بهترین روغن ظروف چوبی، می توانید به فروشگاه بزرگ و معتبر رنگ با چوب مراجعه نمایید. رنگ با چوب؛ عرضه کننده انواع رنگ چوب ها، رنگ های ساختمانی، روغن های براق کننده سنگ و چوب و غیره در بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور می باشد. جهت خرید و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی از کارشناسان و مشاوران رنگ با چوب، تنها کافیست که از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های درج شده در وب سایت با ایشان ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را از مشخصات فنی، کاربرد ها و روش استفاده از روغن ظروف چوبی در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

برای خرید روغن ظروف چوبی، می توانید به وب سایت اینترنتی رنگ با چوب مراجعه نموده و از انواع محصولات ما در برند های مختلف داخلی و خارجی بازدید فرمایید. جهت خرید و ثبت نهایی سفارش محصول مورد نظر خود، تنها کافیست که از طریق شماره تلفن های درج شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. ایشان در تمامی ساعات اداری، پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

روغن مخصوص ظروف چوبی چیست؟

این روغن دارای ساختاری کامل ارگانیک و طبیعی بوده و متشکل از موم ها و رزین های مرغوب و با کیفیتی می باشد. شما می توانید برای اغلب ظروف چوبی که جهت سرو و تهیه غذا به کار می روند، از مزیت های منحصر به فرد روغن مخصوص ظروف چوبی بهره مند شوید.

انواع رنگ و روغن های مناسب برای ظروف چوبی

برای محافظت از ظروف چوبی، رنگ ها و روغن های فراوانی در بازار وجود دارند که برخی از آن دارای سطوح کیفی بسیار بالایی می باشند؛ از جمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ چوب پایه آب گرین گیتی گره نما: این محصول بر پایه آب است و از رزین های مرغوب و افزودنی های ضد یو وی و مواد ضد باکتری ساخته شده است، چون محصولی بر پایه آب است، به خوبی در بافت چوب نفوذ می کند و می تواند از سطوح چوبی در برابر اشعه یو وی حورشید، نفوذ رطوبت، رشد قارچ کپک و غیره به خوبی محافظت کند. رنگ چوب گرین گیتی به چوب اجازه تنفس می دهد، یعنی گاز و رطوبت موجود در چوب با مرور زمان خارج شده و هیچ گونه رطوبتی نمی تواند از بیرون به داخل چوب منتقل شود. در این رنگ مواد آلی فرار بسیار کمی وجود دارد و هیچ گونه رنگ و بوی بد و نامطلوبی ندارد.
  • رنگ چوب پایه آب مین وکس: برای انواع چوب ها، ترمووود ها، روکش های چوبی، نما های چوبی و غیره قابل استفاده است. این رنگ بر پایه آب بوده و برای تمامی سطوح چوبی موجود در داخل و یا خارج ساختمان قابل استفاده است، دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای بوده و در برابر آب، اشعه یو وی خورشید، قارچ ها و کپک ها و غیره مقاومت بالایی دارد، به خوبی سطوح چوبی را پوشش می دهد و به عنوان آستر هم قابل اجرا می باشد.
  • رنگ چوب گیاهی درودگر: این رنگ کاملا گیاهی است، با چوب پیوند مولکولی قوی برقرار می کند، از هوا زدگی چوب جلوگیری می کند، در برابر اشعه یو وی خورشید، نفوذ آب، قارچ و کپک و غیره بر میزان مقاومت چوب می افزاید.
  • روغن ظروف چوبی: این روغن دارای ساختاری کاملا گیاهی است و از روغن ها و رزین های با کیفیت در ساخت آن استفاده شده است. این روغن هیچ گونه مواد آلی فراری ندارد و محصولی غیر سمی است. موم موجود در این محصول موجب حفظ بافت طبیعی چوب می شود و به آن نرمی و جلای بالایی می بخشد.

این روغن از ظروف چوبی شما به خوبی محافظت می کند و نه تنها شکل طبیعی آن ها را تغییر نمی دهد، بلکه براقیت و طول عمر مفید آن ها را نیز افزایش می دهد. در ساختار تشکیل دهنده روغن مخصوص ظروف چوبی، هیچ گونه مواد آلی فراری وجود ندارد و برای حافظت از ظروف چوبی که دائما در معرض تماس با مواد غذایی هستند بهترین گزینه محسوب می شود.

برای تهیه و خرید این روغن به هیچ عنوان تعجیل نکنید و سعی کنید به سراغ برند های مرغوب و با کیفیت موجود در بازار بروید. روغن ظروف چوبی دارای استاندارد ها و گواهینامه های بهداشتی جهانی بوده و هیچ گونه مواد سمی و خطرناکی در ساختار خود ندارد که آسیبی به انسان و محیط زیست وارد کند. برای اجرای روغن ظروف چوبی نیاز به دانش و تجربه چندانی ندارید و حتی با ساده ترین ابزار آلات نیز می توانید روغن را بر روی سطوح چوبی خود اجرا نمایید.

روغن ظروف چوبی به نوعی از روغن گفته می شود که دارای ساختاری طبیعی و متشکل از رزین و موم مرغوب است و در جهت محافظت و نگهداری از ظروف چوبی و دیگر وسایل چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. از خواص مهم این روغن می توان به محافظت از چوب طبیعی و افزایش جلا و مقاومت ظروف چوبی اشاره کرد.

چون درون آن از مواد آلی فرار استفاده نمی شود، بنابراین خطری برای انسان و محیط زیست به همراه نخواهد داشت. این محصول تمامی گواهینامه ها و استاندارد های جهانی را اخذ نموده و در برابر لکه های مواد غذایی مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد، به گونه ای که تمامی لکه ها به راحتی از روی سطح ظروف پاک می شوند. روش کار با این روغن فوق العاده راحت بوده و با وسایلی هم چون دستمال، ابر، غلتک و اسپری قابل اجرا می باشد.

روغن مخصوص ظروف چوبی

برای خرید روغن ظروف چوبی بهتر است به سراغ مراکز و فروشگاه های بروید که دارای اعتبار و سابقه طولانی باشند، در این صورت می توانید محصولی مطمئن و با کیفیت را خریداری کنید. رنگ با چوب؛ به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در زمینه عرضه انواع رنگ چوب ها، رنگ های ساختمانی، روغن های جلا دهنده سنگ و چوب و غیره به سراسر کشور می باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد مشخصات روغن ظروف چوبی با کارشناسان ما از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های موجود در سایت ارتباط برقرار نمایید تا اطلاعات کافی در مورد مشخصات فنی، کاربرد ها و روش استفاده صحیح از این محصول را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

انتخاب روغن ظروف چوبی مناسب و مرغوب

در صورتی که از لایه محافظتی مناسبی برای ظروف چوبی خود استفاده نکنید، بعد از مدتی محل مناسبی برای رشد قارچ ها و باکتری ها در آن ها فراهم می شود که می توانند برای سلامتی انسان بی نهایت خطرناک باشند. بر اثر شست و شوی مکرر، ظروف چوبی دائما در معرض ترک و پوسیدگی قرا می گیرند و بعد از مدتی جلا و درخشندگی اولیه خود را از دست می دهند. جهت افزایش دوام، ماندگاری و طول عمر ظروف چوبی خود، می توانید از روغن مخصوص ظروف چوبی استفاده نمایید.

در ابتدا سطوح ظروف چوبی خود را توسط سنباده مناسبی صاف و صیقلی نمایید، به گونه ای که هیچ گونه خط و خشی بر روی آن وجود نداشته باشد، بعد توسط دستمال و روغن مخصوص ظروف چوبی، سطح آن ها را روغن کاری نمایید. این کار را تا زمانی که بافت چوب از روغن مخصوص ظروف چوبی اشباع نشده است ادامه دهید، بدین ترتیب آب و رطوبت نمی توانند به درون آن ها نفوذ یابند و سطح آن ها را کاملا غیر قابل نفوذ می کند.

خرید روغن مخصوص ظروف چوبی

برای خرید روغن مخصوص ظروف چوبی خود، می توانید به فروشگاه بزرگ و معتبر رنگ با چوب مراجعه کرده و از انواع محصولات ما در برند های مختلف داخلی و خارجی بازدید نمایید. جهت خرید روغن مخصوص ظروف چوبی و نهایی کردن سفارش این محصول، کافیست با شماره های موجود در وب سایت اینترنتی ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

قیمت روغن مخصوص ظروف چوبی

قیمت روغن مخصوص ظروف چوبی را می توانید از مراکز و فروشگاه های عرضه کننده این محصول استعلام بگیرید. قیمت این روغن نیز همانند سایر محصولات موجود در بازار همواره دستخوش تغییر و تحولاتی بوده و نمی توان قیمت مشخص و ثابتی را برای آن پیشبینی نمود.رنگ با چوب؛ یکی از مراکز معتبر و تخصصی عرضه کننده انواع رنگ چوب ها، رنگ های ساختمانی، روغن های جلا دهنده چوب و سنگ و غیره در بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور می باشد. جهت استعلام قیمت دقیق و به روز روغن مخصوص ظروف چوبی، می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید. ایشان اطلاعات دقیق و جامعی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

قیمت روغن مخصوص ظروف چوبی

مشخصات روغن مخصوص ظروف چوبی

• از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار می باشد.
• از مواد طبیعی و ارگانیک ساخته شده است.
• جلا و درخشندگی خاصی به ظروف چوبی می بخشد.
• از دوام و استحکام بالایی در مقابل لکه های مواد غذایی برخوردار است.
• دارای استاندارد ها و گواهینامه های لازم جهت استفاده در ظروف چوبی آشپزخانه می باشد.
• این محصول به سهولت و راحتی قابل اجرا می باشد.
کاربرد روغن مخصوص ظروف چوبی
• هر نوع ظروف چوبی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد؛ هم چون ظروف پذیرایی، قاشق و چنگال ها، تخته سرو و غیره
• صفحه اپن آشپرخانه
• تخته کار چوبی
• میز چوبی
• …

کاربرد روغن ظروف چوبی

• کاسه چوبی
• بشقاب چوبی
• سینی، قاشق و چنگال چوبی
• برای لیوان های چوبی و تمامی وسایل چوبی که با مواد غذایی سرد و گرم در تماسند، مناسب و قابل استفاده می باشد.

مشخصات فنی روغن ظروف چوبی

مشخصات فنی روغن ظروف چوبی

روغن ظروف چوبی که در فروشگاه رنگ با چوب عرضه می گردد، دارای مشخصات منصر به فردی می باشد هم چون:

• دارای ساختاری صد در صد گیاهی بوده، از روغن ها و رزین های مرغوب وارداتی و بر طبق جدید ترین فرمول روغن های گیاهی اروپایی طراحی و ساخته شده است.
• دارای هیچ گونه مواد آلی فرار و نفتی نمی باشد، بنابراین بر اثر استفاده نمی تواند مشکلات و عوارضی را برای سلامتی انسان و محیط زیست به همراه داشته باشد.
• چون دارای رزین و موم طبیعی است، بنابراین در مقابل عوامل فیزیکی و نفوذ آب مقاومت و سرسختی بالایی را از خود نشان می دهد.
• چون دارای موم است، بعد از اعمال بر روی سطح چوبی، نرمی و درخشندگی بالایی به بافت آن ها می بخشد.
• در مقابل لکه های مواد غذایی دارای مقاومت بالایی است، به گونه ای که لکه ها سریع از روی ظروف پاک می شوند.
• روش استفاده از آن بسیار راحت است و حتی با ساده ترین تجهیزاتی هم چون قلم مو، دستمال نخی، غلتک و غیره نیز می توانید آن را بر روی سطح ظروف چوبی خود اجرا نمایید.

مزیت های استفاده از روغن ظروف چوبی

• دارای سطح کیفی بالایی است.
• از مواد طبیعی جهت ساخت آن استفاده شده است.
• جلای طبیعی به ظروف چوبی می دهد.
• به خوبی از ظروف چوبی شما محافظت می کند.
• دارای استاندارد های بهداشتی جهت استفاده در ظروف چوبی آشپزخانه است.
• به راحتی و سهولت قابل اجرا است.

روغن ظروف چوبی

خرید روغن ظروف چوبی

برای خرید روغن ظروف چوبی از فروشگاه رنگ با چوب، کافیست به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نمایید. انواع محصولات ما در برند های مختلف داخلی و خارجی و بالاترین سطح کیفی در آن موجودند. جهت خرید و نهایی کردن سفارش محصول مورد نظر خود، می توانید با شماره تلفن های درج شده در وب سایت اینترنتی ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

روغن مخصوص ظروف چوبی

برای اینکه ظروف چوبی هم چون بشقاب ها، قاشق و چنگال ها و سایر ظروف چوبی دچار صدمات مختلف و خط و خش نگردند، استفاده از روغن مخصوص ظروف چوبی ضرورت می یابد. در واقع نقش روغن مخصوص ظروف چوبی؛ علاوه بر این که حفاظت از بدنه ظروف است، به ظاهر آن ها نیز جلا و درخشندگی بی نظیری می بخشد.در این مقاله می خواهیم با شما در رابطه با روغن مخصوص ظروف چوبی صحبت کنیم، بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

روغن مخصوص ظروف چوبی قطعا یکی از محبوب‌ترین و بهترین روغن‌ها برای پوشش نهایی و تکمیل مصنوعات ظروف چوبی است.روغن مخصوص ظروف چوبی، مخلوطی از روغن‌های گیاهی با قابلیت خشک شونده است. لازم به توضیح است که در ساخت این روغن‌ها، از هیچ گونه مواد شیمیایی، مشتقات نفتی، حلال‌ها، ترکیبات سمی و خطرناک، سرب، ترکیبات آلی فرار، اسانس‌های عطری آلرژیک و غیره استفاده نشده است.  بسیاری از افراد تصور می‌کنند که می‌توانند ظروف چوبی را با روغن‌هایی مثل زیتون، آفتابگردان و نارگیل، به دلیل شیمیایی نبودن، پوشش دهند. این تصور کاملا اشتباه است. زیرا این ترکیبات، خاصیت خشک شوندگی لازم را ندارند و سطح ظروف چوبی را چسبناک و چرب می‌کنند. این ویژگی باعث می‌شود که درهنگام شستشوی ظروف، روغن کاملا از سطوح ظروف چوبی پاک شود و آب به بافت چوب نفوذ کند.

روغن مناسب ظروف چوبی

امروزه متخصصان برای تولید روغن مناسب ظروف چوبی، از ترکیب یک‌سری مواد استفاده می‌کنند. یکی از این مواد ترکیبی، واکس چوب است که از روغن بزرک و موم زنبورعسل تشکیل شده است.متخصصان این حوزه، برای تولید واکس چوب، موم را در داخل دو ظرف فلزی قرار می‌دهند. سپس مقداری آب به درون ظرف فلزی خارجی‌تر ریخته و آب آن‌را می‌جوشانند. تا با کمک گرمای حاصل از جوشیدن آب، موم به حالت مایع درآید. در مرحله بعد، روغن بزرک را به موم مایع اضافه می‌کنند و به خوبی هم می‌زنند. سپس با سرد شدن تدریجی این ترکیب، واکس چوب تشکیل می‌شود.

 

علت اهمیت استفاده از روغن ظروف چوبی

افرادی که از ظروف چوبی در آشپزخانه خود استفاده می کنند، می دانند که ظروف چوبی در اثر برخورد با چاقو و یا اجسام تیز دچار خط و خش می شوند و یا امکان دارد در گذر زمان رنگ و روی اولیه خود را از دست داده و دچار رنگ پریدگی شوند، بنابراین دیگر مانند روز اول زیبا نخواهند بود. برای اینکه مانع از بروز چنین مشکلاتی شویم، استفاده از روغن ظروف چوبی اهمیت پیدا می کند.

 روغن ظروف چوبی تنها برای روغن کاری نمودن ظروف مرتبط با غذا به کار نمی رود، بلکه برای جلا بخشیدن و استحکام وسایل تزیینی و دکوری نیز از آن استفاده می شود. به وسیله این روغن ها دیگر مواد خوراکی جذب بافت سطوح چوبی این ظروف نمی شوند، در نتیجه ظروف لکه دار نخواهند شد. یکی از این روغن های ظروف چوبی که دارای کاربرد فراوانی است، روغن زیتون می باشد.

 

روش اجرای روغن مخصوص ظروف چوبی

روغن های ظروف چوبی در انواع مختلفی موجودند و هر کدام دارای کاربرد و مصارف مخصوص به خودشان می باشند. برای اجرا باید در ابتدا سطح ظروف را از هر نوع آلودگی و گرد و غباری پاک نمایید. بعد با استفاده از یک قلمو و یا دستمال تمیز، آن را روغن کاری کنید. اندکی زمان دهید تا روغن خشک و جذب چوب گردد، سپس با توجه به نوع چوب و نیاز آن، این مرحله را مجددا تکرار نمایید.

برای خشک شدن روغن مخصوص ظروف چوبی، باید یک شبانه روز منتظر بمانید. اگر برای خشک شدن لایه قبلی به قدر کافی صبر نکنید، موجب ناهموار سطح چوب مربوطه خواهید شد.

 

مزیت استفاده از روغن مخصوص ظروف چوبی

با استفاده از روغن مخصوص ظروف چوبی، مزیت های فراوانی شامل حالتان می شود که عبارتند از:

 

    • میزان استحکام و دوام ظروف چوبی تان افزایش می یابد.
    • دیگر سطح ظروف چوبی دچار ترک خوردگی نخواهد شد.
    • از به وجود آمد خط و خش بر روی سطح ظروف چوبی جلوگیری می کند.
    • به سطح ظروف چوبی، جلا و براقیت بی نظیری می بخشد.
    • از ظروف چوبی در برابر نفوذ آب و رطوبت محافظت می کند.

 

ظرف های چوبی؛ محلی برای نگه داشتن مواد خوراکی می باشند و روغن های ظروف چوبی دارای هیچ گونه ماده شیمیایی خطرناک و مضری برای سلامتی انسان نمی باشند. بنابراین استفاده از روغن مخصوص برای ظروف چوبی نسبت به رنگ چوب ارجحیت دارد.

برای روغن کاری ظروف چوبی از چه نوع روغن هایی استفاده نکنیم؟

برای روغن کاری ظروف چوبی از چه نوع روغن هایی استفاده نکنیم؟

روغن هایی هم چون:

 

    • سیلر و کیلر
    • شاپان
    • نیم پلی استر
    • پلی اورتان
    • پلی استر

دارای مواد شیمیایی و بسیار خطرناکی هستند. برای روغن کاری نمودن ظروف چوبی به هیچ عنوان از این روغن ها استفاده نکنید. بهترین کار در هنگام خرید روغن مخصوص ظروف چوبی، توجه به مشخصات و راهنمای محصول می باشد.همان طور که قبلا بیان کردیم در ساختار روغن های مخصوص ظروف چوبی، رنگدانه و مواد شیمیایی به کار نرفته اند و چون دارای گواهینامه و تمامی استاندارد های بهداشتی می باشند، افراد با خیال راحت می توانند از آن ها برای روغن کاری ظروف چوبی خود استفاده کنند. روغن های ظروف چوبی را خریداری کنید که فاقد VOC باشند.

روغن زدن ظروف چوبی

قبل از روغن زدن ظروف چوبی، بایستی سطح آن‌را به وسیله سیم ظرفشویی یا سمباده، کاملا صاف و هموار کنید. به طوری که تمامی خراش و لکه ها از روی ظروف، برداشته شوند. پس از آن، به کمک پارچه ای مرطوب، سطح ظرف را پاک کنید. تا خرده چوب و خاک اره روی آن باقی نماند.

الان بهترین مرحله برای روغن زدن است. شما می‌توانید روغن را به پارچه آغشته کنید و سپس روی سطح سمباده زده شده به طور یکنواخت بزنید. باتوجه به نوع روغن مورد استفاده، مدتی صبر کنید تا ظرف چوبی به خوبی روغن‌را جذب خود کند.‌خرید انواع روغن برای پوشش دهی به ظروف چوبی، به دو شکل آنلاین و حضوری انجام می‌گیرد. خرید اینترنتی روغن چوب، به متقاضیان، این امکان را می‌دهد تا در زمانی سریع‌تر بتوانند مناسب‌ترین و بهترین رنگ چوب را خریداری نمایند.

خرید روغن مخصوص ظروف چوبی

 

خرید روغن مخصوص ظروف چوبی

فروشگاه رنگ با چوب؛ یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده روغن های مخصوص ظروف چوبی در برند های متعدد است. جهت خرید روغن ظروف چوبی متناسب با کاربرد و نوع نیاز خود، به وب سایت فروشگاه ما مراجعه نموده و محصولاتمان را رویت نمایید. در کنار هر محصول مشخصات و راهنمای استفاده از آن بیان شده است. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات و راهنمایی های بیشتر، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

روغن ظروف چوبی چیست؟

روغن ظروف چوبی کاملا گیاهی و بی خطر است، این روغن بر روی ظروف چوبی به راحتی خشک می شود و دارای خواص ویژه ای می باشد؛ از جمله اینکه مانع از نفوذ آب و رطوبت به درون بافت چوب می شود و از ظروف چوبی در مقابل شست و شو های مکرر، مواد شوینده شیمیایی و غیره به خوبی محافظت می کند. این روغن ها از اسید های چرب غیر اشباع هم چون آلفا اسید لینو لنیک ها که در گروه اسید های چرب امگا ۳ قرار گرفته اند تشکیل شده است. روغن ظروف چوبی هنگامی که با اکسیژن موجود در هوا برخورد می کند، پلیمری می شود و لایه ای جامد و الاستیکی با مقاومت بالا ایجاد می کند.

روغن مناسب برای ظروف چوبی را نام ببرید؟

یکی از روغن های مناسب برای رنگ کاری ظروف چوبی روغن سقز یا همان ترابانتین است که  از ترکیب موم زنبور عسل و روغن برزک تشکیل شده است و این روغن به شیوه ای کاملا تخصصی ساخته می شود و تنها توسط افراد حرفه ای و متخصص در این حوزه مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات روغن ظروف چوبی را نام ببرید؟

این روغن دارای ساختاری کاملا طبیعی و ارگانیک است که متشکل از موم ها و رزین های مرغوب و با کیفیت می باشد. برای ظروف چوبی که جهت تهیه و سرو غذا به کار می روند به طور معمول از روغن ظروف چوبی استفاده می شود. این روغن دارای مزیت های فراوانی است و به خوبی از ظروف چوبی محافطت می کند. روغن ظروف چوبی نه تنها شکل ظاهری چوب را تغییر نمی دهد، بلکه به میزان براقیت و طول عمر ظروف چوبی می افزاید. این روغن هیچ گونه مواد آلی فراری ندارد و برای ظروف چوبی که دائما با مواد غذایی سرو کار دارند بهترین گزینه است.

روغن ظروف چوبی مرغوب و با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

این روغن از مواد طبیعی ساخته شده است و متشکل از رزین و موم است، هیچ گونه مواد سمی و شیمیایی ندارد، بنابراین نمی تواند خطری برای انسان و محیط زیست به همراه داشته باشد، موجب افزایش جلا و مقاومت ظروف چوبی می شود، دارای گواهینامه ها و استاندارد های جهانی است و در مقابل لکه های ناشی از مواد غذایی به خوبی مقاومت می کند. روش کار با این روغن بی نهایت آسان است، افراد می تونند با دستمال، غلتک و یا اسپری اقدام به روغن کاری ظروف چوبی خود نمایند. برای خرید روغن مرغوب، باید به سراغ مراکز و فروشگاه هایی بروید که دارای اعتبار و سابقه کار بالایی باشند.

مزیت های استفاده از روغن ظروف چوبی را نام ببرید؟

مزیت های استفاده از روغن ظروف چوبی را نام ببرید؟

روغن ظروف چوبی دارای سطح کیفی بالایی است، از مواد طبیعی و ارگانیک ساخته شده است، جلا  و درخشندگی خاصی به ظروف چوبی می بخشد، دوام و استحکام بالایی در مقابل لکه های مواد غذایی دارد، استاندارد ها و گواهینامه های بهداشتی برای ظروف چوبی آشپزخانه را دارد، به سهولت و راحتی قابل اجرا است و برای انواع ظروف چوبی قابل استفاده است.

کاربرد های مختلف روغن ظروف چوبی را نام ببرید؟

روغن ظروف چوبی برای هر نوع ظروفی هم چون کاسه چوبی، بشقاب چوبی، سینی چوبی، قاشق چوبی، چنگال چوبی، لیوان های چوبی و تمامی وسایل چوبی که با مواد غذایی سرد و گرم در تماسند، تخته های سرو، صفحه اپن آشپز خانه، تخته کار چوبی، میز چوبی، ظروف پذیرایی و غیره کاربرد دارد.

چرا باید از روغن ظروف چوبی استفاده کنید؟

به این خاطر که ظروف چوبی دائما در معرض برخورد با چاقو و اجسام نوک تیز قرار دارند، به همین خاطر به راحتی در گذر زمان دچار خط و خش می شوند و یا این که ممکن است در گذر زمان رنگ و روی اولیه خود را از دست بدهند و دچار رنگ پریدگی شوند، بنابراین با روغن ظروف چوبی می توانید زیبایی اولیه آن ها را برگردانید. از روغن ظروف چوبی فقط برای ظروف چوبی آشپزخانه استفاده نمی شود، بلکه موجب جلا بخشیدن و استحکام وسایل چوبی تزیینی و دکوری چوبی می شوند. روغن ظروف چوبی، مانع جذب مواد غذایی به درون بافت ظروف چوبی می شود، در نتیجه دچار لکه نخواهند شد. یکی از روغن های ظروف چوبی که دارای کاربرد های فراوانی می باشد، روغن زیتون است.

خرید روغن ظروف چوبی

برای خرید روغن ظروف چوبی، می توانید به وب سایت اینترنتی رنگ با چوب مراجعه نموده و از انواع محصولات ما در برند های مختلف داخلی و خارجی بازدید فرمایید. جهت خرید و ثبت نهایی سفارش محصول مورد نظر خود، تنها کافیست که از طریق شماره تلفن های درج شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. ایشان در تمامی ساعات اداری، پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

این روغن دارای ساختاری کاملا گیاهی و بدون خطر است و به راحتی بر روی ظروف چوبی خشک می گردد. روغن ظروف چوبی دارای مشخصات منحصر به فردی می باشد، این روغن از ظروف چوبی در مقابل نفوذ آب و رطوبت، مواد شوینده شیمیایی، اسید های چرب غیر اشباع، ضربه و خط و خراش و غیره محافظت می کند، این روغن بر اثر قرار گرفتن بر روی سطح چوب پلیمری می شود و موجب تشکیل لایه جامد الاستیکی با مقاومت بالا می گردد.

این روغن ساختاری طبیعی دارد، بنابراین آسیبی به سلامتی انسان و محیط زیست وارد نمی کند، شکل طبیعی چوب را تغییر نمی دهد، موجب افزایش براقیت و طول عمر چوب می شود، دارای استاندارد ها و گواهینامه های بهداشتی جهانی است و هیچ گونه مواد سمی و مواد آلی فراری ندارد. روش استفاده از این روغن بی نهایت آسان است، حتی افرادی که دارای دانش کمی در رنگ آمیزی هستند، می توانند با ابزار ساده ای اقدام به روغن کاری ظروف چوبی خود نمایند. این روغن موجب افزایش جلا و مقاومت ظروف چوبی می شود.

دارای سطح کیفی بالایی است، از مواد ارگانیک ساخته شده است، جلا و درخشندگی بالایی دارد؛ دوام و استحکام خوبی به ظروف چوبی می بخشد، دارای استاندارد ها و گواهینامه های بهداشتی جهانی است و به راحتی قابل اجرا می باشد.

این روغن برای ظروف مختلفی هم چون کاسه چوبی، بشقاب چوبی، سینی، قاشق و چنگال چوبی، لیوان های چوبی و غیره که با مواد غذایی در تماس هستند مناسب استفاده می باشد.

یک فکر در مورد “روغن مخصوص ظروف چوبی * بهترین روغن ظروف چوبی دکوری و آشپزخانه *

  1. AMIRESTEGHLALI گفت:

    سلام روغنتون بعد از خرید تا چند سال میتونیم استفاده کنیم ؟

    1. rangbachoob گفت:

      سلام تا دو سال قابل استفاده است.

  2. sarakhsi گفت:

    سلام وقت بخیر همل دارین؟

    1. rangbachoob گفت:

      سلام و درود
      لطفا تماس بگیرید

  3. سمیرا گفت:

    برای ظروف چوبی میشه از شادان استفاده کرد؟

    1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

      سلام و درود
      منطورتون شاپانه ؟
      اگر منظورتون شاپنه خیر اصلا برای ظروف مناسب نیست ، باید از رنگ و روغن های گیاهی استفاده
      کنید تا خطری برای سلامتی نداشته بشه.

  4. امیر غفوری گفت:

    روغن رو روی چوب بزنیم نیاز به تجدید دوباره هم داره؟

    1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

      وقتتون بخیر بستگی به کاربرد ظروف چوبیتون چوب داره

  5. Mari گفت:

    بنده به تازگی وارد حوضه تولید ظروف چوبی شدم خاستم بدونم برای ظروف چوبی چه روغنی باید استفاده کنیم تا هم از لحاظ قیمت و هم از نظر کیفیت بالا باشه؟؟

    1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

      سلام دوست عزیز
      ممنون از اینکه سوالتون رو پرسیدین از ما خوشحال میشیم بتونم راهنماییتون کنم برای اینکه بتونم بهترین رنگ رو بهتون پیشنهاد بدم باید دقیقا بدونم ظروفی که شما تولید میکنین
      استفاده دکوری داره یا مصرفی ، اگر ظروفتون دکوری هست حتما باید از رنگ های گیاهی استفاده کنین ، اگر دکوری هست از رنگ های پایه آب میتونین استفاده کنین که قیمتش مناسب تره.

  6. Bb گفت:

    آیا از رنگ های مثله مین وکس هم میشه برای ظروفمون استفاده کنیم چون بنظر قیمت کمتری داره

    1. پشتیبانی رنگ با چوب گفت:

      سلام وقتتون بخیر برای ظروف دکوری و در شرایطی ظروف غذای سرد مشکلی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *