دسته‌بندی نشده

خرید رنگ ترمووود

خرید رنگ ترمووود

خرید رنگ ترمووود

به طور کلی برای حفاظت از چوب های ترمووود از رنگ های مخصوصی به نام رنگ ترمووود استفاده می شود. این رنگ ها در کالیته رنگی متنوعی موجودند. در واقع به منظور افزایش طول عمر این چوب ها و زیباتر نمودن آن ها، با بهره گیری از فنون و تکنولوژی های جدید روش هایی خلق کرده اند تا ارزش این محصولات حفظ گردد. با قرار گرفتن چنین پوششی بر روی چوب های ترمووود، آن ها را در مقابل عواملی هم چون پوسیدگی، نور خورشید و رطوبت مقاوم می کنند. روش های مدرن فرآوری چوب ترمو نامیده می شود و پوششی که بر روی آن ها قرار گرفته و از آن ها محافظت می کند را رنگ چوب ترمو می گویند.

علت رنگ آمیزی چوب ترمووود

یکی از مهم ترین علت های رنگ آمیزی چوب ترموود؛ افزایش دادن مقاومت آن در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید است. به موجب این اشعه، چوب ترمو شدیدا آسیب می بیند و دچار تغییر رنگ به خاکستری و یا نقره ای می شود که موجب کهنه و رنگ پریده به نظر رسیدن چوب می شود و چون از این چوب ها به طور عمده برای ساخت نما استفاده می شوند این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است. با رنگ نمودن این چوب ها، علاوه بر درخشندگی و زیبایی بی نظیری که در آن ها ایجاد می شود، در مقابل شرایط جوی نامساعد نیز دوام و ماندگاری بالاتری خواهند داشت.

چون سطوح چوبی دارای منافذی می باشند، محیط مناسبی برای رشد قارچ و کپک در آن ها ایجاد می شود. برای محافظت بهتر از این سطوح، بهترین راهکار همان رنگ آمیزی آن ها می باشد، هم چنین به واسطه رنگ آمیزی دیگر رطوبت نمی تواند به درون آن نفوذ کند.

انواع رنگ های ترمو

همان طور که بیان کردیم رنگ آمیزی چوب های ترمووود، مانع از رنگ پریدگی و بالا رفتن استحکام و دوام این چوب ها می شود. رنگ های ترمو دارای ۸۰ کالیته رنگی متنوع هستند، به گونه ای که هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. اما به طور کلی رنگ های ترمو به دو گونه رنگ های ترمو بر پایه آب و رنگ های ترمو بر پایه روغن تقسیم می شوند.

• رنگ های ترمو بر پایه آب: به واسطه استفاده از رنگ های پایه آب می توانید هر طیف رنگی که مایل باشید را بر روی چوب های ترمو اجرا نمایید. این رنگ ها به عمق ۲ الی ۳ میلی متری درون بافت چوب نفوذ می کنند و چون بر روی چوب لایه ای به وجود نمی آورند، در گذر زمان مانع از پوسته پوسته شدن بافت چوب خواهند شد. از این رنگ ها برای نمای ساختمان، آلاچیق ها و پرگولا ها، مبلمان چوبی تعبیه شده در فضای باز، وسایل دکوری و سایر وسایل چوبی استفاده می شود. رنگ های پایه آب در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید بسیار مقاومند و کاملا با ساختار محیط زیست مطابقت دارند.

• رنگ های ترمو بر پایه روغن: این رنگ ها معمولا بدون رنگ دانه هستند و به همین خاطر تمام نقش و نگار های چوب ترمو بعد از رنگ آمیزی نمایان است. برای چوب های سخت، کف پوش ها و حیاط های بازا به وفور از رنگ های پایه روغن استفاده می شود. این رنگ ها در برابر اشعه یو وی خورشید و وضعیت محیطی نامساعد بسیار مقاومند. شما می توانید از رنگ های پایه روغن بر روی رنگ های پایه آب استفاده کنید.

قیمت رنگ چوب ترمووود

برای استعلام قیمت رنگ ترمووود می توانید به وب سایت رنگ با چوب مراجعه نمایید و قیمت دقیق و به روز این محصولات با کیفیت و بی نظیر را از کارشناسان فروش ما جویا شوید. به طور کلی قیمت رنگ ترمووود به عوامل مختلفی هم چون کمبود جنس ها، تحریم کشور و بسته شدن مرز ها برای ورود اجناس، تورم و بالا رفتن نرخ ارز و گرانی وارد کنندگان بستگی دارد. هر کدام از این عوامل به نوبه خود بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر گذاشته و هرگز نمی توان قیمت ثابتی را برای آن لحاظ نمود.

خرید رنگ ترمو

رنگ با چوب از عرضه کنندگان بزرگ رنگ چوب ترمو به سراسر کشور است که سال ها در این زمینه فعالیت می کند. متقاضیان عزیز می توانند از طریق تماس با کارشناسان ما، ضمن دریافت مشاوره های لازم و تخصصی در مورد رنگ چوب ترمو با آگاهی و شناخت کافی، جهت خرید رنگ چوب مناسب اقدام فرمایند. رنگ با چوب نمایندگی اصلی رنگ ترمو در ایران است و انواع رنگ چوب های با کیفیت را با قیمت بسیار مناسبی به شما عزیزان عرضه می کند. جهت خرید و ثبت سفارش محصول مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.

به منظور افزایش مقاومت چوب های ترمو در مقابل اشعه ماوراء بنفش خورشید، از رنگ چوب های ترمو استفاده می شود، چون چوب ترمو در مقابل نور خورشید سریعا تخریب شده و تغییر رنگ می دهد. رنگ کردن چوب های ترمو، موجب افزایش دوام و ماندگاری آن ها در مقابل شرایط جوی نامساعد می شود، چون چوب های ترمو دارای منافذ و تحلخل فراوانی هستند، در نتیجه با رنگ کردن آن ها می توانید این چوب ها را از خطر رشد قارچ و کپک در امان نگه دارید و رطوبت دیگر نمی تواند به درون چوب نفوذ کند.

رنگ های ترمووود به دو دسته کلی رنگ های بر پایه آب و رنگ های بر پایه روغن تقسیم می شوند. رنگ های بر پایه آب تا عمق ۲ الی ۳ میلی متری چوب نفوذ می کنند و برای استفاده در فضا های باز چندان مناسب نیستند، چون دارای مقاومت و دوام کمی در مقابل رطوبت و اشعه یو وی خورشید می باشند، اما رنگ های بر پایه روغن رنگ دانه ندارند و موجب حفظ نقش و نگار های طبیعی چوب بعد از رنگ آمیزی می شوند. این رنگ ها در مقابل اشعه یو وی خورشید و رطوبت بسیار مقاومند و حتی قابلیت اجرا بر روی رنگ های بر پایه آب را دارند.

قیمت رنگ چوب های ترمو تحت تاثیر عوامل مختلفی هم چون کمبود جنس ها، تحریم های سیاسی کشور و بسته شدن مرز ها جهت ورود اجناس، تورم و بالا رفتن نرخ رز و گرانی وارد کنندگان دچار تغییر می باشد و نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای آن بیان نمود. هر کدام از موارد بیان شده بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر می گذارند و آن با افزایش قیمت مواجه می کنند.

با قرار گرفتن پوشش نهایی بر روی چوب های ترمو، می توانید آن ها را از خطر هایی هم چون پوسیدگی، نور خورشید، رطوبت و غیره محافظت می کند و موجب افزایش طول عمر و زیباتر نمودن چوب های ترمووود می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *